12.Bölüm||Tenini Özlemek +18

46.6K 495 36
                                    

Selam.

Size çok kırgın olduğumu belirtmek istiyorum.Voteler her zaman ki gibiydi ama Yorumlar?.Yorumun gelmemesine çok üzüldüm.2-3 arkadaşımız yorum yaptı teşekkür ederim.Ama en son attığım bölüme gelen yorumlar o kadar az ki.Çok üzüldüm.Eğer yorumlar bu kadar az giderse yakında Final yaparım diye düşünüyorum.Neyse bölüm de +18 olucak biraz beklettim sanki +18 olmasında, bunun için kusura bakmayın güzellikler.Telafi edicem.Ben sizi bölümle başbaşa bırakayım İyi Okumalar Güzellikler.

Zeynep'in Ağzından.

Evet şuan nerdeyiz tahmin edin bakim? MUTFAKTAYIZ!.Ve ben yemek yapıcam.(!)Ben..Ben?.Ya ben makarna bile yapmayı bilmeyen ben Kerem'in özel isteği üzerine Karnıyarık yapıcam.Ben yapıcam?Ya ben patlıcan bile soyamam ki....

Y:"Zeynep..Zeynep.." -Yağmurun dürtmesi ile düşüncelerimden arındım.Öyle bir dürtüyo ki 8.4 depremindeki sarsıntı ile birebir.

Z:"Hı,Yavaş ol kızım."

Y:"Ya sen ne düşünüyosun? Karnıyarığı düşün sen karnıyarığı" -Üff başka ne düşüncem.

Z:"Acaba Yağmur Kerem'e senin karnını yarıp götürsem yer mi? -İyi fikirmiş aslında.

Y:"Hahaha çok komik güleyim de boşa gitmesin ."-Gül gül.Ya ben Karnıyarıktan ne anlarım yaa.

Z:"Üff hem sen ne yemek öğrenmiyosun yaa " - Diyene bakar mısınız??..

Y:"Canım sen niye öğrenmedin peki?."-Doğru:(.

Z:"A-aa buldum Annem annem " - Anam anamm kıymetini bilemedim senin bilemezdim bu kadar işe yarıycağını. Sus kız çarpılcan,Anaya denilir mi öyle.

Y:"Ay noldu Annene?" 

Z:"Ya yağmur Anneme birşey olduğu yok,Sadece Annemi arayıp karnıyarığın tarifini alıp yapıcaz "

Y:"Biz yapıcaz? "

Z:"Yok canım sen bilmiyosun burdan hayaletler çıkıyo onlar yapıcak ." -Tövbe estafirullah.. Canla birbirlerini gerçekten tamamlıyolar.Tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş.

Y:"Ayyy gerçekten miiiii?" -Ben bu kızın Can'a benzediğini demiştim dimi?

Z:"Yağmur saçmalama,Annemi aramamız lazım." -Hemde hemen.

Y:"Tamam ara çabuk."

ZEYNEP-DEMET-TELEFON KONUŞMASI.

Zeynep'in Ağzından.

Arıyorum..

Çalıyor..

Ve açtı.

D:"Kuzuumm " 

Z:"Kuzum diyen dillerini yesinler Demet Sultan,Annelerin en güzeli en tatlısı"

D:"Söyle bakalım "

Z:"Neyi söyleyeyim "

D:"Ne istiyceksin onu söyle "- Oha nasıl anladı be.

Z:Şey annecim bize karnıyarığın tarifini söyler misin?"

D:"Karnıyarık mı?" 

Z:"Evet annecim "

D:"Kızım ne yapıcaksın karnıyarık tarifini." -Ayy anne amma soru sordun hee,Alt tarafı karnıyarık tarifi dedik başladın ahiret sorularına.

Z:"Ya annecim yapıcam işte "

D:"Kızım sen iyimisin?Sen..Sen yemek mi yapıcaksın? Bir yaşıma daha girdim." -Kaç yaşında oldun acaba?"

NEFESİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin