Selam şikerler :)
Yorum yapan vote veren herkeze teşekkür ederim :) Bölümler için artık fazla bekletmeyeceğim inşallah :) Bölüm de +18 var (Bölümünün başlığının yanına +18 yazıyorum oradan da anlayabilirsiniz) okumak istemeyenler geçebilir.
SINIR:+140 VOTE, +30 YORUM
Bölümü "@TTheBursiner" ithaf ediyorum.İnşallah beğenirsin :)
Yorum yapan ve vote veren herkezi yerim.Dünya tatlısı insanlarsınız. :)
zehrauzun4
caqel123
MervAleynaGrsal
lufide
rikadomiss
my-love-zeyker
berre_merve
SecilYuksel
Zeynepelebi9
NikaAqaguliyeva
Psikpat_Dak
zeykerist_sena
sedef1211
kanite
ece2000
lale099
Zeynepelebi9
zeykercoktatli
sahibe_78
SelinZeykerGB
hanker_zeyker_02
ceylin-si
Nilayahap
aysunurak71
gamze-hanker
aysuukuru
serayonganer
Ecem133
the_brsn
Minion2402
TTheBursiner
oznurazak
aysekzn7
Keyifli Okumalar!
K:"Güzelim iyi misin?" Tabağımdaki domatesle oynamayı bırakıp Kerem'e döndüm.
Z:"İyiyim.Ne oldu ki?"
K:"Dalgınsın,ve yarım saattir tabağındaki şeylerle oynuyorsun."
Z:"Aç değilim, Ondan." dedim Kerem'e inandırmaya çalışarak.Dün geceden beri gözüme uylu girmemişti.Rüzgar'ın attığı mesajdan sonra.O çok değişik bir psikopattı.Sadistti.Ah, aklıma getirmeyeceğim o günleri.
M:"Ama olmaz ki Zeynep öyle yemek yemen lazım." Mert eliyle tabağımı göstererek.Ona içtenlikle gülümsüyorum.Mert'in yanaklarını elimle alarak hafif bir şekilde sıkıyorum.Mert heniş bir şekilde sırıtırken çatalıyla elime hafifçe vuruyor.
K:"Dokunma şu Velet'e Zeynep,Gel benim yanağımı sık." dedi eliyle yanaklarını göstererek.
M:"Olmaz!Benimkini hep sıkabilirsin Zeynepcim."
Z:"Tamam, hadi kahvaltımızı edelim."
Kerem ve Mert didişmeleri ile dolu bir kahvaltıdan sonra Koray Abi ve Derin Abla geldi.Beni akşam yemeğe davet ettiler.Kerem'in Anne ve Babası yurt dışında mı neymişler.Birşey söyleyeceklermiş bize.Hadi hayırlısı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFESİM
Romanceİlk görüşte aşk'a inanır mısınız? Kerem ve Zeynep birbirlerine ilk gördükleri andan itibaren birbirlerinden başka hiçbirşey düşünemez oldular. Her saat,her dakika,her saniye,her salise.. İkiside birbirlerinin Nefesi oldular Peki bu aşk hikayesinde Z...