,, Jin." ozval sa hrubý ale tichý hlas miestnosťou a oranžovovlasý mladík odhrnul svojmu hyungovi ofinu z tváre. Od skorého znásilnenia ubehla cela noc.. Jin sa spamätal z toho ale odmietal sa baviť s Taem. Ani ten posratý pohľad mu nevenoval. Ale nečudoval sa mu potom čo mu spravil. Mlčky sedel pri stole a pred sebou mal položenú kávu. Rozmýšľal. Nerozmýšľal nad tým prečo to Tae urobil a aký mal dôvod. To si mohol zistiť aj potom, ale jeho myšlienky sa točili okolo toho čo by sa stalo potom ak by sa vyspal s Taem. Nemohol povedať aké následky by to malo ale nejaké určite. S svojou rukou zablúdil k krku aby sa uistil že na jeho krku nie je žiadna značka. Stále bol voľná omega.
,, Hyung." hnedovlasý chlapec strelil pohľadom ku mladšiemu ktorý vyzeral už veľmi zúfalo. Mal dôvod sa na neho hnevať a dávať mu to za vinu? Veď podstate, môže si za to môže sám že neberie predpísané tabletky na oddalenie heatu. Preto mu to nejak nezazlieval za zlé. Malo mú dôjsť skoršie že alfa ktorá zacíti omegu v heatu bude robiť preto aby sa k nej dostala a zbavila ju heatu buď tým dobrým spôsobom alebo zlým.
Úst mu uniklo tiché povzdychnutie a postavil sa. Na to Tae hneď ku nemu strelil pohľadom. No Jin sa rozhodol ignorovať zlý pocit z toho pohľadu a pomalým krokom sa presúval k Taemu. Ale Tae bol ten čo si k sebe svojho hyunga pritiahol. Ruky mal okolo pása a svoju tvár zaborenú Jinovej hrudi. Starší ho nechal. Nechal ho aby ho pevne objímal a počúval mladikové prosby odpustenie jeho hlúposti. Tae toho všetkého tak moc ľutoval. Bol tak zaslepený pomstou že si ani neuvedomil ako mohol niekomu ublížiť. Včera keď videl ležať pod sebou Jina slzami v očiach si to uvedomil. Uvedomil si aký bol hlúpy. Viac sa natisol na staršieho.
,, Tae..." starší sa odtiahol od mladšieho a chytil mladšieho bradu. Mladíkovú tvár si zdvihol k tej svojej a pohladil chlapca po líci. ,, Sľub mi že to čo si spravil už viackrát nespravíš." na Jinovej tvary bol vážny výraz. No na jeho tvári sa objavil úsmev keď mladší prikývol a znova sa ku mne pritúlil ako malé dieťa k matke. Jemne ho začal hladiť po vlasoch no ale potom sa odtiahol.
,, Tae, odvezieš ma k Namjoonovi? Prosím?" hnedovlasý mladík nahodil psí pohľad a dúfal že to pomôže k tomu aby Tae povedal áno. Neberte Jina nejak zlé, len nechcel riskovať že bude nebezpečí keď sa mu heat vráti. Aj keď sa mu podarilo utlmiť feremony no nie na dlho. Skôr či neskôr sa mu heat vráti. Preto bude aj najlepšie ak bude pri Namjoonovi. Pri svojej alfe. Tae aj keď nerád, prikývol na chlapcovu prosbu. Nechcel aby Jin odišiel, chcel aby pri ňom ostal ale ak chcel byť pri Namjoonovi tak budíš. Nemôže mu v tom zabrániť.
***
Pred veľkým dómom zaparkoval čierny volkswagen. Nastalo v ňom ticho ktoré prerušilo tiché poďakovanie a hnedovlasý mladík vystúpil z auta. Oranžovovlások ho chcel zastaviť ale nespravil to. Iba mlčky sedel za volantom a sledoval ako Jin vystupoval. Ale polke zastal a otočil sa na Taeho. Venoval mu posledný úsmev a sledoval ako auto odchádza. Keď bolo Taeho auto ďaleko, úsmev mu z pier zmizol a svoj zrak vrátil k domu. Pomalými krokmi došiel pred dvere. Hnedovlasý mladík už chcel klopať ale dvere sa nečakane otvorili a dve silne ruky ho vtiahli do domu.
Rýchlosti blesku bol Jin opreté o už zatvorené dvere a do nosu ho udrela vôňa mora ktorú si tak za posledne mesiace tak moc zamiloval. Na svojich perách ucítil pery druhého a radosťou sa do bozku pripojil. Miloval ten pocit pri bozku kedy mal bruchu ako keby roj motýľov. A viac miloval keď mohol svoje prsty zapliesť do Namjoonových zelených vlasov a užívať si ich jemnosť. Na svojom líci ucítil Namjoonovú ruku a obidvaja sa od seba odtiahli. Uprene si hľadeli do oči a na perách malí jemný úsmev. Namjoon si Jina znova pritiahol do bozku. Nemohol sa chlapcových pier nabažiť, tak moc miloval Jinove pery. Ich pery do seba zapadali ako puzzle. Mladší sa pri zelenovlaskovy cítil bezpečí. Svojim telom sa pritisol k tomu Namjoonovemu a odtiahol sa.
