Čakanie na Vianoce. Kúzlo Vianoc. Na tieto veci som verila do štyroch rokov. No tieto Vianoce sa môj názor dosť zmenil. 

Sedím pri krbe, čítam knihu a počúvam vianočné pesničky. Oheň ma hreje, čítanie a hudba zamestnávajú moju hlavu. Zrazu ma vyruší krik detí z vonku. Prídem k oknu a vidím ako vonku poletuje sneh a deti sa hrajú. Kedysi som sa hrávala vonku aj ja ale, teraz už na to nemám  čas.  Rada by som vyšla von a hrala sa ako keď som bola malá. Ale tak to asi už nepôjde. 

Ale jedna vec mi ešte ostala. List pre Ježiška. Táto tradícia mi ostane asi navždy lebo ako už viete tak mám 16 a stále teda píšem no ale tak čo. 

Odišla som od okna a rozhodla som sa ísť von. Obliekla som sa do teplého oblečenia a išla von.  Hneď ako som stupila na čerstvo napadaný sneh tak som si spomenula na dectvo. Rozplakala som sa na chodníku a stála som tam asi päť minút až kým si ma nevšimlo jedno malé dievčatko ktoré mi podalo vreckouku. 

Dievčatko:,,Tu máš!"

Luna:,,Ďakujem."

Utrela som si oči a šla ďalej po ceste. užíval som si sneh a pomaly ale iste približujúcu sa vianočnú náladu. Pri tom ako chodím po snehu začnú do pozadia zvoniť rolničky, boli to psy ktorí mali obojky s rolničkami. a mne neosrávalo nič iné len si začať spievať. Jingle bells, Jingle bells, Jingle all the way..

Milujem spievanie, robím to už asi nejak od troch alebo štyroch rokov. 

Po hodine prechádzania som sa konečne vrátila domov. Hneď som sa prezliekla a uvarila si horúci čaj keďže vonku je strašná zima.  Urobila som si čaj a išla späť do svojej izby kde som si zobrala môj počítač a začala pozerať seriály a k tomu už aj hľadať nejaké vianočné darčeky, keďže darčeky na poslednú chvíľu nie sú  dobrý plán. 

Internet skrolujem už asi dve a pol hodiny a nenašla som absolutne nič pre ostatných ale, naopak som našla asi dvadsať vecí pre seba. Takže zajtra budem hľadať a pôjdem aj do nákupného centra ale teraz už idem spať aby som bola schopná vstať...

Ahojte, takže vám prajem pekný začiatok nového mesiaca a taktiež začiatok vianočného obdobia. Adventný kalendár som sa rozhodla urobiť  pretože som chcela sebe a aj vám skrátiť čakanie na Vianoce. Dúfam že sa vám príbeh bude páčiť a ak áno tak mi môžete dať vote a comment,samozrejme.💗

Takže sa vidíme zajtra pri novej kapitole. 

Danielle

ADVENTNÝ KALENÁR 2018 (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now