,, Už si sa niekedy korčuľoval na ľade?" hrubý hlas preťal už dlhé ticho a hnedé tmavé oči spočinuli na mladšom mladíkovi. Okolo jeho úzkeho pásu sa obmotala ruka. Mladší mladík sa usmial nad starším a jemné kývol hlavou. Na ľade stal raz ale už vtedy vedel že sa nebude moc s korčuľovaním kamarátiť. Ale vtedy to bolo iné, bolo to z donútenia ale vedel že tentokrát to bude určite iné. Tým si bol mladík istý. Namjoon viedol Jina smerom k klzisku. Klzisko bolo dosť veľké a osvetlene keďže vonku už bola tma. Hnedovlasého chlapca prekvapilo keď zistil že sa tam nenachádza veľa ľudí. Ale bol za to aj rád predsa len je lepšie menej ľudí ako viac.
Obidvom mladíkom ss uľavilo keď zistili že sa nemusia vrátiť pre korčule a môžu si ich rovno pri klzisku požičať. Namjoon počkal na Jina a s jemným zaťahanim ho dostal na ľad. Starší držal mladšieho hnedovlaska okolo pása aby hneď nespadol a Jin nevyzeral že ma na pláne sa pustiť staršieho. Jednu svoju ruku položil na chlapcove vlasy a usmial sa.
,, Môžeš sa pustiť, nespadneš." Jin by sa ani Namjoona nepustil ale veril Namjoonovi. Svoje zovretie jeho bundy sa uvoľnilo a Namjoon sa odtiahol s úsmevom. No neprestal držať chlapcovu ruku, sledoval ho. Neuniklo mu to ako bol myšlienkami niekde v oblakoch. A mal pravdu. Jinovi prebiehali všetky spomienky keď ako malý korčuľoval. Nad svojimi spomienkami sa usmial a pozrel sa na Namjoona. Priblížil sa ku staršiemu a svojimi perami sa obtrel o tie staršieho. Odtiahol sa úplne od Namjoona a než stačil zelenovlasy mladík niečo urobiť jeho hnedovlasok bol už preč. Pohľadom prešiel cele klzisko a uškrnul sa keď zahliadol mladšieho ako sa zbytočne snaží schovať. Aj tak ho bolo moc dobre vidieť.
Ako mačka ktorá zahliadla myš sa pomaly prikrádal k hnedovlasému mladíkovi. Dával si pozor aby ho nevidel, len predsa je to hranie na mačku a myš. Len s tým že tentokrát myš nevedela o mačke ktorá sa nesledovane približovala. Hnedovlasok takmer vyletel z kože keď sa mu okolo tela odmotali dve paže a pritiahli do svojich spárov. Jin už chcel začať vyšilovať a kričať. No pred tým ako z jeho úst vyšlo prvé vykriknutie, jeho ústa boli umlčané. Pri jeho uchu sa ozvalo tiché hrubé zasmiatie ktoré patrilo nikomu inému než zelenovlasému mladíkovi. Mladší sa vymotal z parou staršieho a hodil na neho vražedný pohľad.
,, Skoro som umrel strachom!" na rameni staršieho pristala slabá rana od hnedovlaska ktorú sa neprestal čertiť. Za to starší vyzeral, že si to veľmi užíva. Prišlo mi veľmi zlaté to že mladík pred ním vyzeral ako malé rozčúlene dieťa ktoré nedostalo sladkosť po ktorej tak moc tušil. Nafúknuté líčka, ruky zaťaté v pästi a zlosť v očiach. No čisté dieťa. Nad tým sa starší ešte viac usmial a pritiahol si ku sebe mladšieho. Jemne sa obtrel o jeho pery a pohladil ho po boku.
,, Nemusíš sa ničoho báť. Som tu s tebou a mňa sa nemusíš vôbec báť. No možno." zaškeril sa pobavene Namjoon a od Jina získal ďalšie úbohé udretie do ramená. Mladší nad Namjoonom iba pokrútil hlavou a po obzeral sa po klzisku. Mal dojem že ho niekto sleduje ale nikoho nevidel. Potiahol Namjoona aby sa vrátili korčulovani. Potreboval sa zbaviť toho pocitu ale aj tak to nepomáhalo. Namjoonovi Jinove náhle zmenenie chovania prišlo divne. Stále sa obzeral okolo seba, hrýzol dolnú peru a nervozita z neho bola cítiť na kilometre ďaleko. Nevedel prečo hnedovlasok tak reaguje ale mal to na pláne zistiť. Spevnil stisk a odtiahol hnedovlasého chlapca ku kraju. Jednou rukou pevne držal Jina okolo pása a druhou zdvihol chlapcovu tvár k sebe.
,, Jin čo sa deje?" Namjoon sa pozrel starostlivo na mladšieho a jemne ho pohladil po líci. Navzájom si hľadeli do oči do kým ako prvý Jin neuhol pohľadom. Svoju tvár zabori do hrudi staršieho na čo pocítil ako mu Namjoon venoval bozk. Jin vdychoval Namjoonovu a potom zdvihol ku nemu pohľad aby sa ich pohľady mohli znova stretnúť.
,, Niekto nás sleduje." zamrmlal mladší z chlapcov a pritúlil sa k staršiemu. Ten ho objímal okolo pása a prešiel cele klzisko. Každého človeka preskenoval s prišmurenými očami. Už už to vyzeralo že nakoniec sa na nich nepozerá do kým si nevšimol ryšavých prameňov vlasov. Osoba s týmito vlasmi stála pri malej búdke čo slúžila ako bufet a sledovala ich. Zamračil sa. Odtiahol od seba Jina a venoval mu malý úsmev.
,, Bež si sadnúť, za chvíľu som späť. Len si ísť musím niečo vybaviť." Namjoon pohladil Jina po líci a tiskol mu malý bozk na pery. Nerád nechával Jina samého ale radšej ho nechá samého než ako ho nechať s Taem samého. Zelenovlasy mladík počkal až na to až si hnedovlasok sadol na lavičku. Potom až šiel za Taem ktorý bol na druhej strane klziska. No čim bol bližšie tým mal Namjoon pocit že sa vzďaľuje. Tae Namjoonovi zmizol úplne až keď bol na konci druhej strany klziska. Nešlo mu do hlavy ako mohol len tak rýchlo zmiznúť. Veď je to nemožne! Snažil si to nejak vysvetliť do kým mu to nedošlo. Jin.
Hnedovlasý mladík už nejakú dobu sedel na lavičke a dopriaval svojím nohám trocha odpočinku od korčuľovania. Úst mu unikol malý obláčik ako vydýchol prebytočný vzduch pľúc. Svoje ruky schovával v rukaviciach ale aj tak mu stále bolo na ne zime. Svoj pohľad zdvihol k oblohu a zatvoril oči. Nechal malé vločky aby padali na jeho tvár ktoré sa aj tak po styku s horúcou pokožkou roztopili. Možno by takto dlho vydržal keby že mu do nosu neudrela známa nie moc príjemná vôňa cigariet z zmiešaný s vôňou mentolu. Prudko otvoril oči a presunul ich na chlapca s ohnivým vlasmi. Obzrel si ho. V jeho prameňoch vlasov sa nachádzali malé vločky. Okolo krku mal obmotany tmavomodrý šál ktorý dokonalo ladil k čiernemu kabátu a čiernym nohaviciam. Iba čo bolo odhalené bola jeho tvár a ruky v ktorých držal dva kelimky horúceho punču. Na perách mu pohrával úsmev ale Jinovi prišiel ten úsmev tak.... falošný. Z mladíka vyžarovala nezvyčajná dominancia. Jin by veril ak by teraz stal tak jeho nohy by sa triasli a určite by sa mu podlomili.
,, Nečakal by som ta tu." ozval sa ako prvý Jin a posunul sa aby si mohol mladší sadnúť vedľa neho. S tichým diki si prevzal punč ktorý mu Taehyung ponúkol. Odpil si z horúceho nápoja a jeho telo sa naplo keď mu mladík obmotal ruku okolo pása. Mladší si ho ku sebe pritiahol a naklonil sa ku nemu. Jin cítil Taeho dych na svojom uchu a pocítil jeho ruku na stene.
,, Budem veľmi rád ak sa objaviš na tej oslave." zavrčal chlapec čo najviac po tichu a zaril prsty do stehná staršieho. Jin chcel protestovať ale keď Tae o niečo silnejšie zaryl nechty tak s kusnutim do pery prikývol. Mladší chlapec s vlasmi farby ohňa sa usmial a pozrel sa smerom klzisku aby videl ako sa ku ním rúti zelenovlasok. Postavil sa a venoval ešte jeden pohľad mladšiemu. Uškrnul sa a s jemným prehrabnutim hnedých prameňov odišiel. Práve keď odišiel Tae, vedľa Jina sa objavil Namjoon ktorý si stiahol ku sebe svoju partnera. Začal ho pozerať či mu nespôsobil nejakú ranu ale keď nič také nenašiel ulavne si vydýchol.
,, Čo chcel?" zelenovlasy mladík sa zamračil a zdvihol Jinovu tvár ku sebe. Bruškami prstov prechádzal po Jinovej jemnej pokožke na líci a očiach sa mu trblietala starostlivosť. Pozoroval ako mladší chytil jeho ruku do svojich malých a pritisol na ňu ešte viac. Totižto aj keď starší mladík nemal rukavice jeho ruky boli teplé. Úprimne Namjoonovi to bolo jedno čo po ňom chcel Tae ale ak mu ublíži tak spraví všetko len aby toho všetkého Tae ľutoval.
Okay ľudia. Máme tu novú časť. Dúfam že vám páčila a budem rada za ten nejaký komentár. No a čo hovoríte na to ako sa tento pribeh vyvíja? A o ospravedlňujem sa za chyby v tejto časti. A inak, prajem šťastné a veselé vianoce ľudia
YOU ARE READING
Secret Couple ✔
FantasySvet sa mení, niekedy úmyselné a niekedy neúmyselne. V roku 2050 nastal neuskutoční rozruch. Nepodareným pokusom nemenovaného vedca sa medzi ľuďmi začal šíriť vlči gén. Spôsoboval rôzne účinky na nositeľovi. Gén sa choval ako baktéria , no nikdy sa...