9.Bölüm||Regl Dönemi

42.2K 453 24
                                    

Herkeze Merhabalar :)

Gelen yorumlar için çook teşekkür ederim :) Yorum ve vote yapan herkeze hatta okuyan herkeze teşekkür ederim :) Bu arada ilk bölüm okuyan kişi sayısı 4.000 geçmiş ne kadar voteler az da olsa o kadar kişinin hikayemi okuması ayrı bir mutluluk:) Çok mu konuştum?Evet. Neyse ben sizi bölümle başbaşa bırakayım .Bu arada içime sinen bir bölüm olmadı .Affedin gece saatte yazdım uykulu uykulu:( .İyi Okumalar :))

Y:"Peki okuldan çıkar çıkmaz mı gidelim yoksa birşeyler yiyipte mi gidelim?"

Z:"Ya hemen gidelim dimi Kerem?"

K:"Evet güzelim haklı "-Zeynep Kerem'in yanağına öpücük kondurur , Kerem'inde yüzü aydınlanır. Sizi gidi sizii:D

C:"Aşkım istersen sende beni öpebilirsin "

Y:"Gel buraya şapşal :D "-Yağmurda Can'ın yanağına öpücük kondurur .Can'da kulaklarına kadar sırıtır.

Z:"Hadi ders'e girelim "

K:"Sanki dersle çok alakamız var da "

Z:"Kereeem "

K:"Zeyneeep "

C:"Valla abicim sizin de anlaşma biçiminize şaşıyorum yaa kereeeem zeyneeep o ne abicim ya "

K:"Can sen gerizekalı mısın , Ne karışıyon oğlum .Ben sana diyorum mu Yağmur'a pişmiş kelle gibi baktığına "

C:"Artık dedin abicim yaa"

Z:"Aaaa, uzatmayın artık hadi ders'e"

Y:"Hadi hadi "

Bizimkiler sınıfa geldiklerinde Yağmur Can , Kerem Zeynep oturuyorlar . 

Zeynep'in Ağzından 

Derste hoca var ama takan yok.Bizde öyle Kerem'le beraber bakışıp duruyoruz .Ama Kerem'in bakışları bacaklarıma gözlerine diktiğinde ürktüm.Baya kızmıştı.Kıskanç değilmiş beyfendi.Hadi be ordan.

K:"Zeynep anlamamam ki yani şu şortu neden giydiğini ? Bide buna tam para veriyosunuz yarısından çoğu nerede ? -Ayy Kerem sırf kıskançlık yüzünden para hesabıda yaparmış:D Parayı takmadığını adım gibi biliyorum kıskanıyo yaa .Koca tosunn işte...

Z:"Kereem , taktın şorta ya" -Sadece kafayı değil gözlerini de bacağıma taktı. Kıskanç tosunum.Bak bak gözlerinde kaçırımış .

K:"Taktım Zeynep taktım yani ne güzel pantolonlar var giy onlardan "-Off kereem şort seviyorum ben .-sen şort seviyo olabilirsin ama kerem sevmiyo-iç ses sen sus bakim çok konuşuyosun -ben mi çok konuşuyorum sen Kerem'e bak gözleri fırtlıyacak birazdan -git başımdan Kerem deli zannedicek beni.

Z:"Ya ben şort seviyorum "

K:"Zeyneeep , hem yakışmıyo sana "-Nahh

Z:"Hadi be ordan , herkez bana yakıştığını söyler "

K:"Kim diyomuş yakıştığını bakim "-Yaktım çıranı Kerem Sayer :D 

Z:"İşteee , Eski okuldan arkadaşlar ama çoğunlukla erkekler diyo "

K:"E-erkekler mi Erkekler"-Surata bak surata patlıcan moru :D 

Z:"Eveeet işte diyodular ki Ay zeyno sana kesinlikle şort yakışıyo sen hep şort giy felan diyolardılar hala da diyolar ama bu üniversiteye gelince onlarla görüşemedim "

NEFESİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin