Merhaba! Sizden tek ricam, herşeyi SAYGI çerçevesinde yazın. Kullandığınız kelimelere lütfen dikkat edin. İnanın, geçen bölüme gelen bazı yorumlar çok sinir etti beni. Bana nasıl davranılırsa ben de herkese öyle davranırım. Neyse, seviliyorsunuz^^ Evlilik olayını belli bir kesim sevip, bazıları daha romantik birşey bekledi. Ben açıkcası Kerem'i sizin tabirinizle KIRO seviyorum. Ve böyle yazmaya da devam edeceğim. Bu bölüm romantik sevenler için. Elimden geldiği kadarıyla. Nefesim'in ve A.H'nin kapağı bana aittir. Nefesim'in yeni kapağı nasıl olmuş?
SEVGİLİLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN! BEN VE BENİM GİBİ SEVGİLİSİZ OLANLARA SELAMLAR EFENDİM!
35.Bölüm||Evlilik Teklifi
✋Kerem'in Ağzından ✋
Zeynep'in yere yığılması ile endişe ile yanına eğildim.
"Zeynep?"
Zeynep, gözlerini kırpıştırdı.
"Kerem?"
"İyi misin?" Diye sordum telaşla. Zeynep, yerinden doğruldu.
"Sen bana az önce ne dedin?"
"İyi misin diye sordum." Tabii ki evlenmekten bahsediyordu. Ama azıcık eğlenmekten birşey olmazdı.
"Yok ondan önce." Dedi. Yerinden doğrulmasına yardımcı oldum. İkimizde koltuğa oturduk.
"Zeynep, dedim."
"Ondan önce!" Dedi sinirle.
"Evlensene lan benimle." Dedim, hafif gülerek.
"Ben yanlış duymamışım. Kafam falan yerinde yani." Dedi. Bu şapşal hâllerine sırıtarak bakıyordum.
"Yerinde güzelim," dedim, sırıtarak. "Eee, ne diyorsun?"
"Kerem, hiç ikna edici bir evlilik teklifi değildi." Dedi burun kıvırarak.
Kaşlarım anında havaya kalkıp, Zeynep'e baktım. "Ne diyorsun sen Zeynep?"
"Diyorum ki hiç 'evet' demem için ikna yöntemlerini görmedim. Hani mumlar, hani çiçekler, hani havayi fişekler, hani seni seviyorumlar..."
"Ulan, ne gerek var onlara. Sen benimsin ben de senin. Ne uzatıyoruz?"
Zeynep, omuz silkti. "Beni ikna etmen lazım." Deyip, odaya gitti.
✋ Zeynep'in Ağzından ✋
-2.Gün Sonra-
"Yağmur ya, Kerem bana romantik bir evlenme teklifi etmedi ya!" Deyip, dudaklarımı büzdüm.
Kerem ve Can'ın işi olduğu için, gitmişlerdi. Yağmur da bize gelmişti.
"Ya çocuk sana evlensene benimle demiş, sen daha niye naz yapıyorsun?"
"Of, ya ne bileyim ben. Ben Kerem o zaman birşeyler yapar diye düşünmüştüm. Ama yok."
"Kaçırdın..." Dedi Yağmur umutsuzca.
"Ya sen morel vermeye mi geldin, yoksa iki gramlık umudumun içine etmeye mi geldin?!" Diye tısladım.
"Dost acı söyler bebeğim. Seninde naz yapacak gününü bulmuşsun. Öyle yakışıklı biri sana deli divane âşık, ayrıyetten sana evlenelim diyor senin salonun ortasında çifte telli oynaman gerekiyordu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFESİM
Romanceİlk görüşte aşk'a inanır mısınız? Kerem ve Zeynep birbirlerine ilk gördükleri andan itibaren birbirlerinden başka hiçbirşey düşünemez oldular. Her saat,her dakika,her saniye,her salise.. İkiside birbirlerinin Nefesi oldular Peki bu aşk hikayesinde Z...