Mohlo byť okolo šiestej večer keď sa domom ozval zvonček oznamujúci návštevu. Mladí manželia sa na seba pozreli s zmäteným pohľadom. A ďalším zvukom zvončeka sa svetlovlasé dievča sa vybrala ku dverám. Aj keď Jisoo vôbec nevedela kto to mohol byť, mysli jej ako prvý napadol bol jeho brat. Jej domnienka sa utvrdila keď za dverami domu uvidela svojho brata oblečeného do spoločenských oblečení. Jeho zakaždým rozostrapatene vlasy boli tentokrát upravené.
,, Tae čo tu robíš takto skoro? Veď máme ešte dve hodiny do kým oslava začne." ozval sa jemný hlas hnedovlasého mladíka ktorý sa objavil vedľa svojej manželky a nechápavo sa pozrel na chlapca pred ním. Tae mu venoval jeden zo svojich obdĺžnikových úsmevov a vošiel dnu potom čo mu uvoľnili cestu. Zatiaľ čo Tae zo seba dával dole kabát, Jisoo šla urobiť ďalší čaj pre nečakaného hosťa. Jin počkal na Taeho a potom ho zaviedol do obývačky kde sa obidvaja posadili na gauč. Nastalo ticho ktoré prerušovalo iba zvuk vriacej vody. Tae a ani Jin nič nehovorili, len mlčky sedeli. Po chvíli do obývacej izby vošla Jisoo s čajom pre jej brata.
,, Tak čo tu robíš tak skoro? spýtala sa svetlovláska kvôli dôvodu že ju to ticho iritovalo a zaujímalo ju prečo je tu tak skoro jej brat. Tae sa pozrel na svoju sestru a venoval jej jeden svoj úsmev.
,, Nechcelo sa mi ostať doma pri rodičov a chcem si byť istý že Jin pôjde na tu oslavu." oranžovovlasok sa uškrnul a pozrel sa na menovaného ktorý iba odfrknutim pretočil očami. Jin sa oprel o chrbát gauča a urazene sa pozrel na Taeho ktorý na neho vyplazil jazyk. Taká drzosť pomyslel si Jin a povzdychol si. Navlhčil si svoje suché pery a vstal. Tým si vyslúžil zmätene pohľady obidvoch súrodencov. Hnedovlasok sa na nich usmial a so slovami že sa ide nachystať odišiel. A hovoril pravdu. Jin vôbec nebol nachystaný. Mal čas ale rozhodol sa nechystať teraz aby ho potom Tae zbytočne nenahaňal. Hnedovlasý mladík k skrini aby si odtiaľ mohol zobral spoločenské oblečenie ktoré potom aj tak skončilo na posteli.
Jin bol myšlienkami pri oslave pričom sa prezliekal. Hnedovlasok si ani nevšimol to že sa dvere od spálne otvorili a dnu vošiel o niečo mladší mladík. Sám pre seba sa uškrnul a vydal sa staršiemu. Mal pekný výhľad na chrbát a ten pevný zadok staršieho. Tae obmotal svoje ruky okolo Jinovho pása a pritisol sa na jeho chrbát. Jin sebou vydesene trhol keď ucítil ako ho niekto objímal. Už už to vyzeralo že sa z jeho úst vide volanie o pomoc ale jeho ústa boli zakryté. Srdce mu bilo ako splašene a zovretie sa stalo o niečo pevnejšie. Potom ako začul pre neho známy hlas a vôňa ktorá mu udrela do nosu sa úplne ukľudnil. Ale ak by mal byť Jin úprimný, nemal ďaleko od toho aby infarktoval. Dostal sa zovretia mladšieho a otočil sa aby mohol čeliť pobavenému pohľadu jeho kamaráta.
,, Ty si sa snáď zbláznil!" vyletel starší po mladšom a jeho ruka vyletela do vzduchu. Jin chcel Taemu udeliť výchovný pohlavok ale ten sa bez problémov uhol. Chytil ruku staršieho a zložil staršieho k zemi. Posadil sa na jeho pás a ruky mu priklincoval nad hlavu. Jin ostal dosť prekvapené ležať a sledoval Taeho ktorý na ňom sedel. Jeho ruky držal iba jednou a druhú mal položenú na chlapcovom líci. Jemné ho hladil. No dlho mu to nevydržalo, svojou voľnou rukou začal cestovať cez Jinov krk. Bruškom prsta prešiel cez fialový fľak na mladikovom krku. Zamračil sa. Vedel komu patrila. Odtrhol pohľad od Namjoonovej práce a pokračoval. Prešiel cez stále úžasné vypracovanú hruď a prešiel cez bruško. Oblizol si pery. Tešil sa na dnes.
Jin cítil ako mladší spevnil stisk na rukách čo ho donútilo po tichu syknut. Ešte chvíľu a svoje ruky si nebude už vôbec cítiť. Preto začal so sebou všelijako hádzať a metať, len aby zo seba dostal mladšieho. A oplatilo sa mu to. Mladší potom ako sa vrátil späť k sebe, pustil staršieho a zliezol z neho. Jin sa posadil. Prvé čo spravil bolo, premasirovanie si zápästí. Povzdychol si keď zistil že bude mať možno modriny na zápästiach. Venoval mladšieho škaredý pohľad a postavil sa. Zhlboka sa nadýchol a vydýchol prebytočný vzduch pľúc. Stále cítil Taehove dotyky na sebe. Necítil sa najlepšie. A mladší to vycítil. Vedel čo ide najstaršieho. Mal šancu, mohol toho využiť ale nie teraz.
