20.Bölüm||Bu Sana Ceza Olsun..+18

61.3K 497 66
                                    

Selam,çoğunuza 20.Bölüm bildirimi geldi.Hikayenin 20.Bölümü yayınlandı.Fakat yazdığım bölümün yarısı yoktu.Pcde hic gözükmedi.Onun için silmek zorunda kaldım.Bölüm alelacele oldu.Bölümün tümü +18!Rahatsız olacaklar-ki çok doğal- okumasınlar.Bölüm de malesef merti ekleyemedim.Ama diger bölüm full Mert Zeynep ve Kerem var.

Öncelikle bölümü acele atmam gerekiyor ve telefondan yazmaktayım.Yorum yapanların zaten yarısı bölüm açılmıyor dediği için isimlerinizi yazmıyorum bu bölüm.Ama diğer bölüm yorum yapanların isimlerini yazıcam.

SINIR : +120 vote +25 yorum!(benim yorumlarım hariç ve farklı kişilerden)

İki saniyesini ayırıp vote veren ve yorum yapan herkeze teşekkür ederim.Özellikle son attığım bölüme gelen vote sayısını görünce nasıl sevindim anlatamam.Bazi kitaplar 1000 vote alıyor olabilir 130 vote az olabilir sizin için ama benim öyle değil ,Ben bu hikayeye başladığım da sevilmeyeceğini düşünmüştüm yanılmışım.Her geçen gün büyüyoruz.Bitanesiniz.Sizleri Seviyorum.Ve çok çok öpüyorum.

İkinci yazdığim hikaye TÖRE daha yayınlamadı ama herşeyi hazır.Yeri geldiğin de +18 olucak ama hemen değil.O hikaye de Zeynep'in hırçınlığı asiliği,Kereminde ağır başlılığını ele alıcam.Yakın zaman da yayınlayacağım.

Bölümü "@sevgisabunca" itfah ediyorum.İnşallah beğenirsin :) İtfah isteyenler yorumlar da yada bana özel olarak mesaj atabilir.

Keyifli Okumalar.

Hala Kerem'in dediklerini idrak etmeye çalışıyorum

Sert Seks Yapıcaksın!

Sert Seks!

Sert!

Kerem kalçalarımda olan ellerini biraz daha sıktı.Ellerinin gezdiği yerler karıncalanırken ellerimi Kerem'in omzuna koydum.Kerem bacaklarımı belinde daha da sabitleyerek beni havaya kaldırıp herhangi bir masaya oturttu.Beni masanının üzerine boylu boyunca uzandırdı.

Ben daha ne olduğunu anlamadan Kerem üzerime ağırlığını vererek üstüme uzandı.Bacaklarını bacaklarımın arasına geçirip bacaklarımı hareket ettirmeme sağladı.

Dudaklarımda hissettiğim sıcak ama bir o kadar da sert baskıyla gözlerimi yumdum.Dudaklarımı aralayıp Kerem'in öpücüğüne karşılık verirken ellerim Kerem'in sırtında geziniyordu.Kerem dudaklarımı büyük bir açlıkla öperken,iki dudağını alt dudağımın arasına alıp emmeye başladı.Ben öpüşmemizin verdiği heyecan ve tutku ile kendimden geçmek üzereydim.

Ellerim Kerem'in gömleğinin düğmesine gitmişti fakat Kerem'in beni durdurması ile kaşlarımı çattım.Kerem dudaklarını dudaklarımdan ayırıp yüzünü yüzüme sabitledi.Kerem'in elleri yanağımda dolaşırken vücudumu birden şok dalgası sararken bunu Kerem'e göstermemek için ayrı bir çaba sarf ettim.

K:"O elbiseyi giymeyecektin Zeynep,sana bu ceza olsun.Kaslarıma dokunmayacaksın bugün." Bu dediği üzerine çatık olan kaşlarımı daha da çattım.Nasıl dokunmayacaktım?Bu ceza çok fazla değil mi?Ah,bir elbise için ne biçim ceza böyle!

Kerem birşey dememe izin vermeden tekrardan dudaklarıma dudaklarını bastırdı.Ben o söylediği üzerine öpücüğüne karşılık vermezken Kerem dudaklarımı sert bir şekilde öpüyordu.Kerem birden çekildiğin de gözlerini gözlerime sabitledi.

K:"Bana karşılık ver Zeynep." Kerem tekrardan dudaklarını dudaklarıma bastırdığın da Kerem'e karşılık vermiyordum.Kaslarına dokundurmayacakmış!Hıh!

Kerem dudaklarımı sert bir şekilde öpmeye devam ederken Kerem karşılık vermeme homurdanarak cevap verdi.Kerem dişlerini alt dudağima geçirince Kerem'in ağzının içine inledim.Ağzımı açtığım da Kerem alt dudağımı esiri altın alarak sertçe emmeye başladı.Kerem ellerini bacaklarıma getirip tekrardan beline sardı.Öpücüğünün etkisi haline girerken kendimi Kerem'e karşılık verirken buluyorum.

NEFESİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin