Bölüm çok geç geldi. Çoook özür diliyorum. Elimde olmayan sebeplerden ötürü bu şekilde gecikti :( Kusuruma bakmayın.
Wattpad güncellenmiş ve güzel olmuş. Kaç kelime yazdığımızı bile biliyoruz artık telden :)
Yorumlar için çok teşekkür ederim:*** Keyifli okumalar :)
39.Bölüm||Seksi Dudak
"Kerem, şu duvarı matkapla delsene. Evlilik resimlerimizi asacağım." Bir yandan çerçevenin arkasına resimlerimizi yerleştirirken, bir yandan da Kerem'e sesleniyordum.
"Sonra asarım, güzelim. Şu an maç izliyorum." Vurdumduymaz hareketi, kaşlarım kalkmasına sebep olmuştu.
"Hayır, Kerem. Şimdi as, lütfen."
"Güzelim, sonra delerim duvarı. Şu an maç izliyorum."
"Sen beni sevmiyorsun artık."Ağlamaklı bir şekilde konuştum.
"Ferhat, Şirin için dağları deliyor sen benim için bir duvarı bile delemiyorsun. Yazıklar olsun."
"Güzelim, seni sevmediği mi nereden çıkardın Allah aşkına?" Omuz silktim.
"Öyle ama. Eskisi gibi benimle ilgilenmiyorsun. Hem sadece duvarı delmeni istedim, sanki git binayı yık dedim."
"Ulan, hatun. Ben senin için kalbimi delip, seni koyayım. Sen gel bana burada trip at. Asıl sana yazıklar olsun."
Yüzüm anında yumuşadı. "Ay, sen ne güzel konuştun öyle." diyerek, boynuna atladım.
Bildiğiniz atladım.
"Seni yola nasıl getireceğimi biliyorum." dediğin de genişce sırıttım.
"Biliyorsun." diyerek, boynunu öptüm.
"Bir de dudaktan öp." Arzu ile dolu fısıldayışı beni hemen transa geçirmişti. Dudaklarına uzun bir öpücük kondurduğum da memnun bir şekilde gülümsedi.
"Hayat bu ya." dedi, mırıldanarak. Tekrardan öptüm.
"Zeynep fark ettin mi bilmiyorum ama sen bu aralar çok değişik davranıyorsun."
Kaşlarımı çattım. Kerem'in ne demek istediğini anlayamamıştım.
"Anlayamadım ki Kerem? Neyden bashediyorsun?" diye sordum.
"Daha duygusal ve alıngansın.Ayrıyetten bu aralar çok uyuyorsun ve çok yemek yiyorsun."
Anlamayarak baktım."Anlayamadım,"
"Bilmem. Sürekli duygu değişimi yaşıyorsun."
"Yok ya, sana öyle gelmiştir." dedim.
"Olabilir." deyip, dudak büktü.
Dudaklarına bakıp, "Dudaklarını büzünce ne kadar seksi durduğunu söylemiş miydim?" dedim, ne dediğimi bilmeyerek.
Dediğim şeyin üzerine bir anlık afallasa da sonra muzipce sırıttı. "Bazı zamanlar da söylediğin olmuştu, evet."
Gözlerimi gözlerine çevirip, "Ne zaman dedim ya? Ben niye hatırlamıyorum." dedim.
Sırıtması büyüdü. "Çünkü sen o zamanlar, hatırlayamayacak kadar kendinden geçmiş oluyorsun."
Kaşlarımı kaldırdım. Kerem'in ne konudan bashettiğini anlayamamıştım. "O zamanlar hangi zamanlar oluyor, Kerem?" diye sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFESİM
Romanceİlk görüşte aşk'a inanır mısınız? Kerem ve Zeynep birbirlerine ilk gördükleri andan itibaren birbirlerinden başka hiçbirşey düşünemez oldular. Her saat,her dakika,her saniye,her salise.. İkiside birbirlerinin Nefesi oldular Peki bu aşk hikayesinde Z...