,, Jin, musíš si užiť tabletku ak nechceš aby si mal heat na tej oslave." zamrmlal mladší hranou starostlivosťou a pristúpil k staršiemu. Prezrel ho a v duchu sa usmial. Tak moc sa tešil. Neboj sa hyung. Na tento deň len tak nezabudneš.
***
,, Je ti už lepšie?" na Jinovom stehne dopadla ruka mladšieho chlapca a začal ho hladiť. Jin odtrhol pohľad od nočného mestá za oknami mesta a pozrel sa na Taeho. Iba prikývol a znova začal sledovať mesto. Cítil sa zvláštne, ako keby zobral nejakú silnú drogu ktorá mu otupila zmysli. Netušil že tabletka na oddalenie heatu môže mať také silné účinky. Jeho doktorka mu nič o tom nehovorila. Ale mohlo za to aj to, že sa jeho heat približoval. Úst mu uniklo tiché povzdychnutie a Jin si prehraboval svoje hnede pramene vlasov.
Čierny volkswagen zastavil pred vysokou budovou kde to už žilo hudbou sedemdesiatych a osemdesiatych rokov. Dvaja mladíci sa na seba pozreli a potom vystúpili z auta. Mlčky postávali chvíľu pred budovou no mladší z dvojice chytil staršieho za ruku a potiahol ho. Tae s úsmevom ťahal za sebou Jina a takmer vykopol dvere.
,, Tae! Jin! Idete ako posledný!" ozval sa veselý a možno pri opitý hlas ich kolegi. Jin s Taem sa pozreli na ružovovlaseho motajúce mladíka. Jimin mal už v sebe nejaký alkohol, ružovovlasy mladík mal nafuknuté tváre a svoj prst zabodol do hrude najstaršieho mladíka. Venoval mu karhavý pohľad a svoj pohľad presunul na druhého chlapca. Začal do neho pichať a vyčítať ich oneskorený príchod. Tae iba pretočil očami a chytil Jiminovu ruku a ostrčil ju. Ale Jimin sa nedal. Neprestajne búchal do svojho kolegy aj keď ho už nie raz otrčil. Zatiaľ čo Tae pomalý strácal nervy, jeho hyung sa veľmi dobre zabával na tom. Prišlo mu to náhodou roztomile. Pobavene sa usmial keď Tae po ňom hodil pohľad prosiaceho šteňatá o záchranu. Jin sa iba zasmial.
,, Jimin to už aj stačilo. Tam ti majú nejakú súťaž pití choď to skontrolovať." zasmial sa Jin pobavene a ukázal na partiu ľudí ktorý popíjali a niečo riešili. Jimin sa zamračil a následne nafúkol opäť urazene líca. Tichým mrmlaním a tackavým krokom sa vydal za tou partiou. Jin s Taem si vďačne vydýchli a mladší z chlapcov objal staršieho. Svoj nos zaboril do Jinovho krku a vdýchol chlapcovu dosť silnú vôňu. Hlava sa mu zatočila. Pevne objímal chlapca.
,, Zachránil si mi život." zamrmlal Tae a odtiahol sa s úsmevom. Jin mu úsmev opätoval a rozišiel sa smerom kde uvidel svojho otca ako sa s niekým horlivo bavil. Tae ho nasledoval. Po ceste ale nezabudol zobrať dva poháre šampanského pričom jedno podal Jinovi.
,, Snáď ma nechceš opiť?" na perách hnedovlasého chlapca sa usadil úsmev a odpil si šampanského. Tae pretočil očami ale taktiež sa usmial. Ale bol to skôr zlomyseľný úsmev. Tae už teraz vedel že mladík pred ním je už teraz jeho moci. Tešil sa na to až si dnešnú noc užije. Dnes bude deň kedy sa hnedovlasok stane Taeho omegou. Bude už len jeho. Nikto mu ho už nezoberie. Žiadny Namjoon a ani žiadna iná alfa. Tae si oblizol svoje suché pery a obmotal Jinovi ruku okolo pása pričom si ku sebe pritiahol. Jin od dnešného večera už budeš navždy môj.
Konečne je tu ďalšia časť. Ak mám byť úprimná písala som ju celú noc. Dúfam že sa vám táto časť páčila a ospravedlňujem sa za chyby ktorých je tu veľmi veľa no nebojte sa. Túto časť budem ešte len opravovať. No a čo hovoríte na Taeho plán? Ako si myslíte že to dopadne. Svoj názor mi napíšte do komentárov. No a budem rada aj za názor. A prajem vam krásny nový rok
YOU ARE READING
Secret Couple ✔
FantasySvet sa mení, niekedy úmyselné a niekedy neúmyselne. V roku 2050 nastal neuskutoční rozruch. Nepodareným pokusom nemenovaného vedca sa medzi ľuďmi začal šíriť vlči gén. Spôsoboval rôzne účinky na nositeľovi. Gén sa choval ako baktéria , no nikdy sa...