24.Bölüm||Kucak Dansı +18

46.9K 534 60
                                    

Herkese Merhaba

Voteler çok düştü :( Çok üzüldüm :(

SINIR : 145 VOTE +30 YORUM!

Votelerin düzelmesi dileğiyle, Keyifli Okumalar!

Güneş'in gözüme çarpan ışığıyla gözlerimi açtım.Kendimi fazlasıyla yorgun hissediyordum.Yatakta biraz doğrulduktan sonra başıma giren müthiş ağrıyla neye uğradığımı şaşırdım.Bu baş ağrısı ne böyle?

Yatağımda biraz doğrulduktan sonra yatağımda yanlız olmadığı fark ettim.KEREM!Yüz üstü yatmış bir şekilde uyuyordu.Baş ağrım sürekli kendini hatırlatıyordu.Dün gece ne olmuştu?Doğru dürüst hiçbirşey hatırlayamıyorum.

Yatakta kıpırdanmalarım sonucunda Kerem gözlerini açmıştı.

"Günaydın." Dedim Kerem'e. Elimi anlıma yasladım.

"Günaydın, Ne oldu sana?" Dedi Kerem.Yataktan doğrularak.

"Başım çok ağrıyor Kerem, dün gece en son bira içiyordum sonrası puf... Yok." Dedim mızmızlanarak. Kerem sinsice sırıttı.Bu bakış hiç hayraalâmet değil!

"Dün geceyi nasıl hatırlamazsın güzelim, inanmıyorum sana." Dedi Kerem.

"Ne oldu ki dün akşam." Dedim merak dolu sesimle.

"Dün gece en iyi perfonsamı gösterdim, hatırlamıyor musun hiç?" Dedi Kerem.

"Ne! Sen dün gece en iyi performansını gösterdin ve ben bunu hatırlamıyor muyum!" Dedim şaşkınlıkla. Üstüme baktığım da giyiniktim.Ee, Kerem'de giyinikti. Bu benimle dalga geçiyor ya!

"Pislik!Ne diye benimle dalga geçiyorsun." Dedim kızgınlıkla.

"Surat ifaden çok komikti güzelim." Dedi Kerem gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı. Elime yastığı alıp, O'na attım.

Tabiki işledi mi?

Hayır.

"Ne oldu ki dün Kerem?" Diye sordum tekrardan, enişe dolu sesimle. Sanki hiç iyi şeyler olmamış gibi geliyor bana.

"Söylemem karşılığın da ne vereceksin?" Dedi sinsice sırıtarak.

Şantajcı.

"Kerem ne pislik adamsın sen öyle! Çok mu kötü şeyler yaptım?" Dedim gözlerimi büyüterek. Kerem pis pis sırıtmaya devam ediyordu.

"Çok komiktin ama güzelim, Uuu neler yaptın bir bilsen..Ama öğrenmek istiyorsan..Üzerime çıkıp kucak dansı yapabilirsin." Dedi muzhip bir şekilde sırıtırken.Ağzım beş karış açık kaldı.Başım ayrı zonkluyordu.

Ben?

Kucak?

Dansı?

Yapacağım?

HAYIR.

"Kucak dansı yapmayacağıma göre..Imm..Ben de Akselden öğrenirim." Dedim. Kerem kaşlarını çattı.

"Sen o pezevenkle ne ara o kadar samimi oldun! Hem ben herkeze söylememesi için tembihledim.Yağmur'a söyleme gereği duymadım kıza bir saydırdın Zeynep." 

Gözlerim şaşkınca açıldı.

"Ay Kerem ne dedim ne dedim?!" Dedim endişeyle. Kerem muzip bir şekilde sırıtarak kucağını gösterdi.

"Öğrenmek istiyorsan.." Dedi Kerem sırıtmasına devam ederken. "Bana kucak dansı yap." Dedi memnun bir şekilde sırıtırken.

"Kerem ben ne anlarım kucak dansından, hem başım çok ağrıyor." Dedim mızmızlanarak. Başımın ağrısı gerçekten artmıştı. Kerem hızla yataktan kalkıp aşağıya indi. Başımın ağrısı ile kendimi tekrardan yatağa attım.

NEFESİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin