26.Bölüm||Film Gecesi +18

40.7K 507 66
                                    

Bu kadar erken bölüm beklemiyordunuz değil mi?Açıkcası ben de kendimden beklemiyordum.Uzun bir bölüm oldu :)

Multi de Zeynep ve Kerem'in oturma odaları var :)

Sınır : 150 Vote +30 yorum.

Yorumlara cevap veremedim tablete geçince hepsini cevaplayacağım merak etmeyin :)

Keyifli Okumalar!

"Ya Yağmur affet işte.." dedim dudağımı büzerek. "Sarhoştum." Dedim acınası bir sesle.

2.Saattir kendimi Yağmur'a affettirmeye çalışıyorum.Ama Nuh diyor Peygamber demiyor.

"Kırgınım sana.." dedi Yağmur kırgın ses tonuyla.

"Ya sarhoştum, ne dediğimi biliyor muyum ki ben..Kerem de gay demişim.Olabilir mi öyle birşey?Baya saçmalamaşım işte.Hadi affet N'olur!" Dedim küçük emrah bakışları atarken.Yağmur'un dudağının kenarı kıvrılıp tebessüm ederken içimde halay çekmeye başladım.

Sonunda!

"Tamam affettim.." dedi gülümseyerek.

"Oh be." Dedim oturduğum sandalyeye yaslanarak.

"Ama bi bakımdan senin sarhoş olman benim işime geldi." Dedi Yağmur ima ile bakarken.Anlamayarak kaşlarımı çattım.

"Nasıl yani?"

"Sen sarhoş olduğun da sızdın daha işte sonra beni Can eve bırakmak istedi..Ben de eve gitmek istemiyorum dedim sonra işte Can birden beni öpmeye başladı sonra..Arabanın sürücü koltuğunda.."

"Tamam kes." Dedim yüzümü buruşturarak."Ne azgınsınız ya bir okulda yaparsınız bir araba da yaparsınız."

Bunu diyen kişi okulun tuvaletin de  ve arabanın arka koltuğun da sevişen kadın söylüyor.

"Sus be." Dedi kızgınlıkla Yağmur."O kadar güzeldi ki.." Dedi Yağmur elini çenesine koyup o anları düşünmeye başlar.

Yok, yok bu Yağmur kuduruk!

"Yağmur.." Dedim onu dürterek."Dünyaya dön." Dedim.

"Ay bir rahat bırakmadın." bıkkınlıkla.Sonra aklına birşey gelip bakışlarını gözlerime sabitledi.

"Senin o kuzenler ne oldu?En son kıza kerhaneden çıkma diyordun."

"Hiç sorma ya.Bir ton azar işittim.Bir de özür diledim." Dedim yüzümü buruşturarak.

Kokoş Selin kendini öyle bir acındırmış ki Dayım ve Annemden baya azar yedim.Üstüne üstlük Kokoş Selini arayip özür diledim(!)

Sanki yalan söyledik he!

"Kötü olmuş ya.." Dedi benim gibi dudaklarını büzerek.Gülümseyerek sırtına vurdum.

"Bırak şimdi o gereksizleri akşam Film gecesi yapacağız yeni evimizde mutlaka geliyorsunuz." Dedim heyecanla.Fikir Keremden çıkmıştı ve ben bu fikire bayılmıştım.

"Mutlaka geliyoruz." Dedi tüm heyecanlıyla Yağmur.

Boynumda hissettiğim nefesle hızla arkamı döndüm.Karşımda sırıtan bir Kerem vardı.

"Güzelim." Dedi yanımdaki sandalyeye otururken.

"Korkuttun beni." Dedim elimi dişime takarak.Kerem elini yanağıma getirip makas aldı.

"Korkma güzelim.Sana benden başkası yaklaşamaz." Dedi kesin ses tonuyla.Tebessüm ettim.

"Yenge..Akşam sizdeyiz." Dedi Can.

NEFESİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin