Keď som vošla dnu tak som sa usmievala ako idiot,ale tak čo. Vošla som do chodbičky, vyzula sa a išla hore po schodoch do izby. Vošla som do izby a vyvalila sa na postel a rozmýšlala tak nejak o Matteovi. Úprimne som sa dosť bála toho,že bude chcieť aby sme spolu chodili. Nebojím sa toho vzťahu ale skôr tých pohľadov ostatných a toho čo si o tom budú myslieť a hlavne čo si budú o tom šuškať poza môj chrbát. Ale tak neviem uvidím ako sa bude vyvýjať.
Zrazu mi prišla Sms-ka od Mattea.
M:,,Už teraz mi chýbaš bæ,zajtra sa po teba ráno zastavím a vezmem ťa do školy autom."
Bolo to dosť zlaté a bolo by fajn keby ma ráno zobral do školy lebo zajtra by malo dosť snežiť takže tak. Tiež som nevedela čo mu odpovedať na tú prvú časť ,,chýbaš mi...". Neviem či mu mám odpísať či aj on mne alebo tak ale nakoniec som odpovedala toto.
L:,,Aj ty mne hahah, a jasné odvoz do školy by sa mi zišiel. Ja idem tak papa."
Vypla som mobil a zobrala som si pyžamo do kúpeľne. Napustila som vaňu horúcou vodou a hodila som do nej bombu a na chvíľu som vypla. A do pozadia som si pustila pesničky.
Potom som vyšla zo sprchy a ešte pred tým ako som skočila do postele tak som si pozrela soc.siete a hlavne instagram a snapchat. Na žiadnej z týchto soc.sieti som nemala veľa priateľov ale tak mala som tam pár ľudí.
Ako som si pozerala instagram tak mi prišla žiadosť o sledovanie. Bola od Mattea. Prijala som mu to a on mi hneď začal likovať a komentovať fotky a keby ste to zažili,tie jeho komentáre. Naopak aj ja som si začala pozerať jeho fotky, ako musím povedať že boli dosť hot, no tak aspoň mi tak prišli.
Potom mi prišlo,že ma niekto označil na fotke. Bol to Matteo, no proste hneď som sa musela na to pozrieť. Bolo to selfie, ktoré sme fotili keď sme boli von. A ten popisok bol úplne zlatý. ,,WITH MY Bæ". A ja som mu len na to odpovedala ,,💗💗✨".
Potom som už si dala mobil len na nabíjačku a nastavila som si budík na 7:00 a potom ešte na 7:05 lebo ja na prvý budík nikdy nevstanem. No nakoniec som mobil položila na nočný stolík, zhasla lampu a išla spať.
Ahojte. Takže dnes máme Štedrý deň a s tým je tu aj ako špeciál trošku dlhšia kapitolka. Dúfam že sa páčila,ak áno môžete mi nechať vote, komentik aj follow. Tiež mi môžete napísať čo ste dostali na Vianoce.
Mám vás rada.Danielle
YOU ARE READING
ADVENTNÝ KALENÁR 2018 (DOKONČENÉ)
RandomKaždonenné kapitoly ktoré vám urýchlia príchod Vianoc.