10.Bölüm||Sürpriz

29K 403 18
                                    

Herkeze Merhaba 

Dün attığım bölüme gerçekten daha fazla yorum bekliyordum fakat gelmedi . Ve bu beni üzdü .atan arkadaşlarıma gerçekten teşekkür ederim .Vote yapanlara da çok teşekkür ederim fakat yorumlara daha dikkate alıyorum .Orada fikirlerinizi belirtmenizi rica ediyorum . 1 hafta yokum ve 10.Bölüm kısa bir bölüm olacak.Zaten dün bir bölüm paylaşmıştım .Eve geldiğim inşallah yorumlar beni şaşırtır .Hepinizi çok seviyorum güzellikler:))

Hemen Keremlerin yanına gidiyorum . Sana inanamıyorum Kerem işin vardı demek . Melis şırfıntısına bak sen .Küçük şeytan .Göstericeğim ben sana .

Z:"Kereeem!"

K:"Zeynep"

Z:"Ne işin var bu kızın yanında "

M:"Sana ne? "

K:"Ne diyosun kızım sen "

Z:"Seni mahvedirim kızım "

M:"Öyle mi ?"-Allah ne verdiyse dalıyorum .benden günah gitti.

Z:"Öyle seni pis şıllak "Saçından tuttuğum gibi duvara yapıştıyorum . Kerem de kahkahalar patlatıyor . Dur dur sana da sıra gelecek .

M:"Bırak beni "-Saçlarını daha çok çekiyorum bir elimi de boğazına götürdüm . Sıkıca kavradım .

Z:"Bana bak o*rospu seni bir daha Kerem'in yanında görmeyeceğim , görürsem seni şu camdan sallandırırım . Yapacaklarımı aklın bile almaz . Anladııın mıı !!!?-Herkes başımıza toplanmıştı . 

M:"Anl-anladım , Bırak "

Z:"Şöylee "-Tam bırakacağım sırada tırnaklarımı yüzüne geçriiyorum . Ve derin çizikler oluyor suratında . Ohhh vallaha rahatladım .Şeklimiz olsun biraz .

M:"Ahhh"

Z:"Bu sana yapacaklarımın imzası "

Kerem'in yüzüne baktığımda gülerek bizi izliyordu . Ona bile bakmadan okulun çıkışına yöneldim .Etraftaki kişilere taktığım bile yok . Kerem'de peşimden geliyo.Zeyneaaaap diye bağırıyor .

K:"Zeyneaaaap"

Z:"Git başımdan "-Ya işim var diyor gelemem diyor  Melis'le konuşuyor .Yok ben birinin suratını parçalamadan bağırsaklarını sökmeden ellerini götüne sokmadan rahatlayamayacağım.Birden beni bir şey kendine döndürdü.KEREM!

K:"Zeynep dur beni bir dinle "

Z:"Ne dinliyeceğim seni yaa , Bana işim var dedin ama o şırfıntıyla mı konuşmaktı işin "

K:"İşim dediğim şey sana sürpriz yapmaktı okulda yapacaktım , sonra Melis'i gördüm yanıma geliyordu ve saçmalayıp durdu ben de ona senden uzak durmasını yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim diye konuştum "

Z:Sen ciddi misin yaa , Sen bana sürpriz mi yapacaktın hadi gidelim o zaman sürpriz sürpriz    -Oyy koca tosunum kas hayvanım yakışıklım bana sürpriz yapacakmış da Melis' bana bulaşmaması için konuşmuş .Yeriiiiim yaa . 

Kerem'le beraber okula girdik .Herked bana çekingen tavırlarla bakıyorum . Zeynep Yılmaz'ın kim olduğunu görmüşlerdir artık . Ama sinirimi de çıkarttım Melisten .Ay gerçekten rahatladım .Ama şimdi Melis cadolozunu düşüncek değilim .Kerem'in bana yaptığı sürpriz merak ediyorum . Heyecandan öleceğim. şimdi .Bir yandan karın ağrısı da durmuyor . Ama şuan heyecan daha ağır basıyor .

Z:"Kerem ne sürprizi söylesene çatlıyacağım şimdi "

K:"Hayatım sabret biraz , Göreceksin şimdi "

Z:"Yok ben heyecandan bayılacağım şimdi "

K:"Ama çok pis daldın kıza Zeynep , Ben senin böyle olduğunu bilmiyordum "

Z:"Bilsen ne olacaktı ki ? Hem hıncımı çıkarttım ."

K:"Yaptığın şey beni aslında mutlu etti Zeynep çünki ben bir kıza el kaldıramam o kız bile olsa sen ikimizin yerine de dalmış oldun kıza ,iİmzanda güzelmiş "

Z:"Kereem dalga geçme "

K:"Dalga geçmiyorum güzelim . Gerçekler :D "-Gülüyor bide pis pis .

Kerem beni bir sınıfa getirdi .Ve ağzım O şeklinde açıldı .İnanamıyorum !

Kısa bir bölüm oldu ama Part 2 kısmı gelecek .Görüşmek üzere güzellikler :))

NEFESİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin