15

333 31 3
                                    

Oslava bola celom prúde a niektorý zamestnanci už boli dosť podnapito. Jin sa čo naviac snažil vyhýbať alkoholu a darilo sa mu. Nechcel sa opiť a spraviť nejakú hlúposť ktorej by skôr či neskôr oľutoval. Sedel pri stole a rukou si podopieral hlavu pričom sledoval ostatných. Najviac sledoval chlapca s prameňmi vlasov farbi ohňa ktorý sa evidentne dobre bavil. Ale všimol si že jeho pohľad stále ku nemu unikal. Úst hnedovlasého mladíka unikol tichý povzdych a narovnal sa. Pomalý ale isto začal pociťovať nudu a nepríjemné teplo ktoré či viac obklopovalo jeho telo. Kusol si do pery a vstal. Jedine po čom túžil bolo čo najrýchlejšie vypadnúť. Ale neuvedomil si jednu vec, a to že jeho oranžovovlasý kamarát mu hneď šiel za chrbtom. Jin takmer vypískol keď ho mladší mladík chytil za zápästie a otočil k sebe.

,, Jin je ti niečo?" spýtal sa ho Tae s hranou starostlivosťou a objal staršieho pričom si ho ku sebe pritiahol. Jemne ho hladil po boku a držal sa. Dalo mu veľkú námahu nevrhnúť sa na svojho hyunga a neohnúť hneď. Bolo to veľmi ťažké. Do nosa ho udierala Jinova intenzívna vôňa. A bolo ešte horšie keď sa hnedovlasá omega oprela o hruď mladšej alfy a natisol sa na Taeho. Bolo mu horko, veľmi veľké horko. A to nehovoriac o tom že jeho nohavice začali byť veľmi úzke a bolesť v rozkroku sa len zväčšovala. Svoje nechty zaryl do Taeho ramena a zaboril tvár do jeho hrude. Pocítil ako ho jeho kamarát hladil po vlasoch.

,, Tae... odvez ma za... Namjoonom.... prosím." vydralo sa z Jinovych úst a pevne ku sebe tisol viečka. Keď Jin vyslovil jeho meno, Tae sa zamračil. Dosť ho to naštvalo ale snažil sa to skryť. Zhlboka sa nadýchol a zdvihol Jina na ruky. Pritisol si ho k hrudi a mieril von z budovy. Ale nebolo to nejak ľahké, Jinov silný pach omegi priťahoval iné alfy ako magnet. No Tae ich dokázal odohnať a bezpečné sa premiestniť s hnedovláskom do autá. Jina položil na zadné sedadlá pričom mu venoval tichý sľub. Rýchlosti už sedel za volantom a štartoval. Vôňa chlapca na zadnom sedadle začala byť čo raz silnejšia a silnejšia. Mladší sa snažil udržať a dávať pozor na vozovku aby sa nestala žiadna autonehoda.

Vrčanie motora bol hlasnejší než normálne a to len kvôli rýchlosti ktorou auto šlo. Tae občas kontroloval chlapca a dúfal že bude čoskoro u seba doma. Kusol si do dolnej pery a tichosti si uľavil keď v diaľke uvidel svoj dom.

,, Už výdrž, už sme skoro na mieste." uistil Tae staršieho keď mu úst vyšlo zakňučanie a jeho telo sa schúlilo do klbka. Moc nevedel čo sa deje okolo neho, cítil iba bolesť ktorá predchádzala po celom jeho tele. Iba okrajovo vnímal že auto zastavilo a že sa na jeho tela dotkli dve ruky ktoré ho zobrali na ruky. Všetko ho bolelo no podbrušku bola najintenzívnejšia bolesť. Chcel sa jej zbaviť a dalo by sa povedať že hnedovlasý mladík strácal vedomie.

,, Namjoon..." vyšlo z pier staršieho a pritúlil sa k mladšiemu. Toto bola posledná kvapká tomu aby oranžovovlasá alfa stratila nervy. Namjoon sem, Namjoon tam. Taeho z hrdla vyšlo tiché zavrčanie a s mladíkom na rukách šiel rovno do svojej spálne. Vykašľal sa na to že bude mať možno špinavú zem od topánok. Bolo mu to jedno. Hodil Jina na posteľ a sám sa dal nad neho na štyri. Prezrel si svojho hyunga než sa sklonil jeho krku práve tam kde boli značky toho prekliateho bastarda. Čakal že keď je Jin ovplyvnený návalom nečakane heatu tak nebude robiť žiadne protesty. No pre jeho prekvapenie nebolo tomu tak. Na svojej hrudi pocítil slabý tlak hnedovlaskových rúk.

