24

243 23 0
                                    

Ranné ticho ktoré vládlo malom byte prerušilo rachot ktorý sa ozýval z kuchyne keď oranžovovlasý mladík vyťahoval vecí na prípravu raňajok a nejakým záhadným spôsobom mu všetko vypadlo z rúk. Tae si musel kusnut do pery aby nezačal nahlás nadávať a tak možno zobudiť aj tých ktorí rachot nezobudil. Všetko čo bolo na zemi rýchlo pozbieral a svojimi orieškovými očami sa pozrel na rozospalého chlapca s striebornými prameňmi vlasov. Vyzeral roztomilo. Aspoň tak prišiel Taemu. Dlhé tričko do polky stehien a vlasy do všetkých strán. Možno ak by Yoongi bol Taeho omegou tak by si ho stiahol k sebe a venoval by mu pusu všade.

,, Čo tu pre boha stváraš?" spýtal sa mladík a s zvedavým pohľadom sa pozrel na mladšieho. Yoongi s pomalým krokom došiel k mladšiemu s krutenim hlavy a povzdychol si. Už videl veľa ľudí ktorý sú neschopný ale že sa im podarí vyliať mlieko, rozsypať múku a rozbiť vajíčka naraz? Tak to bola pre striebrovlaska novinka.

,, Daj to do poriadku, a bež si radšej sadnúť." zasmial sa starší s chlapcov a uhol sa mladšieho aby mohol upratať tu spúšť ktorú narobil.

Yoongi vybral ešte nejaké veci a pustil sa do robení palaciniek. Na sebe cítil Taeho pohľad a to ako si ho celého prezerá. Nevadilo mu to a ďalej sa venoval robení cesta. No striebrovlasý mladík stuhol keď ho vyšší chlapec objal okolo pása zo vzadu a bradu položil na Yoongiho rameno. Na perách mu hral malý úsmev. Cítil ako ma nižší napnuté svaly. Preto svojimi rukami ktoré do teraz boli na mladikových bokoch presunul na jeho ruky s ktorými pokračoval miešaní cesta. Taemu neuniklo to ako starší sklonil hlavu aby nebolo vidieť to ako sa červená ale červeň na jeho bielej pokožke bola dosť vidieť.

,, Pôjdeš aj s Jennie s nami späť do Soulu? zašepkal mladší z dvojice a odtiahol sa trocha od staršieho aby sa mu mohol otočiť a oprieť sa chrbtom o linku. Nastalo ticho medzi obidvoma mladíkmi. Yoongi nevedel čo odpovedať. Daegu sa narodil a sú tu všetky jeho spomienky a tak isto aj jeho malej sestričky. Ale na druhu stranu môže začať nový život, nájsť si dobrú platenú prácu a starať sa o Jennie do kým nevyrastie. Yoongi zdvihol hlavu k vyššiemu a po otvoril ústa aby niečo povedal ale rýchlo ich zatvoril a uhol pohľadom. Chcel spraviť Taemu radosť ale musel brať ohľad aj na Jennie. Striebrovlasý mladík počul ako si vyšší mladík povzdychol a ruky ktoré boli na jeho bokoch zmizli.

,, Tae..." kuchyňou sa ozval jemný hlások Yoongiho čo donútilo zastať mladšieho. Oranžovovlasy mladík sa otočil sa na najstaršieho. S zvedavým pohľadom a zdvihnutým obočím čakal čo z Yoongiho vypadne. No striebrovlasý mladík mlčal. Hlavu sklonenú a strieborné pramene padali chlapcovi do očí. Tae prešiel k Yoongimu a rukami sa zaprel do linky pri chlapcových bokov.

,, Ja.. chcem ti nejak poďakovať za to že si ma ochránil ale neviem ako sa ti za to odvďačiť." chlapcov hlas bol o niečo viac tichší čo robilo aj Taemu problém počuť aj cez to že bol pri ňom blízko. Ale aj tak to počul a na jeho perách sa usadil malý úsmev.

,, Možno viem ako. Zatvor na chvíľu oči." zašepkal mladší a zdvihol staršieho tvár k sebe. Očiach staršieho bolo vidieť menšia neistota ale Yoongi sa rozhodol Taemu nakoniec veriť. Zhlboka sa nadýchol a zatvoril oči. Trpezlivo vyčkával na to čo starší spraví zatiaľ čo ten si prezeral každý jeho detail. Bledá jemná až porcelánová pokožka. Malý nos ktorý len pridával na jeho roztomilosti a ružové pery ktoré už tak dlho chcel ochutnať. A teraz sa naskytla príležitosť. Ruky s ktorými sa opieral o linku presunul na chlapcove boky a pritiahol si ho viac k sebe. Svojou tvárou sa priblížil k Yoongiho tvári. Mohol cítiť ako sa staršiemu zrýchlil dych. Jednú z rúk presunul na chlapcove líce a konečne pritisol svoje pery na tie staršieho.

Už momente keď sa ich pery stretli, obidvaja mladíci vedeli že týmto bozkom sa všetko len začne.

Starší sa viac pritisol na mladšieho a svoje ruky premiestnil za Taeho krk a svoje prsty zaplietol do hustých oranžových prameňov. Yoongi cítil ako keby mu bruchu lietali kŕdle motýľov. Ich pery do seba zapadali ako puzzle. Starší po otvoril ústa potom ako ho mladší jemné kúsol do dolnej pery. Ich bozk sa prehĺbil. Taemu ale aj Yoongimu prišlo že sa čas zastavil a nikto okrem nich neexistoval. No každý moment musí raz skončiť. Moment týchto dvoch chlapcov neskončil kvôli nedostatku vzduchu to nie. Ale skončil vďaka odkašľaniu hnedovlasého chlapca ktorý už nejakú chvíľu stal kuchyni.

Yoongi s Taem sa od seba odtrhli a svoje pohľady presunuli na Jina ktorý sa na nich díval s zdvihnutím obočím. Ale na jeho perách nešiel skryť ten malý úsmev.

,, Čakal som že keď stanem budú už raňajky hotové keď som vás nenašiel. Ale že vás tu nájdem bozkávať. Tak to som nečakal." hnedovláska vyšiel smiech ktorý sa k smiechu ani moc nedal prirovnať. Ale to dva mladíci moc neriešili no skôr to že ich Jin tu takto našiel. Hnedovlasý mladík nad ním iba pokrútil hlavou a prešiel k tým dvom na čo ich následné vyhodil z kuchyne. Nepotrebuje aby mu tam zavádzali. Striebrovlasý mladík si začal prechádzať po perách. Stále cítil na svojich dotyk pier mladšieho. Ani Tae na tom nebol nejak inak. Ale za to od staršieho mal na perách malý úsmev ktorého sa len tak nezbaví.

,, Idem sa pozrieť na Jennie." Yoongiho hlas vytrhol Taeho z rozmýšľania a než Tae stihol niečo spraviť už staršieho mladíka nebolo. Oranžovovlasého chlapca to nejak neprekvapilo. Dalo sa to čakať že to Yoongi spraví. Ale nemohol sa mu čudovať, každý by to na jeho mieste spravil. Striebrovlasý mladík prešiel k posteli kde spala jeho mala sestrička a posadil sa na kraj postele. Pozrel sa na malé dievčatko a natiahol ku nej ruku.

,, Jennie, už je ráno." zašepkal chlapec a s jemným zatrasenim ramená zobudil malú hnedovlásku. Ta sa najskôr pomrvila a potom otvorila oči a zmätenym pohľadom sa pozrela na svojho bračeka. Jennie si zívla a posadila sa. Yoongi sa usmial a rozstrapatil Jennie vlasy na čo si vyslúžil hnusný pohľad.

,, Jennie čo by si povedala na to ak by sme sa presťahovali do Soulu a začali tam nový život?" chlapcov hlas bol veľmi jemný a spýtavo sa pozrel na svoju malú sestru ktorá sa na neho prekvapene pozrela. Neverila že jej brat pýtal na túto otázku. Jennie pocítila radosť ale aj neistotu. Vždy snívala že bude bývať vo veľkom meste ale tu mala všetky spomienky. Toto bol pre ňu domov aj potom čo sa všetko udialo. Ale ak to pre nich znamenal nový život bola odhodlaná. Preto svoju tvár zdvihla k bratovi a na jej perách bol obrovský úsmev.

,, Kedy pôjdeme?" jej veselý hlas a malé iskričky jej očiach donútili mladíkove srdce poskočiť radosťou. Yoongi si úľavou vydýchol a nechal malú hnedovlásku aby utekala za Jinom ktorý v kuchyni dorábal palacinky. Yoongi bol rád že Jennie súhlasila ale aj tak bol prekvapený. Čakal že Jennie bude robiť caviky, odmietať. Yoongi bol rád že sa tento scenár neodohral a všetko prešlo tak ako malo bez problémov. Chvíľu ostal ešte izbe sedieť než bol zavolaní do kuchyne kde už boli ostatný. Vďačne sa pozrel na Jina ktorý mu podal tanier s palacinkami. Kuchyni bolo ticho. Všetci jedli a každý bol s myšlienkami v inom svete. No potom ako dojedli sa začali traja mladíci baliť na cestu domov.

Oranžovovlasy mladík mal takmer zabalené keď ho vyrušilo tiché zaklopanie na dvere. Tae sa otočil k dverám a jeho pohľad padol na striebrovlasého mladíka ktorý sa opieral o zarubňu dverí.

,, Platí ešte stále tvoja ponúka?' spýtal sa jemne starší a pozrel na mladšieho ktorý prešiel ku nemu. Starší nechal mladšieho aby ho objal a pritiahol si ho k sebe. Venoval mu jeden zo svojich obdĺžnikových úsmevov a malý bozk na pery.

,, Platí."

Takže. Už tu máme predposlednú časť. Dúfam že sa vám táto časť páčila a budem rada za nejaký pekný komentár. A chcem sa ospravedlniť za chyby no stále nejde notebook. A bola by som rada ak by ste mi napísali názor na túto knihu

Secret Couple ✔Where stories live. Discover now