18.Bölüm||Hormonlar Devrede! +18

44.9K 438 42
                                    

Selam:) Yorum yapanları çook çok öptüm vote verenleride öptüm muck muck:* Sınır: +100 vote +25 yorum :) Bölüm de +18 var okumak istemeyenler geçebilir.Bu arada Doruk(okuyunca anlıyacaksınız) Gürbey İleri olarak düşünebilirsiniz.Rüzgarıda Furkan Palalı olarak düşünebilirsiniz.

Bölümü "@BayannSadist" ithaf ediyorum.İnşallah beğenirsin:)Öpütm seni canım :)

Multimedyada Zeynep'in Hastanede Kıyafet (2.gün) Var.Ama gömleği tişört olarak düşünebilirsiniz :) Şapkayı unutun :D

Diğer yorum yapanlar da muck muck :*

siviyorum

ilaydabursin1

aysuukuru

zehrauzun4

sahibe_78

gb_fan_2000

NikaAgaqualiyeva

bursinbenimse

Zeynepelebi9

SecilYuksel

gaye_433

BayannSadist

lale099

Moonllight

the_brsn

zzeynep25

zeykercoktatli

berre_merve

MerveAleynaGrsal

zasanazazazaza

AdaSenel

zehra_gb

kanite

miss-lina

melisaertaş2

Keyifli Okumalar

Kerem'in Ağzından

Zeynep'i okulun girişinde bırakarak arabayı almak için otoparka ilerliyorum.Otopark girişinde arabamın olduğu yere doğru gitmeye başladım.Arabamın olduğu yere tam yaklaşmıştım ki duyduğum sesle durdum.

X:"Kerem Sayer!" Bu ses.Tüm vücudumu ona döndüm.

K:"Doruk."

D:"Demek hatırladın.Ben geldim Sayer!"

K:"Ne istiyorsun."

D:"Canını.Benim daha önce canımı nasıl yaktın hatırlıyor musun?Bana ihanet ettin!Ama ben senin canını yakmakla uğraşmıycam direk canını alıcam." Bana doğru bir adım attı.

K:"Ben sana ihanet etmedim!.Sen benim kardeşimdin.Yanlış anlaşılmaydı ve sen beni hiç bir zaman dinlemedin siktirolup gittin."Sesimi yükseltmiştim konuşurken.Yıllar sonra gelmişti.O da sesini yükselterek konuşmaya başladı.

D:"Neyi dinliyecektim lan!Bana nasıl ihanet ettiğini miAşık olduğum kızı nasıl altında inlettiğini mi!" Bana doğru bir adım daha attı.

K:"Ben sana ihanet etmedim Doruk!Sürtük bir kıza inandın sen!"

D:"O sürtük dediğin kıza ben köpek gibi aşıktım lan!Köpek gibi!Ama sen ne yaptın onunla yattın lan!Kardeşin dediğin insanın sen aşık olduğu kadınla yattın!"

NEFESİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin