8

647 41 0
                                    

,, Dobré ráno." ozvalo sa zívnutie a v kancelárii sa objavil hnedovlasý mladík. Bol unavený, potom ako sa vrátil domov Tae u nich ostal na kávu a v noci toho ani moc toho nenaspal. Preto teraz vyzeral ako chodiaca mŕtvola. Jin mal dosť výrazne kruhy pod očami a vlasy mal do všetkých strán čím vyzerali ako vrabčie hniezdo. Jin sa pozrel na dvoch mužov ktorý si všimli jeho prítomnosti až keď prehovoril. Daekwan sa zamračil na svojho syna a ďalej sa mu už svoju pozornosť nevenoval.

,, Som rad že si prišiel. Za chvíľu by mal dôjsť aj Taehyung." na Jina sa usmial pre neho známy muž ktorý bol otcom jeho ženy. Jihyu mal aj pravdu keď hovoril že príde aj Tae. Nemuseli nijak dlho čakať lebo dverách sa vážne po chvíli zjavil mladík vlasmi ohňa. Tae keď stupil do kancelárie sa najskôr pozrel na dvoch mužov a potom svoj pohľad presunul na Jina. Venoval mu jeden zo svojich obdĺžnikových úsmevom ktorý mu Jin hneď oplatil. Jin si neuvedomil že mal celý ten čas čo tu nebol Tae stuhnute svalstvo. Teraz keď tu bol Tae bol uvoľnení.

,, Keď ste tu už obidvaja tak vám môžeme povedať čo budete robiť." Jihyu až energický tleskol rukami čo Jina prekvapilo. Svoju všetku pozornosť venoval mužovi ktorý im vysvetľoval pravidlá a ich robotu. Jin vnímal čo sa im hovorilo ale keď začal Jihyu hovoriť o tom že budu mať aj niekoho kto ich bude zaúčať tak hnedovlasok prestal vnímať. Miesto toho sa zahrabal do svojich myšlienok. Vôbec nechápal kvôli čomu potrebujú jeho a Taeho keď obidvaja muži sú ešte dosť mladý a do dôchodku majú až až času. Ale na druhú stranu mu to prišlo logické. Ak by sa niečo stalo riaditeľovi, tak by jeho mohol kľudne zastúpiť alebo prevziať firmu práve jeho syn.

Hnedovlasý chlapec zavrtel hlavou aby tieto myšlienky zahnal a pozrel sa na Jihyua ktorý sa o niečom bavil s Taem. Moc ich dlho nesledoval keďže svoj pohľad presunul hneď na svojho otca ktorý sa prehraboval vo papieroch. S pomalým krokom sa rozišiel ku svojmu otcovi aby mohol vidieť akých papieroch sa prehrabuje. Keď mal Jin dobrý výhľad na papiere hneď zistil čo bolo na papieroch. Išlo o počet predaných produktov ich firmy a že ich bolo veľa. Jin všetky papiere prešiel rýchlim pohľadom a otočil sa práve keď sa v kancelárií objavili dvaja nový mladici. Jinovi sa uľavilo keď mu došlo že ide o bety.

,, Taehyung, Seokjin predstavujem vám Jimina a Marka. Zaučia vás." menovaný mladíci sa usmiali a prišli bližšie. Hnedovlasá omega si obidvoch chlapcov začala prezerať. Dosť ho prekvapilo že jeho dvaja kamaráti nie sú jediný ktorý robili experimenty s vlasmi. Nižší z chlapcov mal vlasy ružové a druhý ktorý bol aj vyšší mal vlasy blonďavé. No Jin nebol jediný kto si mladíkov prezeral. Mladší z dvojice si nových dvoch chlapcov prezeral s zamračeným. Nie že by mal niečo proti ním ale keďže budú musieť byť s dvoma zamestnanci firmy tak nebude môcť byť sám s Jinom. Inak povedané, zničili mu nevedome plány.

Tae pozoroval ako ružovo vlasy chlapec pristupuje ku Jinovi a s úsmevom si s ním podával ruku. Chlapec s vlasmi ohňa bol tak sústredený sledovaním tých dvoch tak moc že úplne zabudol na to že je tu ešte jeden človek. To sa však zmenilo, keď mu chlapec s bľonďavými vlasmi zamával pred očami. Tae so sebou jemné cukol a s nepríjemným pohľadom sa pozrel na staršieho. Ten však jeho pohľad ignoroval a venoval mu úsmev. Blonďavý chlapec sa prestavil ako Mark a nastavil Taemu ruku aby si s ním mohol podať ruku. Tae iba zo slušnosti povedal svoje meno a s starším chlapcom si podal ruku.

,, Ak ste už skončili s predstavovaním tak choďte ihneď pracovať." všetok pohľad spočinul na mužovi ktorý sedel už za svojim stolom. Daekwan si nič nerobil z toho že ho všetci prítomný sleduje. Iba svoj pohľad zdvihol aby mohol prepáliť štyroch chlapcov. Neprotestovali, až na Taeho ktorého musel Jin chytiť za ruku. Nikoho to ani moc neprekvapilo keďže je Tae alfa. Je jasné že sa u neho prejavil inštinkt alfy a Jin si toho ako prvý všimol. Preto tak rýchlo zareagoval. S tichým poď potiahol Taeho z kancelárie. Neprotestoval, iba poslušne sa nechal ťahať starším ktorý šiel za dvoma zamestnancami. A bol rad keď nemusel byť ďalej v tej kancelárií.

,, Si ako nevychovaný." hnedovlasok si povzdychol a venoval krátky pohľad mladšiemu ktorého konečne pustil. Ale nezastavoval len spomalil. Skoval si svoje do vačkov a znova sa pozrel na Taeho ktorý mal na perách ľahký úsmev. Nechápavo zdvihol jedno obočie. Tak on skoro skočí do jeho otca keby že nie Jina ktorý ho musel chytiť za ruku aby sa ukludnil. A teraz keď mu vyčíta jeho chovania tak sa ešte usmieva. Veď to nie je normálne! Jin iba nad ním pokrútil hlavou a pretočil očami. Ale tiež sa musel usmiať. Na druhú stranu mu to od Taeho prišlo náhodou milé. Vedel by si predstaviť Namjoona takej istej situácii.

Jin prudko zastal a zhrozením sa mu rozšírili zorničky. V duchu nadával na všetkých svätých. Nemohol uveriť tomu že zabudol na človeka ktorý mu prirástol k srdci. Ako mohol zabudnúť na to usmievajúce sa stvorenia ktorému sa vždy pri úsmevu vytvorili jamky. Začal sa cítiť previnilo a hrozné že sa vôbec nezaujímal o Namjoona. Fustrovane si prehrabol vlasy a povzdychol si. Svedomie ho zožieralo zvnútra. Hnedovlasok sklonil hlavu dole a snažil dohnať troch mladíkov ktorý ich viedli na miesto kde malí pracovať.

,, Tvoj otec chcel aby si ty a Tae pracovali oddelené." ozval sa Jimin na čo sa na neho dvaja chlapci pozreli s prekvapením pohľadom. Ich nádej že budú môcť spolu pracovať sa vytratila ako lúče slnka. Ale museli počúvať čo sa im káže čo iné mohli robiť? Daekwan bol šéfom firmy a nikto si nedovolil na neho aj keď šlo o nejakú ktorá tejto firme pracovala. Mali zviazané ruky. Mladší sa pozrel na staršieho s smutným pohľadom a povzdychol si. Nebol moc šťastný z toho že nebude vôbec s Jinom. Pred tým ako sa rozlúčili Jin Taeho objal.

,, Drž sa." hnedovlasý chlapec venoval svojmu mladšiemu spoločníkovi jemný úsmev a rozstrapatil mu vlasy. Tae mu úsmev opätoval a začal si svoje rozstrapatené vlasy opravovať. Otočil sa staršiemu chrbtom a nasledoval zamestnanca do inej časti firmy. Jin sledoval Taeho a Marka do kým obidvaja nezmizli za veľkými dverami. Jemne si kusol do dolnej pery a pozrel sa na svojho posledného o niečo menšieho spoločníka. Jimin opätoval Jinovi pohľad a pokynutím hlavy mu naznačil aby ho nasledoval ďalej. Hnedovlasý mladík si všímal všetko okolo seba.

,, Mám ti to tu najskôr ukázať a potom ta zaučiť do účtovníctva." Jin sebou trhol keď sa ozval ružovo vlasy ktorý vyzeral ako keby vedel čítať Jinove myšlienky. Možno to ich nevedel ale určite vedel na čo sa chcel hnedovlasý chlapec opýtať. Alebo to bolo na ňom vidieť? Mal toľko otázok no ale žiadnu odpoveď na jeho otázky. Preto iba mlčky prikývol a zamyslel sa nad tým čo mu nižší povedal. Zaučiť ho účtovníctvo? Jin nepopieral že mal už nejakú prax v účtovníctve ale nevenoval sa jej. Jeho odbor bol zameraný na cestovný ruch. Preto napadala otázka ak z neho chcel otec už od začiatku spraviť nového riaditeľa firmy tak potom prečo ho skôr nezačal zaúčať.

Bol to ako začarovaný kruh z ktorého sa nedalo ujsť. Ale možno to takto bolo asi aj lepšie. Hnedovlasok po druhý krát zakrútil hlavou aby sa zbavil týchto otázok a miesto toho sa sústredil na ružovovlasého mladíka. Počúval ho a snažil sa pochopiť jeho vysvetľovanie ktorému ťažko rozumel ale nakoniec tomu aj pochopil.

No hurá, ôsma časť je konečne hotová a prípravena na to aby sa zverejnila. Ospravedlňujem sa za to že to tak dlho trvalo ale nebol čas a teraz mám toho veľa keďže máme na škole inšpekciu ktorá sa pchá do každej riti -_- ale to je teraz jedno. Dúfam že sa vám táto časť páčila. Budem rada ak dáte vote a hlavne budem rada ak mi sem dáte komentár o tom či sa vám príbeh páči alebo nie. A ospravedlňujem sa ak sú vo časti nejaké chyby

Secret Couple ✔Where stories live. Discover now