,, Nie." Jin čo najviac zo svojej sily snažil od seba odstrčiť chlapca nad sebou. Tlačil do Taeho hrude ale jeho ruky boli rýchlosti blesku pri jeho hlave pevnom zovretí. No ale to nepomohlo k tomu aby sa hnedovlasý chlapec prestal so sebou metať a kopať. Je pravda že ho bolelo celom telu kvôli heatu a moc nemohol vnímať ale to že sa s ním vyspať a označkovať iná alfa ho drží pri zdravom rozume. Zatiaľ čo starší sa snažil utiecť, mladšiemu pomaly ale isto dochádzali nervy. Pevnejšie zovrel chlapcove ruky a posadil sa na jeho nohy aby nemohol s nimi hýbať. S perami sa hneď vrhol na chlapcov krk kde spravil svoje značky ktoré prekrývali značky druhej alfy. Keď si bol istý že Jin nebude hýbať s rukami tak mu ich pustil a chytil lem trička. Miestnosťou sa ozvalo jemne trhnutie látky a gombiki košele menším rachotom popadali vedľa postele.

,, Tae prosím." z Jinových úst ušiel vzlyk a v očiach sa začali tvoriť slzy ktoré sa lesklý vo svetle. Bál sa ho, bal sa toho že to mladší vážne urobí. Nechcel to. Úst mu ušiel ďalší vzlyk keď počul zvuk zipsu na jeho nohaviciach. To bolo jedna z chvíľ ktorá donútila Jina k pohybu. Prudko sa posadil a zo celej sily odstrčil mladšieho. Mladší to nečakal, preto nebolo čudo že padol na zem. Jin sa odplazil až na koniec postele a pritiahol si nohy k sebe. Slzy mu stále tiekli a jeho telo sa striaslo pod náporom strachu a vzlykov. Jeho strach sa zväčšil keď uvidel Taeho vyraz plný hnevu. Sledoval ako sa Tae zdvihol zo zeme a posadil sa posteľ. Oranžovovlások chytil hnedovlasého chlapca za nohu a pritiahol si ho k sebe. Z toho čo zostalo z Jinovej košele zaviazal jeho ruky aby s nimi už nemohol pohnúť. Následne ho zbavil nohavíc a spodného prádla.

,, Chcel som byť nežni, keďže je to tvoje prvé ale sám si sa rozhodol." zavrčal mu Tae do ucha a odtiahol sa aby sa mohol pozerať do Jinovej uslzenej tváre a zotrel mu slzy. Prstom prešiel po dolnej pere staršieho a potom prešiel na jeho krk za ktorý ho pevne schmatol ale moc nie aby neublížil. Sledoval tie inokedy oči s iskričkami plné slz, strachu. Uškrnul sa. Svojou zašiel svojmu rozkroku. Bez problémov odopol gombík a zašiel pod spodne prádlo kde už cítil svoj vzrušený úd.

,, Nenávidím ta." tieto dve slova donútili Taeho zastaviť pred tým než do chlapca prenikol. Hlas aký použil bol plný nenávisti a jeho oči boli prázdne. Tieto dve veci donútili Taeho sa zamyslieť nad tým čo chcel spraviť. Hlboko jeho srdci sa začalo ozývať jeho svedomie. Bez slova a s zhrozeným pohľadom sa odtiahol od Jina a si prezrel. Na zápästiach malé modriny od pevne látky. Na tvári zaschnuté slzy a oči spuchnuté od plačú. Ďalej už ani nepokračoval. Natiahol sa k Jinovým rukám a rozviazal ich. Potom sa sklonil k jeho tvári a venoval mu malú pusu na čelo s tichým ospravedlnením.

Jin sa od neho odtiahol a pritiahol si ku sebe nohy ako pred tým. Tae sa cítil ešte horšie. Postavil sa z postele a prešiel k skrini odkiaľ vybral deku. Vrátil sa s ňou k Jinovi a prehodil cez neho deku. Aj cez Jinove protesty si ho pritiahol k sebe a začal ho hladiť po vlasoch. Tak moc toho ľutoval. A bude si vyčítať ako moc to tentokrát posral.

Je tu sobota a s ňou aj nový ďalej len o niečo kratší ale to snáď nevadí. Ale hádam že sa vám táto časť páčila. A budem rada za akýkoľvek komentár. A bola by som rada aj názor na túto knihu. No a, uvidíme sa v sobotu pri ďalšej časti

Secret Couple ✔Where stories live. Discover now