Venované barboralovely
Našla som lístky na koncert BTR (Big Time Rush), bolo ich už len okolo stovky a vypredávali sa rýchlosťou svetla. Ako ma už poznáte tak som nepozerala na cenu ani na miesto iba som klikla na tlačítko objednať. Lístky by mali príjsť asi do piatich dní takže celkom rýchlo. No po pozrení ceny, dátumu a miesta som bola trochu zarazená. No skôr kvôli tomu miestu a dátumu. Bolo to na konci mesta asi 3 hodiny autom od môjho domu, ako toto by ešte nebol taký problém lebo ak si tam vezmem metro tak tam budem aj skôr...
... A dátum 24.12. Akurát na Štedrý večer sa mám trepať na druhý koniec mesta. Tak to som v keli, keď sa toto mama dozvie tak ma asi zabije. Ale tak nejak jej to vysvetlím, aj keď dosť pochybujem že sa ma bude aspoň snažiť pochopiť veď ona už nevie ako to bolo keď chcela ísť práve ona na koncert. Takže som skončila, na celej čiare.
Hurááá,škola skončila a ja idem domov. Vchádzam do chodbičky, odložím si bundu a vyzujem sa. Z kuchyne som počula zvuk mixéra takže som vedela že mama je už doma. Snažila som sa iba po špičkách a úplne potichu prejsť do izby ale márne.
Luna:,,Ahoj mami." povedala som takým mojím klasickým divným hlasom.
Mama:,,Ahoj zlato, ako bolo v škole?"
Luna:,,No, vpohode a nie nedostala som žiadnu známku." povedala som to skôr ako sa stihla opýtať."
Luna:,,No mami, nejdem to už naťahovať...No proste som si kúpila lístky na koncert a idem tam. Prepáč ale je mi jedno čo povieš ja už som lístok kúpila nie len na koncert ale aj na MEET AND GREET. Takže ak budeš chcieť kričať tak si krič ale je mi to jedno."
Mama:,,Luna,stačí môžeš ísť na ten koncert. Sama som chcela kúpiť lístky ale nestihla som to. Ale tak keď už lístky máš,tak prečo nie."
Keď som to počula tak som sa skoro rozplakala, rozbehla som sa k nej a objala ju.
Mama:,,Ale musíš ísť s nejakým dospelím, lebo samu ťa tam nepustím."
Luna:,,Jasné pôjdem tam s Clari, ona je už dospelá. Má 19, takžee?"
Mama:,Tak dobre."
Ahojte. Vítajte pri novej kapitolke. Dnešná kapitola je venovaná osôbke ktorú mám veľmi rada a veľmi mi na nej záleží. a keďže mala 4.12 meninky takže som jej chcela urobiť radosť aj keď trošku neskoro. Dúfam že sa vám kapitola páčila, ak áno tak mi môžete zanechať vote alebo aj komentik.
Mám vás rada
Danielle
YOU ARE READING
ADVENTNÝ KALENÁR 2018 (DOKONČENÉ)
RandomKaždonenné kapitoly ktoré vám urýchlia príchod Vianoc.