Takže dobré ráno! A zajtra je koncert. OMG, ja sa mega teším na ten koncert ktorý je už zajtra. Vyskočila som z postele a bežala dole do kuchyne. Mama mi už pripravila raňajky a ja som k nej došla, objala som ju a popriala som jej dobré ráno. 

Najedla som sa a bežala hore do izby kde som zapla nootebok a na ňom som si pustila seriál, teraz momentálne pozerám Orange is the new black. A do toho som si ešte šla pozrieť instagram. A hneď mi prišli upozornenia od členov BTR, že pridali niečo do príbehu. 

Ja som skoro skapala, keď som videla tú polohu potom aj status na facebooku a proste všade dali že sú práve v Buenos Aires a že, sa veľmi tešia na koncert a na fanúšikov. Ja som hodila mobil na posteľ a začala som ziapať na plné hrdlo a skákať po posteli a všade po izbe.

Začala som pomaly baliť to darčekových tašiek všetky veci pre BTR aby som to už mala lebo zajtra už na to nebudem mať čas kedže hneď ráno odchádzame. 

Po hodine som to už konečne dorobila a potom som si všimla že je toho toľko že neviem ako to všetko odnesiem. No snáď to nejak dám. No potom som to už neriešila a dala to všetko an jednu kopu aby som zajtra nič nezabudla. 

Celý deň  som viac menej vysela na mobile aby som videla a vedela kde sú a proste všetko čo robia. 

Zrazu už bol večer a niekedy teraz mal prísť lístok od Clari pre Mattea. Prišiel okolo 20:15, tak som hneď potom zavolala Matteovi že lístok už prišiel. Matteo bol stým vpohode a náš telefonát trval len pár minút. Potom som zložila a šla do kúpeľne sa osprchovať. Osprchovala som sa a zrazu som si všimla že BTR oficiálna stránka na instagrame likovali moju fotku. Ja som skoro vyskočila z kože. Začala som vykrikovať a skákať po posteli a proste všade. 

Keď som sa skludnila tak som si pripravila oblečenie a ostatné veci. Na oblečenie som si dala len biele tričko s logom kapely, čierne roztrhané rifle a šiltovku s logom kapely. A zobrala som ten veľký vak s fotkou kapely a tam som napchala všetky veci čo chcem aby mi podpísali a tak.  Do vaku som si ešte dala čiernu mikinu s menami spevákov z BTR a to bolo asi všetko. Ku tomu som si ešte dala tie darčeky a mala som hotovo. 

Potom som si len nastavila budík a išla spať. 

Ahojte.Takže je tu nová kapitola je toto je už predposledná. Dúfam že sa vám páčila, ak áno tak mi môžete nechať vote a komentár. Mám vás rada.

Danielle

ADVENTNÝ KALENÁR 2018 (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now