6.Bölüm||Bikini Sorunu +18

65.6K 613 30
                                    

Herkeze Merhaba 

Gecikme için çok özür dilerim :( Ama bir türlü bitiremedim , Bugün bitti . +18 var söyleyiyim önceden . İnşallah Beğenirsiniz güzellikler:) [Multimedyada zeynebin bikinisi var ] İyi Okumalar :) -Beyza 

X:"Zeyneep"

Herkezin gözleri zeynebin omzuna dokunan kişiye dönmüşti . 

Z:"Burak , sen misin? inanmıyorum yaa " . Can ve Yağmur aptal aptal bakarken keremin gözlerinden ateş fışkırıyordu . Nedeni bilmiyordu ama sinir olmuştu . 

B:"Yaa seni çok özlemişim görünce şok oldum gel bir sarılim sana " Zeynep ve Burak sarılırlar ve kerem her an bıçağı alıp adamın bağırsaklarından sucuk yapıcakmış gibi duruyo . 

Z:"Gel seni bizimkilerle tanıştırim "  , Burak meraklı gözlerle keremlere bakıyordu . Keremde öldürücü bakışlarını burağa yolluyordu .

Z:"Burakcım bu Yağmur kendisi en yakın arkadaşım olur " 

B:Memnun oldum " der ve elini uzatır . Yağmurda elini uzatır . Tokalaşırlar. 

Y:"Bende memnun oldum "

Z:"Bu da Can ,  Bizim şebeğimiz . Yağmurunda sevgilisi olur " Can ve Burak Tokalaşırlar . 

B:"Memnun oldum Can "

C:"Bende" der can kısık ve soğuk bir sesle . 

Z:" Ve kerem " Kerem zeynebin cümlesine devam etmesine izin vermeden "Sevgilisiyim " . der " Memnun oldum "

B:" Bende kerem " , Zeynebe döner , "Zeynebcim uzun zaman oldun kendini özlettin " Zeynep sadece gülümser . Keremin Buraktan hoşlanmadığı gözlerinden belliydi . Zeynebe olan bakışlarını hoş bulmuyo .

K:"Nerden tanışıyosunuz siz hayatım "

Z:"Şeyden eski okuldan "

B:"Biz zeyneple çok yakındık  aşırı yakındık gören herkez bizi zeyneple sevgili zannederdi . Kerem tek kaşını kaldırarak zeynebe öfkeli öfkeli bakmaya başladı . Zeynepte "Ben Naptım?" bakışı atıyordu . 

B:"Neyse zeynep benim kalkmam lazım sonra mutlaka görüşürüz canım " der ve zeynebin yanağından öper . Keremse gözlerinden ateş fışkırıyodu . Zeynep arada olmasa çoçuğa dalacaktı. 

Y:"Çok yakışıklı çocukmuş zeyno "  Can yağmuru dürtükleyerek sessizce " Sorucam sana ben bunun hesabını " der . Yağmur yutkunur .Keremse çok sinirlenmiştir . Birşey demiyodur. Zeynepse onun bu tavrını anlayarak birşey dememeye karar verdi . Keremin onu kıskandığına sevinse mi? Onun suratının düşmesine üzülsün mü? Bilemedi Zeynep.

Z:"Aşkım odamıza çıkalım mı yorgunum da biraz "

K:"Olur " Kerem'in soğuk ses tavrı zeynebi biraz da olsa korkutmuştu . Kıskanmış mıydı ki acava?diye düşündü içinden ama bundan da kıskanabileceğini zannetmiyo . Odaya çıkana kadar hiç konuşmadılar . Odaya geldiklerinde zeynep artık bu sessizlikten sıkılmıştı artık.. 

Z:"Kerem noluyo sana ? Niye morelin bozuk "

K:"Bişey yok Zeynep"

Z:"Niye o zaman suratın asık ? Noldu ki sana şimdi ?"

K:"Bişey olmadı tamam mı bişey yok "

Z:"Kerem söyler misin lütfen "

K:"Burak kimdi? O niye sana ağzına düşcekmiş gibi bakıyo ? Niye seni öpüyo yaa!"

NEFESİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin