Cŕrŕrrrr. Takže je ráno, nechce sa mi no vstať musím. Hneď som vzala do rúk mobil a začala som si pozerať fotky na instagrame. A zrazu mi prišla sms-ka od Mattea .
M:,,Dobre ránko princezná,ľúbim ťa❤."
Toto presne toto bolo napísane v tej správe a kvôli tomu som si pomyslela že, keby som chodila s Matteom tak by to bolo asi teoreticky aj možno dobré. A ja som mu odpísala.
L: ,,Dobré Matteito❤💗."M:,,Matteito ? Ako to ťa jak napadlo bejb? 😂."
L:,,Neviem len tak, čo nepáči sa ti to ?
M:,,No babyy,keď mi to hovoríš ty tak hej❤."
L:,,Okey,tak ja sa idem dávať dokopy, lebo ak si pamätáš tak ma dnes berieš do školy."
M:,,Jasné bæ, že som nezabudol❤tak už sa choď vyparádiť ale tak ty by si vyzerala dobre aj v pyžame. "
L:,,Hej, no jasné hahaha."
Vypla som mobil a išla do kúpeľne sa dať dokopy. Umyla som si len zuby a dala si make-up ale dnes taký trošku veselý, no skôr všetko som mala klasické ale mala som výrazný červený rúž.
Potom som prišla ku šatníku a zase bol ten každodenný problém,neviem čo na seba. Ale tal nakoniec som si vybrala bielu košeľu, červené rifle a biele conversy. Do tašky som si dala učebnice a fľašu s kávou a išla som už do chodbičky sa doobliekať. Keďže už bolo dosť zima tak som si dala dlhší čierny kabát. A už som vychádzala z domu. Keď som vyšla tam ma už Matteo čakal v aute. Zamkla som vchodové dvere a nasadla do auta. Keď som si zadla tak Matteo predomňa dal kyticu červených ruží. Kyticu som prijala a privoňala k nej,voňalo to úžasne. Potom mi zobral kyticu z rúk a položil ju na zadné sedadlo a priklonil sa ku mne a pobozkal ma. Trvalo to dosť dlho ale nejak som sa neodtiahla ale naopak , spolupracovala som s ním. Potom keď už nám dochádzal dych tak sme sa od seba odtiahli a len sme sa na seba pozerali. A potom prišla tá otázka.
M:,,Budeš so mnou chodiť?"
Takže keďže je štedrý deň tak som musela pridať taký menší prídavok. Dúfam že sa vám aj táto kapitolka páčila ak anó, tak mi môžete nechať vote aj komentik. A taká menšia otázočka na koniec. Čo myslíte že Luna odpovie Matteovi ? To mi tiež píšte do komentárov.
Danielle
YOU ARE READING
ADVENTNÝ KALENÁR 2018 (DOKONČENÉ)
RandomKaždonenné kapitoly ktoré vám urýchlia príchod Vianoc.