Učili sme sa asi 4 hodiny a potom mi došlo že Matteo už by mal ísť domov. Ale keď som mu to povedala tak, hneď začal hučať že nejde nikde a že tu chce ostať spať. A keď som zistila že už je 20:10 a že mama by mala prísť do dvadsiatich minút doma a myslím že za dvadsať minút Mattea odtiaľ neodpracem. Tak som ešte zavolala mame či náhodou nepôjde ešte po ceste domov na nákup alebo do nákupného centra.

L:,,Čau mami, že už ideš domov?"

M:,,Ahoj moja, nie dnes nejdem domov lebo máme kapustnicu a prídem až zajtra poobede, tak okolo 14:00 lebo budeme mať skrátený čas v práci."

L:,,Ok, dobre."

M:,,A čo si vlastne chcela?"

L:,,No ja len, či by si sa nezastavila v potravinách a nekúpila mi niečo na prespávačku s Ninou, veď vieš som ti o tom vravela ale budeme sa učiť, lebo chápeš máme na víkend projekt."

M:,,Jasné, cestou z práce zajtra vám niečo vezmem."

L:,,Dobre,ďakujem a ahoj, mám ťa rada."

M:,,Aj ja teba zlato, a hlavne choď spať skôr aby si zajtra  vstala do školy."

L:,,Jasné."

Ukončila som hovor a snažila sa Mattea dostať preč z domu. Tak som z chodby nakráčala do izby a začala po ňom ziapať aby už išiel domov. Ale on stále nie, tak som sa na ňho vykašlala a odišla do obývačky. A zrazu som započula ako s niekým telefonuje, asi to boli jeho rodičia.

M:,,Čau, dnes ostanem spať u Gastóna lebo máme veľa úloh."

Asi mu to jeho rodičia dovolili lebo keď prišiel za mnou tak bol taký vysmiatý. A predtým ako stihol niečo povedať tak som mu niečo povedala ja.

L:,,Hej, no tak ja som ti Gastón alebo čo?!"

A on povedal tú najväčšiu blbosť.

M:,,Tak myslíš, že keby som povedal že budem dnes spať u mojej frajerky tak by ma tu mama nechala?! Dotrepala by sa sem aj o pol noci aby sme tu niečo nerobili."

Ja som sa na ňho pozrela ako na debila a zobrala som veľký vankúš plný peria ktorý bol hneď vedľa mňa a trepla som s ním Matteovi po ksichte.

Ahojte. Je tu nová kapitolka, dúfam že sa páči ak áno tak mi môžete nechať vote a koment. A musím vám povedať že dnes, mám aj s marvel_____girl meninky😍❤ takže trošku dlhšia kapitola a dnes budú asi ešte dve.

Danielle

ADVENTNÝ KALENÁR 2018 (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now