14.Bölüm||Gecelik +18

50.3K 453 51
                                    

Merhaba Güzellikler :)

Yorumlarınız ve voteleyen herkeze çok teşekkür ederim.Yorumlar şahane voteler çok güzel ne diyeyim başka:)İnşallah hep böyle devam ederiz:)Güzel yorumlarınızı eksik etmeyin :)Vote tuşuna da basınız lütfen!Hikayenin Sonundaki Açıklamayı Lütfen Okuyun hikaye ile ilgili:)Spoiler var:)

YORUM YAPAN ARKADAŞLARIMIZA SONSUZ TEŞEKKÜRLER :)HEPİNİZ O KADAR TATLISINİZ Kİ SİZİ YERİMM :D

zeykeristimbenyaa388 :)) 

the_brsn :)) 

hankerciyizkii :))

handemydiamond :))

moonlllight :))

aysuukuru :))

zehraa245 :))

biliyomkidiyom :))

okuyucukizz :))

Zeynepelebi9 :))

SecilYuksel :))

SelinZeykerGB :))

crystalcolor1 :))

gaye_433 :))

miss-lina :))

MasalCeren :))

ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM:)YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ:)TEŞEKKÜRLER:)EVET BEN SİZİ BÖLÜMLE BAŞBAŞA BIRAKIYORUM:)YUKARIDAKİ İSİMLERİNLARIN SIRASI YOKTUR:)EN UZUN YORUM ATAN'A İTHAF VAR:)

İyi Okumalar :)

Zeynep'in Ağzından

X:Kiriiim seni çook özledi ben 

Bu kız kim ya? Ya bide yapıştı Kerem'i bırakmıyor.Bir de çirkin bir şey.Kerem şaşkın şaşkın bir bana bir o yanındaki kazulet'e bakıyor.E açıklama yapsan artık?Yoksa ben kıza dalıcam.

K:"Şey sen nereden çıktın Jane?" -Anasının şeyinden çıktı,Kerem.Bide ismi Janeymiş.İsmi bile çirkin.Kazulet.

J:"Kiriiim ben sensiz yapamıyor,Beni terk etti sen ama sensiz olmuyor." -Bide eski sevgilisi çıktı iyi mi?.Ya hala kollarını çekmedi.Çeksene kızıım.Kerem'e öldürücü şekilde bakışlar atıyorum.Kız da beni yeni fark etti galiba beni süzüyor.Ben seni çok güzel süzücem sen hiiiiç merak etme.

K:"Jane yapıştın bir bıraksan artık " Oh ne iyi dedin sen öyle ama kızın taktığı yok,Ama bu böyle olmayacak devreye benim girmem lazım.

Z:"Bana baksana sen şimdi sen napıyorsun biliyor musun o kollarını çekiyorsun sevgilimden -sevgilim kelimesinin üstüne basarak- sonra aradaki mesafeyi oldukça açıyosun ve bizim yanımızdan hemen ayrılıyorsun." -Bana anlamayan bakışlar atıyor.

J:"Bu kim Kiriiim " -Ben sana çok güzel göstereceğim kim olduğumu.

Z:"Sevgilisiyim canım sorun mu var?"

K:"Güzelim sakin"

J:"Kiriim bu kız ne diyo ben anlamadı bişey"- Yok bu kız yapıştı.Kızın kollarını alıyorum Kerem'in boynundan çekiyorum sonra Kerem'in önüne geçiyorum.

Z:"Ya sen anlama kıtı mısın?"

K:"Jane bak bu Zeynep benim sevgilim ,Şimdi anladın?"

NEFESİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin