10

498 41 1
                                    

Aj keď už bol dlho v práci stále rozmýšľal nad tým o čo požiadal Namjoona. Nešlo mu do hlavy prečo chcel aby si dal pred Taem pozor. Ako chápal že obidvaja chlapci sú alfy ale to nevysvetlilo prečo by si mal dať pred ním pozor. A Tae mu neprišiel ako niekto pred ktorým by si mal dávať pozor. A už vôbec mu neprišiel ako niekto kto by mu rozhodne chcel ublížiť. To bola jedna vec, druhá vec ktorá nemohla odísť z jeho hlavy bolo to odkiaľ Namjoon poznal taeho. Bolo veľa alternatív ktoré by dokázali vysvetliť odkiaľ Namjoon poznal Taeho. Mohli spolu chodiť do školy alebo náhodou na seba narazili. Možnosti bolo veľa a hnedovlasý mladík sa rozhodol už sa s tým nebude za obývať.

S povzdychom sa hnedovlasý chlapec oprel o stoličku a jemnejším zatlačením si prešiel parkrát po spánkoch a zatvoril oči. Cítil sa unavene z toho že už päť hodín sedel za počítačom a účtoval. A ak mal byť Jin úprimný nebola to žiadna zábava. Ak ma vydržať ešte sedem hodín bude si musieť spraviť kávu. Jediný nápoj ktorý by ho dokázal zobudiť bola káva. Preto donútil svoje stuhnute svalstvo sa pohnúť a vydať sa do kuchynke ktorú používali pracovníci. Bolo to tak pre každého výhodne. Potom ako hnedovlasok vstúpil do kuchynku musel si ju prezrieť. Bola malá a bola tvorená z jednej chladničky ktorá stala rohu. Chladnička sa spájala s linkou ktorá bola z bieleho mramoru.

Jin prišiel ku linke a otvoril dvierka vrchnej skrinky ktorá bola nad linkou. Z skrinky si zobral jednu z druhov kávy a do kanvice nechal aby sa dala variť voda. Hnedovlasý mladík bol zábrany do robenie kávy že si ani nevšimol kroky smerujúce ku nemu. Preto sa vystrašil keď sa mu okolo pása obmotali dve nie moc svalnaté ruky. Na chrbte pocítil hruď a niekoho dych na svojom krku. Podľa pachu vedel že je to alfa. Jeho krv stuhla a Jin nebol schopný pokračovať. Ale keď mu do nosa udrel známy cigaretový smrad a vôňa mentolu hneď vedel kto to bol.

,, Mal by sis oddýchnuť a využiť obednú prestávku." malou kuchynkou sa ozval hrubý hlas patriaci práve chlapcovi ktorý objímal staršieho. Tae sa usmial a pustil Jina aby si mohol zaliať svoju kávu vriacou vodou. Hnedovlasého mladíka do nosu udrela vôňu čiernej kávy. Sám pre seba sa usmial. Za malé uško chytil pohár s čiernou tekutinou a otočil sa chrbtom ku linke aby sa o ňu mohol oprieť. Svojimi orieškovými očami sa pozrel na Taeho a upil s horúcej tekutiny ktorá mu ronšatila chuťové poháriky.

,, Čo by si povedal na to keby že by sme šli spolu niekde na obed?"mladší chlapec spravil psie oči a smutným pohľadom sledoval Jina. Dúfal že to na staršieho zaberie a prikývne na jeho pozvanie na obed. Potreboval sa pohnúť vo svojom pláne a to čo najskôr. Vôbec sa mu nepáčilo že bol z Jina na míle ďaleko cítiť Namjoon. Dosť ho aj zaujímalo čo robil hnedovlasý chlapec u Namjoona. Potreboval to vedieť a to ihneď. Sám sebe sľúbil, že ak mu bude zelenovlasý mladík ničiť plány tak na silu si privlastni chlapca pred sebou. Možno by ho Jin za to nenávidel, ale neriešil by to. Hlavne by bola jeho pomsta vykonaná. Ale zatiaľ sa rozhodol ísť podľa plánu a nespraviť žiadnu blbosť.

Z jeho rozmýšľania vytrhlo tiché fajn ktoré bolo nasledované povzdychnutím ktoré malo byť tiché. No neúspešne. Tae sa šťastné usmial a staršieho chlapca uväznil pevnom objatí. Možno viac pevnejšom ako by mal lebo starší po chvíli začal lapať po dychu a snažil sa vymaniť z objatia. Mladší ho veľmi pevné objímal a Jin nemohol pomaly skoro ani dýchať. Mal šťastie že mladší mal dosť rozumu na to aby mu došlo o čo sa hnedovlasý mladík snažil. S ospravedlňujúcim pohľadom sa na svojho hyunga a pustil ho. Sledoval ako starší hneď vdychoval do seba čo najviac kyslíka a z rýchleho dýchania sa stávalo pomalé. Ešte raz sa ospravedlňujúco pozrel na Jina ktorý už vyzeral byť poriadku.

,, Keď som šiel do práce videl som tu jednu reštauráciu ktorá nie je ďaleko." na Jinových perách sa objavil malý úsmev a odpil si zo svojho horúceho nápoja. Jin pri pohľade do Taeho tváre začal opäť pochybovať o tom či je skutočne chlapec pred ním alfa. Ale mladíkové výrazne črty a dominancia chlapca utvrdzovalo v tom že chlapec pred ním je alfa. Tae tentokrát venoval Jinovi jemné objatie aby ho znova neudusil a so slovami hneď bude späť odišiel. Starší nad ryšavovlasým chlapcom pokrútil hlavou a vychutnával si čiernu kávu.

*****

,, Ako si sa cítil keď doktori zistili že si omega?" to bola prvá otázka na ktorú sa spýtal ryšavý mladík a s zdvihnutým obočím sa pozrel na staršieho. Na túto otázku sa ho už chcel dlhšiu dobu spýtať a teraz mal aj dobrú príležitosť sa na to spýtať. Sám nad tým uvažoval aké to asi musí byť zistiť že je omega. Možno by sa psychický zrútil a nedokázal by sa s tým tak ľahko zmieriť ale prišlo mu neuveriteľne že Jin zvládol taký veľký nátlak ktorý naňho bol zhodený. Keď sa nad tým tak zamyslel, mohol iba na kolenách ďakovať bohu že skončil ako alfa. Tae pokrútil hlavou aby zahnal svoj tok myšlienok a svoju pozornosť vrátil staršiemu hnedovlasému mladíkovi.

,, Úprimne? V tej chvíli som sa cítil ako keby sa mi rozpadol celý svet." Jin si povzdychol a prehrabol si svoje vlasy do zadu. Nerád sa bavil o tejto téme ale musel sa preniesť cez to že je omega. Nie je boh aby vedel meniť osud, bol iba normálny človek ktorý mal tu smolu že skončil ako omega. Z úst mu uniklo povzdychnutie a jemne si hrýzol do spodnej pery. Svoje orieškové očká presunul už skoro prázdným pohľadom na Taeho keď ucítil ako ho chytil za ruku a hladil po zápästí. Tae mu venoval povzbudivý obdĺžnikový úsmev. Jin mu usmev opätoval a pozrel sa na čašníka ktorý im doniesol ich objednané jedlo. Japchae. Jin nikdy Japchae nemal ale chcel skúsiť aké to jedlo bude.

,, Ty si u niekoho bol ráno?" ako sa dalo čakať od Taeho. Nemal na plane chodiť okolo horúcej kaše a rovno sa spýtať vec na ktorú sa chcel spýtať. Rukou si podoprel bradu a zdvihol jedno obočie. Túžba dostať od staršieho chlapca odpoveď sa mala čoskoro prísť. Pozorne sledoval Jina ktorý sa zatváril dosť prekvapené ale aj nervózne. Bolo vidieť ako rozmýšľať nad tým čo mu povie. Jeho oči utekali po reštaurácií a do dolnej pery si kúsal. Jina ta otázka dosť vystrašila a on nevedel ako na ňu odpovedať. Nevedel či ma povedať pravdu alebo si niečo vymyslieť. Bal sa Taeho reakcie. Nevedel povedať čo by nasledovalo. Čo ak by to Taeho naštvalo a spravil by niečo? Nepoznal ho moc dobre a myšlienka že by niečo urobil Namjoonovi ho desila. Ale bol rozhodný mu to povedať.

,, Prespal som u kamaráta, ako si zistil že som bol u niekoho?" Jin nahodil podozrievavý pohľad a prišmuril oči. Taemu prišiel hnedovlasy mladík zlatý ale pre neho bol Jin stále zlatý nech spravil čokoľvek. Mal na dotyk jemné hnedé vlasy ktoré ladili ku jeho orieškovým očiam. Dokázal by sa do nich stale pozerať. Možno aj utopit  uprostred oceánu a nemať možnosť sa už viackrát nadýchnuť. Len sledovať ako sa hladina vody vzďaľuje. Tae sa chcel ešte dlhšie topiť tých prekrásnych očiach ale Jin uhol pohľadom a dal si prvé sucto Japchae. Všimol si ako sa jeho očká rozžiarili a pery sa roztiahli do malého úsmevu. Japchae mu chutilo. Tae sa iba pobavene pozrel na Jina a pokrútil nad ním hlavou. Na čo mu teraz kaziť náladu že?

Je sobota takže tu máte ďalšiu časť. Dúfam že sa vám páčila. Tak ako vždy sa ospravedlňujem za chyby ktoré ste našli v knihe a budem rada ak mi date vote. Potešil by ma aj nejaký komentár kde by ste napísali vás názor ako sa to zatiaľ vyvíja

Secret Couple ✔Where stories live. Discover now