Keď som otvorila tak som tam videla človeka ktorého som nevidela asi už 3 roky, keď nie viac.
Vo dverách stál Simón..
...Simón, môj najlepší kamarát. Poznáme sa už od dectva a keď stál v tých dverách s úsmevom tak som nevedela čo urobiť.
Vykríkla som a vyskočila na neho a objala ho najsilnejšie ako som vedela. Bola som úplne z toho hotová, že čo pred mojimi dverami robí Simón.
Nevedela som čo tu robí a proste sme sa nevideli asi 3 roky od toho čo som sa odsťahovala, bývali sme susedia a tiež sme chodili na rovnakú školu a mali sme aj rovnakú brigádu v jednom podniku rýchleho občerstvenia. No potom som sa odťahovala asi milión kilimetrov od neho a najprv sme si veľa písali no potom už sme sa úplne prestali baviť.
Pozvala som ho dnu, a až keď sme vošli do obývačky tak som zistila že tam je všade mokro a dosť sa aj šmýkalo.
S:,,Počkaj teraz budú Vianoce ale tak to vyzerá že vy to tu máte nejak inak lebo tu je teraz totálne Veľká noc. Hahaha."
No nevedela čo povedať tak som zo seba vypotila najväčšiu debilinu akú som len mohla.
L:,,No, ja som totiž umývala dlážku."
Tak toto bola fakt zlá výhovorka lebo kebyže len umývam dlážku tak po mne neostane po mne až také kúpalisko ako teraz. Kúsok som zabudla že Matteo je hore tak som len Simónovi povedala nech tu počká že idem po niečo hore do izby. Vošla som dnu a Matteo sa postavil a začal sa ma všetko vypitovať ako keby žiarlil.
M:,,Kto to je?, Ako dlho sa poznáte? , Máš s ním niečo ? Alebo on s tebou ?"
L:,,Je to môj najlepší kamarát Simón, poznáme sa už od dectva a jediné čo s ním mám je dlhoročné kamaráctvo a on to má rovnako. Matteo snáď mi nechceš povedať že žiarliš?"
M:,,Nie, len nechcem o teba príjsť. Vieš páčila si sa mi od prvej chvíle ako som ťa po prvý krát uvidel."
Tak toto ma dosť dojalo takže som ho objala a proste sme tam stáli asi päť minút, v strede izby v objatí...
Ahojte. Je tu nová kapitola. Takže čo hovoríte na to, a dnes plánujem dokončiť u túto knihu lebo ako dnes už je 7.1 a malo to skončiť 24.12 ale nevidalo, hihi. A dnešná kapitola je venovaná pre marvel_____girl pretože už sa nevedela dočkať toho že kto príde, že? xddd. Ak sa vám kapitolka páčila tak mi nechajte like a komentik.
Danielle
BẠN ĐANG ĐỌC
ADVENTNÝ KALENÁR 2018 (DOKONČENÉ)
Ngẫu nhiênKaždonenné kapitoly ktoré vám urýchlia príchod Vianoc.