30.Bölüm||Sezon Finali + Teşekkür °•°

34.8K 522 121
                                    

Eveeeet sezon finali!

Telefondan yazmama rağmen uzun bir bölüm oldu.Bölüm sonundaki açıklamayı okuyun :D Yorum ve vote laaağn:D:DMultide Zeynep ve Yağmur'un baloda giydiği elbiseler var!

Beğenmeniz dileğiyle!

~

"Zeynep, şu pezevenk herifi ne diye dinliyorsun?" Diye sordu Kerem anormal bir şekilde.

"Aşkım, neden öyle diyorsun?" Diye alaya karışık bir şekilde sordu Aksel.

Genişçe sırıttım.

Kerem öfkeyle baktı Aksel'e,"Bana bak lan şöyle aşkımlı yavrumlu konuşma, sikeceğim ebeni," Diye tısladı.

"Ebemi ne karıştırıyorsun?Doksan yaşındaki kadını mi sikmeyi düşünüyorsun?Buruşuk buruşuk," Dedi suratını buruşturarak Aksel.

"Bana bak Aksel, Kerem kimseyi şey yapmayı düşünmüyor!" Dedim onu tersleyerek.

Kerem.. Benimdi.. Ebe mebe dinlemem, alayına dalarım! Kerem benim lan! Küfür de bile başkasını şey edemez!

"Yenge zaten şey yapmayı düşünmüyor, sikmeyi düşünüyor," Dedi Aksel piç bir şekilde sırıtırken.

Piç oğlu piç.

"İnşallah, şeyin kopar da şey yapamazsın," Dedim kızgın bir şekilde.

"Onun türkçe şekli; İnşallah sikin kopar da seks yapamazsın," Dedi Kerem kahkahasını durdurmak için dudaklarını birbirine bastırırken.

"Hoop, onunla ilgili öyle şeyler demeyin!Çok hassasdır o.." dedi Aksel dudaklarını büzerek."Hem o olmazsa ne olur?Düşünmek bile istemiyorum,"

"Çiş yapamazsın bir de..seks," dedi Kerem.

"Çişi sikter et lan, ben burnumdan bile işerim.Sorun sekste..Lan ben birini becermeden uyayamaz oldum," Dedi Aksel.

Gözlerimi devirdim."Tecavüzcü çoşkun gibisin,"

"Ama tecavüzcü çoşkun ben olmuyorum, altımdaki kızlar oluyor," Dedi muzhip bir şekilde sırıtırken Aksel.

Can kahkaha attı.Siz ne ara bizimle konuşmayı dinlemeye başladınız?Ağızlarını yiyorlardı, birbirlerinin de.

"Benim de vahşi kızım, tam bir tecavüzcü gibi." Dedi Can alayla.Yağmur, Can'a kötü kötü bakıp, dirseğini karnına geçirdi.Can iki büklüm oldu.

Yüzünü buruşturup,"Galiba böbreğim, diyaframamı uçtu," dedi.

Kerem ve Ben kahkaha atarken, Aksel de piç gibi sırıtıyordu.

"Dua et böbreğin diyaframına uçsun, başka yerlerine uçup, bir tarafların tıkanmasın." Dedi Aksel alay ederken.

Can gözlerini kıstı,"O şom ağzına açma sen."

"O şom dediğin ağız neler yapıyor bir bilsen." Dedi Aksel.

Ters bir şekilde Aksel'e baktım."Dünyada tanıdığım ikinci en sapık adamsın." Dedim.

"O birinci kesin Kerem'dir." Dedi Aksel bilmiş bir şekilde.

"Sen nereden anladın?" Diye sordum Aksel'e doğru bakıp, sırıtırken.Kerem bana bakıp, gözlerini kıstı.

"Keremle az şey yaşamadık.. O ilk sapıklıklarını benim üzerimde yaptı." Dedi Aksel iç geçirerek.Gözlerimi pörtlettim.

Kerem kolunun altındaki yastığı Aksel'in yüzüne attı.

NEFESİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin