Venované pre marvel_____girl

Som nadšedná,môžem ísť na koncert a mama s tým nemá žiadny problém. Môže byť tento deň ešte lepší. Bol dobrý až kým mi nezavolal on.

Jasné,volal Matteo. Nechcela som to zdvihnúť ale tak on by už nedal pokoj a nechcela by som aby mi volal každé dve minúty.

Luna:,,No čo?!"

Matteo:,,Snáď ahoj, nie?

Luna:,,Vieš čo, nie."

Matteo:,,Ale no tak Lunita práve hovoríš s najväčším fuckboyom na škole, tak si dávaj pozor na to čo povieš, lebo môžeš u mňa stratiť šancu. "

Luna:,,No tak ma počúvaj ty fuckboy ako si hovoríš, ja ťa nechcem to ty stále za mnou doliezaš tak neviem o čo ti ide. "

Matteo:,,Tvoj crush ťa práve istým spôsobom pozíva na rande a ty odmietaš. "

Luna:,, Do piči, fakt Cole? Ja neverím"

Matteo:,,Nie!"

Luna:,,Tak počkaj, ja to uhádnem .... Už vieem ! Je to Tom Holland. OMGGG. Akože fakt, proste on je asi najväčší fuckboyyy, proste to telo no hottiee.
(V tomto ma pochopí iba Danka, takže tak. Inak Tom je naozaj fuckboyy)

Matteo:,,Takže tvoj ideál je chalan s vyšportovaným telom a proste hot fuckboy ? "

Luna:,,No viac menej."

Matteo:,,Takže pôjdeš so mnou na rande ? Mám vyšportované telo a som najväčší fuckboy školy. "

Luna:,,Kým nepoviem áno tak ti mi nedáš pokoj, že ? "

Matteo:,,Máš pravdu nedám ."

Luna:,,Tak teda pôjdem ale nie že o tom zajtra bude vedieť celá škola. "

Matteo:,,Okej,nikto sa o tom nedozvie, tak papa láska ."

Luna:,,Do piči, Matteo ešte sme ani neboli von a ty už myslíš že spolu chodíme alebo čo?"

Matteo:,,Bæ a ty so mnou nechceš chodiť ? "

Luna:,,Nie!!"

Matteo:,,Ale na to rande pôjdeš ? "

Luna:,,A mám na výber ?! Nie takže idem ale to že spolu začneme chodiť tak to si okamžite vyhoď z hlavy ! "
Čau a už nevolaj!

Vypla som hovor a ešte chvíľu rozmýšľa nad tým či mám alebo nemám ísť von z Matteom...

Ahojte. A je tu konečne nová kapitola. No neviem či je to vôbec kapitola keďže ju tvorí z veľkej časti telefonát Luny a Mattea. Ani neviem ako som dokázala napísať takúto kapitolu pretože proste ja takto ani písať neviem lol. Ale tak mojich crushov by som takto vedela alebo viem opísať. Ospravedlňujem sa za vulgarizmy ktoré som do príbehu pridala ale tak hodilo sa mi to tam takže prečo nie. Ak sa vám dnešná časť páčila tak mi môžete nechať vote aj komentik.

Danielle

ADVENTNÝ KALENÁR 2018 (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now