Yorumlarınız için çok teşekkür ederim, telefondan bölüm yazmaktayım.Bilgisiyarım bozuldu :( Yorumlarınıza tabletten cevap vereceğim, telefonda bazen açılmıyor çünki.Neyse sizi ben bölümle başbaşa bırakıyor, ve keyifli okumalar diliyorum!
SINIR:+145 VOTE +30 YORUM!
#Zeynep'in Ağzından#
"Ah,Ah kimler gelmiş böyle hoşgeldiniz." Dedim samimi bir şekilde sırıtırken.Kokoş Selin yanıma gelip şapur şupur öptü beni.
Iyk!
Allah Bilir kaç erkeği böyle öpmüştür bu sürtük!
"Ayy Zeynepciiiim sen baya güzellişmissin." Dedi Kokoş Selin.İçimden bir Ya Sabır çektim.İçimden 'Ah, senin için aynı şeyi söyleyemeyeceğim aynı kokoşsun' demek istesem de ağzımdan öyle kelimeler malesef ki çıkmıyor
"Selincim, teşekkürler.Sen de öyle(!)" Dedim Zoraki bir şekilde sırıtırken o ise bana o iğrenç gülümselerinden birini gönderdi.Allah için sen gülme ya!Kendimi boğaz köprüsünden atmak istiyorum o zaman.
Kokoş Selin, içeriye geçtigi gibi benim sapık kuzenim olacak hıyarın yani Anıl'la mecburiyetten sarılıyorum.
"Zeynep sen her geçen gün güzelleşiyorsun." Dedi Anıl.Her zaman ki yalakalıklarına başlayarak.Gözlerimi devirmemek için kendimi tutup tebessüm ettim.
"Anıl, çok teşekkür ederim.Geç istersen içeri." Anıl hemen içeri girip kendini koltuğa attı.Babanın koltuğuydu ya zaten!
Kokoş Selin, bacak bacak atmış o çalı bacaklarını göz önüne sermişti.Zaten göt kadar etek giymişti.Kıçını bile kapatmıyordu.Boşuna sürtük demiyorum ki ben buna.
"Birşey ister misiniz?Yoldan geldiniz sonuçta.Kola,kahve.." Dedim Nezaketen de olsa.
"Zeynepcim bana bir kola getirir misin ama biliyorsun ki buzsuz içmem." Dedi Selin.Telefonunu çıkartıp erkek fotoğraflarına bakmaya başladı.Sabır Zeynep!Sadece 1.Gün dayanıcaksın ve bitecek bu kabus!Evet.
Böyle düşünmenin de bir boka yaradığı yok ya!
"Ben birşey istemiyorum Zeynepcim.Ama eğer seni alabiliyorsak senden bir tane lütfen." Dedi Anıl.Çarpık bir şekilde gülümserken.Yani şuan seksi olduğunu düşünüyorsa, yanılıyor.Sirkteki palyonçalara benziyor.
Birşey demeden mutfağa geçip sertçe buzdolabını açtım.Annem de gidecek zamanı buldu ya.
Dün Koray Abilerin artık İstanbulda kalıcağını öğrendiğimde sevinmiştim.Hem Derin Abla bana arkadaş ya da Abla oluyor.Ve Mertle de çok güzel vakit geçiriyorduk.
Kolayı bardağa koyduktan sonra içine birkac tane buz atıp kokoşumza götürüp verdim.
"Ay Zeynepciiim çok sağol." Birde şu cırtlak sesi yokmu, Allahım deli ediyor bu kız beni.
"Ne demek canım afiyet olsun." Dedim şirin ama sahte bir şekilde sırıtırken.
"Ee Zeynepcim, yeni üniversiyeye kaydolmuşsun.Nasıl?Taş çocuklar var mı?" Dedi Selin.Tüm merakıyla.
"Var, ama bir tanesi var tüm erkekleri ezer geçer.Ama o benim oldu ve bana deli gibi aşık, tabi bende." Dedim omuzlarımı dikleştirerek.Selin gözlerini kısarak bana bakıyordu.Anıl ise kaşlarını çatmıştı.
"O zaman şu sevgilini çağır akşama." Dedi Anıl.Hala kaşlarını çatarak.
"Peki o zaman bizimkileri de çağırayım akşam takılalım evde." Dedim.İkiside başını sallamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFESİM
Romansaİlk görüşte aşk'a inanır mısınız? Kerem ve Zeynep birbirlerine ilk gördükleri andan itibaren birbirlerinden başka hiçbirşey düşünemez oldular. Her saat,her dakika,her saniye,her salise.. İkiside birbirlerinin Nefesi oldular Peki bu aşk hikayesinde Z...