5. Bölüm

1.4K 99 13
                                    

      Miraz'ın buz mavisi gözleri acımasızca beni delip geçerken kumral çocuk Barış'ın yurtdışında olduğunu söylüyordu.
     "Miraz o silahını indir. Anlaşma yapmıştık." Dedim endişeli sesimle.
    Bacağımda duran silahımı alabilirdim ama bunu fark etmemesi imkansızdı, ve fark ettiği anda gözünü kırpmadan kafama sıkardı.
   Miraz Karahanlı ondan geriye saymaya başlamıştı. Sesindeki ürkütücü bir neşeyle saymaya devam etti.
   10...
  Her saniye korkuyordum...
    9...
    8...
  Her saniye ölüme yaklaşıyordum...
    7...
    6...
  Her geçen saniye umut ışığı arıyordum...
   5...
   4...
   Barış'la yüzleşmeden, onun bana yaşattıklarını ona yaşatmadan ölmek istemiyordum...
  3...
  2...
  1...
    Miraz Karahanlı 'sıfır' dediğinde kısa bir kahkaha attı. Gözlerimi sıkıca yumdum ve ölmek için bekledim...
   Silahın bilindik sesi kulaklarımı delip geçtiğinde, vücudumda herhangi bir acı hissetmiyordum.      Gözlerimi korkarak açtığımda buz mavisi gözleri gördüm. Anlamdıramadığım bakışları, yüzüne tükürme isteği uyandırıyordu.
    Arkamı dönmemle yerde kanlar içinde yatan kumral çocuğu gördüm.
   " Seni şerefsiz." Diye mırıldandım.
  Ardından bağırarak
   " Bana silah çektin! Suçu olmayan birini öldürdün. Neden ha ? Çıldıracağım ya."
   İşaret parmağımı Miraz'a doğru sallayıp
   " Anlaşma falan yok. Bitti." Dedim ve  tam arkamı dönecekken kolumu tuttu.
   " Öldüğü için üzüldüğün adamın senin öldürdüklerinden bir farkı yok.  Hatta dur daha açıklayıcı olayım. Çocuklara tecavüz eden bu şerefsize üzüleceğine kendi haline üzül.Seni  Öldürebilirdim ama öldürmedim ve sana silah doğrultmam Barış'ı çağırması içindi."
  Bana bir adım yaklaşıp
   "Bundan sonra ne olacak biliyor musun? Barış şerefsizi benim ne kadar ciddi olduğumu anlayıp ayaklarıma gelecek ve ben paramı alacam. Sende Barış'la ne bok yiyorsan ye." Dedi ve ardından kulağıma fısıldadı.

   "Ve sana bir tavsiye, ateşle dans etme! yanan sen olursun."

    Bir adım geri çekildiğinde gözlerine bakmadım. Arkamı dönüp gittim. Yürüdüm karanlık sokakta.
   Barış neredeydi şuan ?
Benim onun yaşadığını bildiğimi öğrenmişti, bundan birkaç dakika önce yeryüzünden silinen kumral saçlı çocuk tarafından.
  Ne hissetmişti ?
  Ne düşünmüştü ?
  Pişman mıydı ?
Kafamdaki sorular bitmez bilmezken ben yine düşünceler denizinde boğuluyordum. Her sorunun yerini başka bir soru alıyordu ve ben kafayı yiyordum.
   Sokağın sonuna geldiğimde Kenan'ı aradım. Bulunduğum yeri söyleyip buraya gelmelerini istedim. Birkaç dakika sonra tanıdık araba oturduğum kaldırıma yanaştı. Kaldırımdan kalkıp arka koltuğa yerleştim. Bana soru soran gözlerle karşılaştığımda derin bir nefes alıp olan biten herşeyi anlattım. Kenan tepkisini küfür ederek ortaya koyarken Berk gözlerini büyüterek bana baktı ve

   " Karahanlı çok havalı ya." Dedi. Kenan Berk'in kafasına sert bir şekilde vururken, Berk acıyla başını ovdu.

   Yol boyunca Kenan beni yanlız bıraktığı için pişmanlıklarını, işimiz bittiğinde Miraz Karahanlı'ya yapacağı işkenceleri dile getirirken, Berk uyuyordu.
   ben başımı cama yaslamıştım zaten çok geçmeden kendimi uykuya teslim etmiştim
   Hatırladığım tek birşey vardı. Gerçekliğinden emin değildim ama Kenan'ın fısıltısı zihnimde dolanıyordu.

   "Seni seviyorum 'nefesim' ve kimsenin seni üzmesine izin vermeyeceğim."

     Sabah uyandığımda odamdaydım. Dün gece yaşadıklarım aklıma geldiğinde durduğum tek bir nokta vardı.

   "Seni seviyorum 'nefesim' ve kimsenin seni üzmesine izin vermeyeceğim."
    
     Böyle birşey olabilir miydi?
  Yıllardır kardeş dediğim insan bana aşık olabilir miydi?
   Düşünme!
   
   Kafamdaki düşünceleri rafa kaldırıp banyoya ilerledim. İşimi halledip mutfağa gittim ve kendime tost hazırladım. Dün Miraz'ın bana silah doğrulttuğu aklıma geldikçe deliriyordum. Beni vurmayacağını söylesede, bana önceden bahsetmeliydi.
    Miraz'a güvenmiyordum. Ama bunu yapacağını da beklemiyordum.
     Telefonuma Miraz Karahanlı'dan mesaj gelmişti. Mesajı açıp okudum.
  
    - Seninki Türkiye'ye döndü. Eğlenmeye hazır mısın?

     Mesaja yanıt verip hızlıca aklımdakileri yazdım.

   - Sana iyi eğlenceler. Ben intikamımı almayı planlıyorum.
 
   Çok geçmeden yanıt verdi.
 
   - Sana eşlik etmek eğlenceli olurdu.
 
   Telefon şarjımı, koltuğun üzerinden alıp telefonumun şarjını prize taktım. Ardından Miraz'ın mesajına yanıt verdim.
  
   - Paranı aldıktan sonra karşıma çıkma ve gerisine de karışma.

   
   
  
  
  

 

 
      Alt taraftaki "⭐" minik yıldıza   dokunarak oy vermeyi unutmayın❤️

İntikam   ~~Tamamlandı~~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin