No keďže som teraz do písala túto knihu tak sú na výber ostatné príbehy.
Hybrid Heart: Nammin
Popis: ,, Prečo?..." jemný hlas preťal ticho a hnedé očká sa pozreli na staršieho mladíka ktorý tak nebol normálnym chlapcom. Čierne uši vytŕčali z hnedých prameňov vlasov a čierny chvost ktorý sa vrtel z miesta na miesto. Mladý hybrid sa spýtavo pozrel na mladšieho chlapca ktorý sa opieral o stenu a nohy mal k sebe pritiahnuté.
,, Prečo si sa mi rozhodol pomôcť? Mohol si utiecť a nestarať ale ty..." chlapec s ružovými vlasmi sa odmlčal keď si všimol ako sa ku nemu hnedovlasý hybrid priblížil. Aj cez to keď vedel že tu starší neublíži aj tak sa ho bál a viac sa nalepil na stenu za ním. No vlčí hybrid to odignoroval a úplné sa dostal k chlapcovi. Svoje ruky obmotal okolo chlapca a stiahol si k sebe.
,, Zachránil si mi život, no neviem ako ti to oplatiť." starší s mladíkov venoval mladšiemu malý úsmev a pohladil chlapca po tvári. Aj cez to že chlapcovi dotyk bol príjemný sa na chvíľu odtiahol a zatváril sa zamyslene než sa tiež jemne usmial a objal staršieho.
,, Ukáž mi, že aj hybridy nie sú len beštie a dokážu tiež milovať."Demon: JinMin
Popis: Všade boli silné paprsky svetla ale chlapcovi ktorý sedel vo svojej izbe to nevadilo.Paprsky svetla osvetlovali len málo ktoré časti chlapcovho tela. A ak ano blonďavý chlapec sa schoval do náručia tieňa.V izbe kde bolo ticho sa rozniesol smiech ktorý nepatril chlapcovi ale bytosti jenž mala svoje vlasy, oči a krídla zbarvené do čiernej. Bytosť sa rozišla ku chlapcovi ktorý ho celú dobu ignoroval a díval sa z okna. Svetlo v tom zmizlo a zamenila ho tma. Bytosť stvorená samotným diablom tak zvaný démon zakryla chlapcove oči a tou druhou objal chlapca okolo pása aby si ho mohol stiahnuť ku sebe.
,, Povedz mi Jimin." zašepkal démon chlapcovi do ucha a jemné ho uhryzol do lahôčika. Chlapca menom Jimin striaslo a úst mu unikol tichý vzdych pri čom dúfal že to demon nepočul. Ale aj tak to démon počul a usmial nad chlapcovou nevinnostou. Presunul sa s na jeho krk kde venoval pár bozkou a užíval si tichých vzdychov ktoré unikali chlapcovich úst. Keď sa dosť nabažil chlapcovho krku a jeho vzdychov odtiahol sa. Ruka jenž bola odobrala chlapcovi možnosť vidieť zmizla a chlapec mohol opäť zase vidieť. Démon si ku sebe otočil chlapca a zahladel sa do jeho orieskovych oči vďaka ktorým sa do chlapca tak zamiloval.
,, Aké je tvoje prianie?"Je veľa príbehov a legiend kde je démon brány ako ten zlý. Ale prečo to tak je? Líšia sa niečím od anjelov? Krídlami? Chovanim alebo tým že sú z pekla? Ale pravda je taká že demoni nemusia byť tí zlý. Čo ak sú oni tí dobrý?
Lost In Tíme: Yoonkook
Popis: Keď sa povie cestovanie časom, prvé na čo ľudia pomyslia je portál ktorý ma odviesť ľudí do iného časoprostoru alebo nejakú vec ktorá je nenápadná. Ale ani jedno z toho nie je pravda. A na to príde aj samotný červenovlasý mladík ktorého túžba byť spolu s jeho milovanou osobou je veľmi veľká.
Jungkook a jeho priateľ Yoongi žijú normálny život plný lásky a šťastia ale ako na dlho? Nie všetko trvá večne a život býva často veľká sviňa
Antediluvian: Taegi
Popis: pred davnimi vekmi mal spolu Boh mesiaca a Bohyňa slnka dve deti, ktoré zo žiarlivosti a strachu zabil Boh.......
Boh Mesiaca a Bohyňa Slnka chytili posledné útržky zo svojich detí a vložili ich do plodov dvoch rôžnich žien.
Aj keď sa deti narodili ako ľudia mali v sebe krv ich pracích rodičov, Bohov. Obidve deti počas chaosu a chorôb ťahalo niečo k bohovi..... ktorého spoločnimi silami zabili. Odvtedy sa rodia každých tisíc rokov aby zabili zas Boha..... a nastolili mier a rovnováhu.
Podľa starich legient sú tieto deti obdarovane mocou a na krku majú prívesky. Mesiaca a slnka. Mesiac strieborno modrí a alko žlto oranžové.
Celé ľudstvo sa nevedomky spolieha tisícročia iba na nich.Model And Boy: Jikook
Popis: Všetci máme toho jedného šlahnuteho kamoša ktorý je schopný urobiť všetko aby vám niekoho našiel. A Jimin mal práve takého jedného. Tae sa snažil dlho nájsť Jiminovi priateľa keďže vedel že Jimin je na chalanov. A preto sa rozhodol ho zobrať na predstavenie modelov. Jimin nenamietal ale to ešte nevedel čo mal Tae za ľubom. Predsa len, ktorý kamarát by nechal naschvál svojho kamaráta v budove plných slávnych a známych ľudí
Výber príbehu už nechám na vás
ESTÁS LEYENDO
Secret Couple ✔
FantasíaSvet sa mení, niekedy úmyselné a niekedy neúmyselne. V roku 2050 nastal neuskutoční rozruch. Nepodareným pokusom nemenovaného vedca sa medzi ľuďmi začal šíriť vlči gén. Spôsoboval rôzne účinky na nositeľovi. Gén sa choval ako baktéria , no nikdy sa...