,, Choď do obývačky, ja zatiaľ spravím čaj." zelenovlasok venoval chlapcovi na nos malú pusu a počkal kým prejde okolo neho. Namjoon zamieril do kuchyne kde postavil vodu na čaj. Z vrchnej skrinky vytiahol dva poháre vytvorené z porcelánu a dal do nich sáčky s ovocným čajom. Do kým sa voda varila, mal dosť času na to aby mohol kľude rozmýšľať. Keď si k sebe pritiahol prekvapeného Jina cítil jeho vôňu veľmi intenzívne ale to aj Taeho. Tu ale mohol cítiť kvôli tomu že Jin u neho prespal ale to nevysvetľovalo prečo mal Jin tak moc intenzívnu vôňu donútiac ju stále fetovať a blúzniť. Nútilo ho to túžiť po Jinovi ale dokázal sa ovládať. Zelenovlasý mladík pokrútil hlavou aby zahnal svoje myšlienky zalial do pohárov vodu. Zobral obidva čaje a šiel do obývačky kde ho už čakal mladší s úsmevom
Jin sa posunul o kúsok aby sa starší tiež mohol posadiť na gauč vedľa neho. Potom sa ku Namjoonovi spokojné pritúlil a usmial sa keď mu starší obmotal ruku o pása. Svojimi hnedými očkami vzhľadov k tým staršiemu a hlave sa mu odohrala vojna. Chcel sa zdôveriť s tým čo sa noci udialo ale na druhú stranu bal sa toho ako bude Namjoon reagovať. Podstate mal iba dve možnosti. Povedať mu to a skončiť vyhodení z domu alebo si to starší nechá kľude vysvetliť. Jin vedel že je Namjoon dosť chytrý na to aby robil hlúposti.
,, Namjoon..." zamrmlal zrazu a odmlčal sa. Vážne je to dobrý nápad? Jin si kusol do pery a pozrel sa niekam inam. V hrudi sa mu usadila neistota. Potom sa ale pozrel zelenovlasemu chlapcovi do oči a sám seba uistil že to dobre dopadne.
,, Včera sa udiala jedna vec." po tichu si povzdychol a odtiahol sa od staršieho. Starší hneď spozornel a uprene hľadel na Jina ktorý bol mlčky. Vyzeral ako keby rozmýšľal ako to mu to povedať. Svojimi očami začal preskúmavať chlapca. Každý kúsok odhalenej pokožky prezrel do kým mu pohľad nespočinul na chlapcových zápästiach kde mal malé modriny. Namjoon sa zamračil. Nemusel mu mladší hovoriť ďalej, bolo mu jasné čo sa udialo a kto mohol za tie modriny. Opatrne chytil Jinove ruky a na obidve zápästie venoval nežni bozk.
,, Spravil to?" hlas staršieho znel starostlivo ale dosť aj naštvané. Namjoom nebol naštvaný na Jina ale na toho bastarda a na seba. Svoj pohľad zdvihol od chlapcových zápästí aby sa mohol stretnúť s vystrašeným pohľadom mladšieho. Zdvihol ruku a Jin uhol pohľadom a pevne k sebe stisol viečka. Čakal na to až mu ma tvári pristane zelenovlaskova ruka ktorá by mu mohla zanechať červený odtlačok ale to sa nestalo. Ano, Namjoonova ruka spočinula na chlapcovej tváre ale nestalo sa to čo si myslel že sa stane. Jin jemne po otvoril viečka ale stále sa neodvážil nadviazať s starším očný kontakt.
,, Takmer... mal som heat a... a.." hnedovlasok začal koktavo hovoriť a rýchlo mrkať aby zahnal slzy ktoré sa drali na povrch. Než stisol niečo ďalšie povedať mladší skončil objatí staršieho ktorý ho jemne začal hladiť po chrbte. Jin mu objatie opätoval a svoju tvár zaboril Namjoonovi do hrude. Rozplakal sa. Potreboval to zo seba dostať a starší mladík bol jeho jediná opora. Namjoon to plakajúce zlatíčko hladil a hovoril mu utišujúce slova ktoré medzi ne patril aj sľub ktorý mal Namjoon dodržať. Sľub ochrániť Jina a nedovoliť aby mu bolo opäť ublížene. A to čo sa stalo? To sa rozhodol Namjoon vybaviť s Taehyungom vlastným spôsobom.
Taak a konečne je tu nová časť. Ospravedlňujem sa za to že som to skôr vydala ale nebolo to plánované. Bolo to nechtiac a nemalá som to ani dorobené. Ale dúfam že sa vám táto časť páčila. Budem rada za každý komentár ktorý mi napíšete a taktiež váš názor na túto knihu. A ešte sa ospravedlňujem za chyby ak ste nejaké našli
YOU ARE READING
Secret Couple ✔
FantasySvet sa mení, niekedy úmyselné a niekedy neúmyselne. V roku 2050 nastal neuskutoční rozruch. Nepodareným pokusom nemenovaného vedca sa medzi ľuďmi začal šíriť vlči gén. Spôsoboval rôzne účinky na nositeľovi. Gén sa choval ako baktéria , no nikdy sa...