25 - koniec

376 32 5
                                    

Potom ako pätica opustila Daegu a vrátila sa domov všetko sa vrátilo do starých koľají. No nie všetko ale väčšina áno. Ale stále je tu jedna vec ktorá sa musela zmeniť. Jin s Namjoonom už najďalej nechceli tajiť ich vzťah. Bolo to už unavujuce ako sa museli skrývať a dávať si pozor aby ich nikto nevidel. Ale obidvaja to už chceli zmeniť a konečne s tým vyjsť na javo. Preto teraz sedeli tmavomodrom kabriolete. Jednou rukou držal volant a druhou držal svoju alfu. Cítil sa trocha nervózny ale keďže ho Namjoon držal za ruku tak nervozita z neho aj odpadla. Bol jeho oporou v každej chvíli. V aute bolo ticho. Nikto nič nehovoril. Nebolo prečo hovoriť.

Cesta za oknami stroja v pohybe svet utekal veľmi rýchlo. Z nákupných domov sa pomalý menili na obrovské sídla keďže to bola skôr bohatšia časť. Tmavomodrý kabiorlet zastal pred jedným z veľkých sídiel. Namjoon s Jinom ešte stále ostali sedieť v aute a psychický sa pripravovali. Hlavne Jin.

,, Môžeme?" hlas staršieho sa rozoznel po celom aute a Namjoon si získal Jinovi pozornosť. Mladší hľadel na staršieho ale nič nepovedal. Jin si nebol istý či to čo spravia dopadne dobre. V hrudi cítil nepríjemný tlak. Možno ak by nebolo Namjoona tak by sa už triasol a odmietal vyjsť von. Hnedovlasý mladík sa zhlboka nadýchol a zobral posledné výšky svojho odhodlania. Na perách vykúzlil malý úsmev a prikývol. Namjoon mu úsmev opätoval a venoval malý bozk predtým ako vyšli z auta.

Mladý pár si pri chytení rúk preplietli prsty a hnedovlasý mladík zazvonil. Z zvnútra domu sa ozvali dva hlasy a potom kroky smerujúce k dverám. Jin čakal že za dverami sa objaví jeho otec ale bolo preňho milým keď uvidel svoju mamu. Žena okolo tých štyridsiatich chvíľu zarazene hľadela na hnedovlasého chlapca než sa jej na perách vytvoril úsmev a svojho syna objala dosť pevné. Hnedovlasý mladík svojej mame objatie opätoval a ženu menšieho vzrastu si pritiahol viac k sebe. No rodinné objatie dlho nevydržalo keď si Jiwoon všimla zelenovlasého mladíka ktorý stál vedľa jej syna. Hnedovlaska sa pozrela spýtavym pohľadom na svojho syna ktorý mal na tvári nevinný úsmev.

,, Mama toto je Namjoon." keď starší chlapec počul svoje meno tak sa uklonil ako sa patrilo na správneho korejca. Jin nezabudol predstaviť svojej alfe svoju mamu ktorá vyzerala že si hneď Namjoona obľúbila. Hnedovlasa žena pustila obidvoch mladíkov do domu a namierila s nimi do obývacej miestnosti odkiaľ šlo počuť hlasy vychádzajúcej určite z televízie. Keď vošli do obývačky, ucítili na sebe pohľad Jinovho otca. Ale nič nehovoril, mlčal. Jin s Namjoonom sa posadili na jeden z gaučov ktorý zapĺňal malú časť veľkej miestnosti. Aj cez to že tam bolo viac nábytku než je zdravé tak stále v miestnosti bolo veľa voľných miest. Jin sledoval svoju matku ako si sadla vedľa svojho manžela ktorý ju hneď majetnicky objal okolo pása a pritiahol bližšie. Keď to Jin uvidel, tak sa usmial. Bol rád že vzťah jeho rodičov stále drží a bude ešte stále držať ako jeho s Namjoonom.

,, Rozvadzam sa s Jisoo...." ozval sa Jin na čo nenápadne chytil Namjoona za ruku. Ucítil ako mu jeho alfa začala prstom hladiť po chrbte ruky. Vďaka tomu mal Jin viac odvahy na pokračovanie. ,, Náš vzťah nemal  žiadnu budúcnosť. A radšej by som chcel byť s niekým koho vážne milujem." hnedovlasý mladík vytvoril na perách malý úsmev a otočil sa na Namjoona ktorý mu úsmev opätoval. Potom sa mladý pár pozrel na rodičov mladšieho ktorý sa nijak netvárili.

Mlčky sledovali dvoch mladíkov pred sebou na čo sa pozreli na seba a potom taktiež s úsmevmi na perách sa otočili naspäť.

,, Pokiaľ je to tak hovoris, tak si rob ako chceš. Je to predsa tvoj život a my ti už do toho nemáme čo hovoriť." všetci traja miestnosti sa pozreli Daekwana. Hnedovlaskovi padol do slova kameň zo srdca keď počul tieto slová od svojho otca. Možno ak by bol citlivka tak by sa aj rozplakal od šťastia. Ale cez to že toto nebol jeho prípad tak nedonútil svoje byť kľude a už objímal svojho otca. Jeho matka aj otec ostali prekvapení. Malo kedy sa stálo že Jin objal svojho otca. Vždy musel byť k tomu dôvod, čo bolo aj tentokrát. Jinov dôvod prečo objal svojho otca bol ten že konečne pochopil že sa mu nemôže stále starať do života.

********

,, Jin pohni si inak prídeme neskoro!" hlboký hlas sa ozval málom byte a kedy si zelenovlasy mládenec teraz s čiernymi netrpezlivo čakal na svoju omegu ktorá sa ihneď objavila. Jin ešte raz skontroloval všetky papiere a  prehrabol si svoje blonďavé vlasy do zadu. Potom svoj pohľad presunul na svoju alfu a usmial sa.

,, Môžeme ísť." mladík s blonďavou hrivou chytil Namjoona za ruku a začal ho ťahať k autu. Totižto, Jin s Namjoonom si nedávno adoptovali malého chlapca ktorý je omega ako je on a jeho dobrý kamarát Yoongi. A dnes bol deň kedy si mali pre toho malého dôjsť. Obidvaja sa veľmi naňho tešili. Keď sa dozvedeli o tom ako sa ho rodičia vzdali kvôli tomu že chlapec bol omega. A preto sa rozhodli že stanú jeho náhradnými milujúcimi rodičmi. Ale sa aj báli toho či budú dobrými rodičmi. Aute vládlo ticho, nikto nič nehovoril. Nebolo prečo. Cesta ubiehala veľmi rýchlo, možno to bolo aj tým že decky domov nebol ďaleko od ich kúpené bytu.

Tmavomodrý kabiorlet zastal pred veľkou budovou z ktorej sa ozýval decky smiech a volanie vychovávateliek ktoré dávali pozor na tie deti. Jin s Namjoonom sa na seba pozreli a spoločne šli k veľkému domu. Obidvom mladíkom unikli zvedavé pohľady deti ktoré sa prestali hrať a miesto toho ich sledovali. Jin sa pozeral na každé dieťa a ľutoval ich. Nepoznal príbeh tých detí ale vedel si predstaviť čím si museli prejsť.

Úst blondína unikol tichý povzdych čím na seba upozornil čiernovlasu alfu ktorá sa na neho starostlivo pozrel. Namjoon chytil Jinovú ruku a preplietol si s ním prsty. Keď starší zdvihol zrak k budove všimol si dvoch osôb. Jedna z nich bola postaršia žena ktorá sa usmievala a vedľa nej stal malý chlapec ktorý mohol byť starý ako Yoongiho sestra. Mladý pár došiel k týmto dvom. Postaršia žena ich pozvala dnu aby mohli doriešiť posledné veci aby malý chlapček bol už len ich. A prebehlo to veľmi rýchlo. Stačilo už len pár papierov podpísať a Jin s Namjoonom si odviedli chlapca domov.

Stala sa z nich šťastná rodina. Jin predsa len prevzal po otcovi firmu ktorá vďaka nemu sa rozrastala. Namjoon sa stal právnikom. Ale aby to nebolo iba o tejto rodine. Potom ako sa vrátili z Daegu, Tae nechal u seba bývať Yoongiho s malou Jennie. Vďaka tomu že žili pod jednou strechou sa viac zblížili. I keď Tae musel dlhšie čakať než sa Yoongi nechal spraviť jeho omegou. Ale to čakanie stálo za to. Tae do teraz pomáha Jinovi v firme. Yoongi si chcel nájsť prácu ale Tae mu to zavrhol ale keďže bol striebrovlasý mladík tvrdohlavý tak si aj cez to našiel prácu. A mala Jennie? jej rakovina sa začala liečiť a je na dobrej ceste.

Život nie je vždy jednoduchý ako sa môže vzdať ale jedna osudová vec môže niekomu zmeniť celý život bez toho aby si to niekto všimol. Toto bol aj prípad Jina. Chlapca ktorý sa stal omegou čo mu zmenilo celý jeho život. Stretol svoju životnú lásku a jeho stereotypný život sa zmenil. Pred tým by ľutoval svoju vlčieho génu ale teraz je zaň šťastný. Netreba sa na všetko dívať z toho zlého uhlu. To čo vyzerá ako niečo hrozne sa môže zmeniť niečo úžasné

The end


No a je to. Posledná časť je tu. Takže kde začať. Najskôr tým že by som chcela poďakovať každému kto dával vote na moju knihu i keď som sklamaná z toho že som sa málokedy dočkala komentárov ale nevadí. Ale som aj cez to rada že ste knihu čítali. Hlavne je že ste knihu dočítali a bavila vás. Dúfam že sa vám budú páčiť aj ostatné príbehy ktoré som si pre vás pripravila.  

Secret Couple ✔Where stories live. Discover now