29.Bölüm||Sütyen Meselesi

24.1K 519 66
                                    

Multiye bakıın, Zeynep ve Kerem'in mutfağı var.

Bölüm çok geç geldi, çok özür diliyorum!Lise 2'ye gidiyorum.Liseye gidenler, benim halimi çok iyi anlarlar.Ve bu hikayede tıkandım birşeyler oldu, devam ettiremedim.

**Nefesim 30.Bölümünde sezon finaline giriyor!Diyeceksiniz ki hikaye de sezon finali nedir?Ben de bilmiyorum asdf :D Sezon finalini elimden geldiğince uzun yazmaya çalışacağım.Ekşınlı bölüm, diğer bölüm!Rüzgar ve bir de 'dedemiz' çıkacaaak!Neyse, bu sezon finali 'Aşiretin Hanımağası' için geçerli değil bu arada.İki hikaye sınav haftasın da hiç iyi olmuyor.Ve Nefesim için de toparlamam gereken şeyler var.Bu sezon finali iyi olacak :D Neyse bol bol yorum atın lan asdf :D

SINIR: +180 Vote +40 Yorum.

Keyifli Okumalar Diliyorum!

^^2.Hafta Sonra^^

"Zeynep, sen yemek yapmayı bildiğine emin misin?" Diyen Kerem'e dönüyorum.

Malesef, bilmiyorum Kerem.Ama ben bunu sana söylemeyeceğim.Sonra beni almazsın evde kalırım sonra. *ağlayan emoji*

"Hahah tabi biliyorum canım(!)"

Külliyen Yalan!

Allah'ım sen affet.

"Neden hala yemek yapmıyorsun?Kaç günden beri pizza sipariş ediyoruz.Ya da ben yapıyorum.Senin elinden doğru dürüst yemek yiyemedim." Dedi Kerem bıkkınlıkla.

"Tamam..ımm..şey yapalım o zaman biz..heh..şey."

Ya 'şey' nedir ya?

Annem!

Annem'i arasam şimdi bir yemek tarifi öğrenirim.

Geçendede kolaylıkla karnıyarık yapmıştım.Dipnot düşeyim : Kopya ile.(12.Bölüm||Tenini Özlemek)

"Ben bir lavaboya gidip, geleceğim." Dedim aceleyle.Kerem'in birşey demesini beklemeden hızlıca banyoya girdim.

Arka cebime sıkıştırdığım telefonu çıkartarak 'Anneşoooum' tıkladım.

Çal-

"Annem." Dedi sevinçle annem."Sen beni arar mıydın kız?Unuttun hemen." Dedi kırgın bir şekilde.

"Hii, ben seni unuturmuyum Demet Sultan." Dedim.

"Kız senin ki ne yapıyor?Kafamı yedin kız onunla aynı ev de yaşamak için." Dedi Annem sitemle.

Doğru fazlası ile dil dökmüştüm.Ama sonunda zafer benim oldu.

"Ya Anne iyi işte de..benim acil yemek yapmam lazım." Dedim tedirgin bir şekilde."Kerem'e."

"Kız dur bana birşeyler oluyor.İnme iniyor galiba.Ayh."

"Anne iyi misin?" Diye sordum endişeyle.

Kadına inme inerse hiç şaşırmam, ben açlıktan öleceğimi bilsem kıçımı kaldırıp, mutfağa gitmeyen ben, şimdi annem'i ikinci defa arayıp, yemek tarifi istiyordum.

"İyiyim, iyiyim, de sen nasıl yemek yapacaksın?Sen mutfağın yolunu bile bilmezdin."

Vallaha haklı.

"Ya Anne şimdi açma maziyi.Ne yapacağım ben?Kerem'e rezil olacağım.Bak sonra beni bırakır felan aman allah korusun." Dedim elimle lavoboya vururken.

"Zeynep, Nerede kaldın!Açlıktan organlarım iç içe geçicek birazdan." Diye seslenen Kerem'i duyunca dudaklarımı dişledim.

"Bana bak kız!Onu elinden bir kaçır seni falakaya yatırırım haberin olsun!Daha bana torun yapacaksınız, manken gibi torunlarım olucak benim." Dedi Annem.

NEFESİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin