,, Čo varíš?" zasmial sa zelenovlasý mladík ešte stále s chrapľavým hlasom a svoje ruky obmotal okolo chlapcovho úzkeho pásu. Ten so sebou trhol od ľaku ale hneď sa ukludnil keď pocítil pre neho úžasnú vôňu alfy a jeho pery na svojom krku. Namjoon sa natisol na chlapcov chrbát a na jeho bledý krk pokladal malé bozky. Jemne sa usmial a položil si hlavu na Jinove rameno. Sledoval Jina pri práci a venoval chlapcovi ďalší bozk na krk. Jeho úsmev sa zväčšil keď cítil ako sa mladík pod jeho dotykom striasol. Úst mu utieklo tiché uchechtnutie a hlavu si položil na rameno hnedovlasého chlapca.
Bol šťastný, tak moc šťastný. Nikdy by neveril ak by mu niekto povedal že raz stretne niekoho koho bude môcť mať po svojom boku. Mať niekoho koho bude rozmaznávať, chrániť a hlavne milovať. Namjoon sa nad tou myšlienkou usmial. Presne tak, priznal si to. Za dobu čo sa s Jinom poznal, zamiloval sa do neho a vedel že Jin do neho. Všetky tie pochybnosti o tom že Jin to nemusí cítiť rovnako sa rozpadli ako hrad kariet. Teraz si tým bol istým, nemusel sa báť z straty jeho milovanej osoby. Vedel že mladík ho neopustí a bude radosťou s oddanosťou patriť Namjoonovi. A mal pravdu, hnedovlasý mladík miloval staršieho. Bol jediný na kom mu najviac záležalo a nechcel o staršieho mladíka prísť.
,, Bulgogi, chcel som to skúsiť uvariť." vyšlo z mladíka a na perách sa mu usadil malý úsmev. Jin znížil teplotu a otočil sa v objatí staršieho. Svoje ruky obmotal okolo Namjoonovho krku a zdvihol sa trocha na špičku. Svojimi dokonalo plnými perami sa obtrel o niečo menej plné pery staršieho mladíka. Pocítil ako ho starší začal hladiť po boku a do pripojil sa do jemného a lásky plného bozku. Jin zaplietol prsty do mladikovích prameňov zelených vlasov kde už niekde bolo jeho pravú farbu vlasov. Jin by si vedel predstaviť ako by mohol vyzerať Namjoon s čiernymi vlasmi. Zatvoril oči a do jemného bozku sa usmial a za zátylok si staršieho pritiahol ku sebe. Jeho druhá ktorá len tak visela cez Namjoonove rameno presunul na jeho líce aby ho mohol pohladiť.
Aj cez ako moc sa obidvom bozk páčil a chceli aby trval večne, museli sa aj tak o seba odtiahnuť kvôli nedostatku vzduchu v pľúcach. Dvaja chlapci na seba hľadeli, ich zrýchlení dych do seba narážal a vo vzduchu bola cítiť nekonečná potreba potom druhom. Ale vedeli že bude ešte veľa príležitosti ktoré im umožnia vyplniť ich túžby. Jin venoval staršieho ešte jeden krátky bozk než sa otočil späť k bulgogi aby sa mu neprihorelo. Dal si na tom záležať keďže to robil prvýkrát a nechcel aby sa otrávili. Usmial sa a oprel sa Namjoonovu hruď. Bolo medzi nimi príjemne ticho ktoré prerušilo iba občasné spievanie vtákov.
,, Prestrieš stôl?" spýtal sa mladší s malým úsmevom keď sa bulgogi dovarilo. Na to starší prikývol aj keď nerád, odtiahol sa od Jina aby mohol zobrať z skrinky dva porcelánové taniere. Hnedovlasý mladík počkal až starší položí taniere na drevený stôl a potom naložil jednu porciu bulgogi. Jin zbožňoval varenie a veľmi dobre mu to šlo ale ako sa doma zmienil o tom že by chcel pracovať tak dostal vynadané. Preto sa svojho deckého sna dávno vzdal a uschoval veľmi hlboko srdci. Z úst mu vyšlo tiché povzdychnutie čo starší zaregistroval. Zdvihol pohľad k Jinovi a chytil ho za ruku.
,, Deje sa niečo?" spýtal sa mladšieho s starostlivým pohľadom a začal ho jemne hladiť po ruke. Veľmi ho fascinovala Jinova pokožka ktorá bola jemná na dotyk. Ale to už vedel zo včerajšej noci prechádzal bruškami prstov po mladikovom chrbte zatiaľ čo spal. Nad tou spomienkou sa usmial a Jinovu ruku skryl do svojej. Na Jinovej tvári sa objavila jemná červeň a s úsmevom prikývol. Postavil sa zo svojho miesta a bez to aby rozdelil ich ruky sa posadil na staršieho. Pritúlil sa ku nemu a mohol pocítiť ako ho starší zabalil do medvedieho objatia.
,, Myslíš si že som jediná mužská omega?" táto otázka Namjoona dosť zarazila. Nevedel ako na ňu odpovedať ale jeho samotného ho ta otázka dosť zaujímala. Je pravda že Jin je prvá omega ktorú stretol prvý krát živote ale bol si istý že je vo svete viac omeg ako je práve Jin. Ale tieto myšlienky musel zahnať. Starší mladík sa o pár milimetrov oddialil od mladšieho a zdvihol mu pohľad ku sebe.
,, Neviem povedať presne ale určite nie si jediná mužská omega." zašepkal pri chlapcových perách o ktoré sa jemne obtrel. Bol to jemný bozk ale aj tak donútil chlapcov aby spojili svoje pery ako keby boli puzzle ktoré do seba zapadali. Stisli sa telo na telo a bozk sa menil čo raz viac z jemného na bozk plný vášne. Jin zaplietol svoje prsty do hustých prameňov Namjoona a zatlačil mu jemne na zátylok. Na svojich bokoch cítil ako po nich Namjoon prechádzal. Jeho telo reagovalo jemným trasom. Do ich bozku uniklo tichý vzdych na čo sa mladíci od seba odtrhli. Jin s červenými lícami a zabodnutím pohľadom na jedlo. Hanbil sa za to, čo z neho vyšlo. Na druhú stranu, Namjoon vyzeral veľmi spokojné. Na perách mu pohrával malý úsmev a pobavením pohľadom sledoval mladíka rozpaky.
,, Si zlatý keď sa červenáš." zelenovlasý mladík si ku sebe otočil chlapcovu tvár aby mu mohol venovať jeden zo svojich úsmevov pričom sa mu vytvorili malé jamky. Vyzeral s nimi veľmi roztomilo a popravde, vyzeral viac roztomilo než ako strašidelne. Ale Jinovi to bolo jedno, on Namjoona miloval nech už bol akýkoľvek. Preto mu mladší venoval malý bozk po ktorom sa musel úplne odtiahnuť a z vačku na nohaviciach vytiahol jeho zvoniaci mobil. Ani ho moc neprekvapilo keď na telefóne uvidel telefóne číslo jeho mladšieho kolegy. Hnedovlasý mladík si povzdychol a zdvihol to.
,, Ahoj Tae, čo potrebuješ?" Namjoon sa zamračil keď jeho hnedovlasok volal s jeho nepriateľom zo školy. Starší z chlapcov začal žiarliť a nevedome zaryl nechty do mladíkových bokov. Nevnímal to chlapcove syknutie bolesťou, len jediné čo cítil bola zlosť voči alfe s zrzavymi vlasmi. Zelenovlasý sa vrátil ku sebe až vo chvíli keď mladší chlapec zastonal jeho meno bolesťou v hlase. Okamžite prestal zarývať chlapcovi nechty do bokov a venoval bozk s tichým ospravedlnením na nos. Svoju tvár zaboril do chlapcovho krku a vdychoval tu úžasnu vôňu omegy. Neodolal a musel telefonujucemu chlapcovi venovať bozk na krk. Trvalo ešte nejakú menšiu dobu než Jin ukončil hovor s povzdychom.
,, Práci je nejaká oslava a Tae chce aby som šiel s ním." chlapcových úst vyšiel tichý povzdych a prehrabol si vlasy do zadu. Ak mal byť Jin úprimný moc sa nechcelo ísť na tu oslavu. Ale musel tam ísť už len z toho dôvodu že jeho otec ho tam potrebuje. Už teraz sa preklínal za to prečo nemohol byť normálny chlapec ktorý nebol z bohatej rodiny. Jin svoju hlavu položil na staršieho rameno a vdychoval jeho vôňu ktorú si tak moc obľúbil.
Namjoon a Jin dlho boli takto objatí do kým sa nerozhodli sa od seba úplne odtiahnuť. Jin zobral už prázdne taniere a šiel ich umyť. Potom by sa mu aj tak nechcelo umývať špinavý riad. Obidvaja mladíci boli ticho a jediné čo to ticho prerušovalo bola voda. Nikto nič nehovoril. Nebolo o čom. Dalo sa povedať že to ticho bolo aj trápne ale vlastným spôsobom aj dobré. Každý sa mohol sústrediť na svoje myšlienky. Ak keď to bolo trochu divne, tak dva chlapci boli myšlienkami pri oslave. Ani jeden z nich nemal z tej oslavy moc dobrý pocit ako keby vedeli tušili že sa niečo udeje. A kto vie možno sa vážne niečo stane.
Taaak ako som sľúbila, ďalšia časť je tu. A ako som hovorila. Chcela som ďalšiu časť vydať už minulý utorok lenže nebol čas za čo sa ešte raz ospravedlňujem. A ospravedlňujem sa ak boli tejto časti nejaké chyby. No a.. dúfam že sa vám táto časť páčila, tak čo. Bola by som rada aj za nejaký komentár o tom aký máte názor na moju knihu a či sa vám táto kniha páčila.
YOU ARE READING
Secret Couple ✔
FantasySvet sa mení, niekedy úmyselné a niekedy neúmyselne. V roku 2050 nastal neuskutoční rozruch. Nepodareným pokusom nemenovaného vedca sa medzi ľuďmi začal šíriť vlči gén. Spôsoboval rôzne účinky na nositeľovi. Gén sa choval ako baktéria , no nikdy sa...