Venované pre NatyALuna
On zobral vankúš ktorý mal po svojej pravej ruke a začal mlátiť vankúšom on mňa. No ja som po pár minútach zdrhla a začala som utekať hore schodami. Rýchlo som preletela cez chodbu a zamkla sa v kúpeľni a zakričala som na plné hrdlo.
L:,,Hahaha, a teraz ma už nedostaneš!''
On mi nič na to neodpovedal, a o nejakých dvadsať minút som sa rozhodla že už z kúpeľne výjdem von a dúfala som že Matteo sedí v mojej izbe alebo dolu v obývačke ale on nie.
Keď som pomaly vyšla z kúpeľne a už už som chcela zísť dole ale, zrazu sa predomnou objavil Matteo s kýblom vody a tuším že bola aj s ľadom.
V hlave som si len tak povedala. ,,No fasa, a som v totálnej riti a nemám kde uniknut. No paráda."
A zrazu bola všetka voda aj s ľadom na mne. Bola som celá mokrá a Matteo sa hneď rozbehol ku mne a chytil ma za pás a začal so mnou behať po celom dome a všade bola voda, ešte že mama dnes nepríde domov takže mám čas do zajtra to upratať.
Kričala som po Mattovi asi päť minút vkuse aby ma konečne dal dole ale nepočúval ma.
No nakoniec sme sa zastavili v obývačke na gauči. Ja som stála na gauči a on na zemi a len tak sme sa smiali a pozerali si do očí. A zrazu...
...spojil naše pery. Stáli sme uprostred obývačky a bozkávali sa. No magický moment to bol. Potom sme od seba odtrhli a chvíľu zase na seba pozerali. A teraz som ho zobrala za košeľu čo mal na sebe a pritiahla som ho bližšie k sebe a teraz som spojila naše pery ja. Zase to bol kúzelný moment...
...a zrazu sa to celé pokazilo, pretože niekto zavonil.
Mala som chuť zakričať na plné hrdlo že ,,Do riti a s tým kto práve zničil túto magickú chvíľku s mojím boyfriendom."
Povedala som Matteovi nech ide hore do izby a ja som šla k dverám a keď som otvorila tak som neverila vlastným očiam.
Ahojte. Takže je tu nová kapitola, dúfam že sa vám páči ak áno tak mi môžete nechať vote a komentik. A tiež mi môžete písať že kto by mohol prísť k Lune domov ?
Danielle
ESTÁS LEYENDO
ADVENTNÝ KALENÁR 2018 (DOKONČENÉ)
De TodoKaždonenné kapitoly ktoré vám urýchlia príchod Vianoc.