Najprv sa vám chcem veľmi ospravedlniť že teraz asi tak 4 dni nič nevišlo ale nemala dom čas na písanie ale, teraz budem postovať aj viac kapitol za deň
Išla som už konečne do triedy a akurát som to stihla keďže hneď ako som si sadla ku mojej najlepšej kamarátke Nine tak učiteľka vošla do triedy.
Všetci sme sa postavili a mne vtedy doplo že nemám úlohu ani nič a päťku som dostať nechcela takže som sa jej šla ospravedlniť radšej teraz aby si to nevšimla počas hodiny a nedala mi päťku.Luna:,,Prepáčte, ale nemám domácu úlohu a ani zošit."
Učiteľka:,,Som rada,že aspoň niekto rešpektuje pravidlá a príde sa ospravedlniť na začiatku nie ako ostatný, že? Ak nemáš zošit tak budeš písať na papier a domácu mi ukážeš zajtra a teraz si už sadni."
Vyviazla som z toho živá a dokonca aj bez päťky alebo poznámky za čo, som bola rada.
Hodina ubehla celkom rýchlo aj keď som ničomu nechápala a na papier som si nepísala poznámky alebo tak ale kreslila som si divné postavičky z kreslených filmov, nenormálne keďže väčšina žiakov si písala tie poznámky ako o život ?! Ale tak ja som vždy bola taká (xd).
Zrazu zazvonilo a ja som vybehla z triedy ako divá. Išla som hneď ku skrinkám zobrať si veci na ďalšiu hodinu. A zrazu sa tam zase objaví Matteo. Ako on ma chce alebo prečo vlastne stále za mnou dolieza?! (xdd)
Matteo:,,Takže Lunita,chceš ísť na radne s chlapcom tvojích snov?!?"
Luna:,,OMGG,to nie je pravda, je tu Cole Sprouse?! "
Matteo:,,Nie."
Luna:,,Tak potom je to,..."
Vedela som že naráža na seba ale s ním a ísť na rande? Akože ja? Tak to ani náhodou. S povrchným Matteom Balsanom by som na rande nešla ani za milión.
Luna:,,Óoo,počkaj ty si si vážne myslel že ja s tebou pôjdem na rande? Tak to si sa pekne zmýlil,radšej ma nechaj tak a choď si nájsť niekoho iného. "
Matteo odišiel a ja som ostala ešte pri skrinke a zistila som najúžasnejšiu vec na celom sveteee...
Ahojte, takže tu máme novú kapitolu. Medzi Matteom a Lunou to už začalo trošku vrieť. Uvidíme ako sa ich vzťah bude vyvíjať. 1.Myslíte že Luna nakoniec pôjde s Matteom na rande?
2. Čo myslíte že Luna našla/zistila ?
To mi píšte do komentáru.
Budem rada za každý vote.btw. chcem sa vám poďakovať sa skvelé ohlasy❤
Danielle
YOU ARE READING
ADVENTNÝ KALENÁR 2018 (DOKONČENÉ)
RandomKaždonenné kapitoly ktoré vám urýchlia príchod Vianoc.