Dnes je konceeert ! OMG. Ja vážne neviem čo mám robiť, ja asi zomriem. Ja sa trasiem a ešte som ani neviliezla z postele. Potom už som sa natiahla po mobil a začala si prezerať instagram a snapchat. Na instagrame ráno skoro nikdy nie je nič zaujímavé, skôr večer sú veľa stories a fotiek ale cez deň nič. Ale tak zvykla som si už na to.

Vyliezla som z postele a šla do kúpeľne sa osprchovať , nalíčiť sa a proste urobiť svoju rannú hygienu. Najprv som sa osprchovala, potom som si umyla zuby a tvár a nakoniec som si urobila jemný make up. Dala som si len podkladovú bázu, corector, make up, tiene som si nedávala, potom len hrubšiu mačaciu očnú linku, upravila som si obočie a dala som si len jemný ružový rúž. A bolo hotovo, s kúpeľne som vybehla a šla do izby.

Tam som si len obliekla veci čo som si nachystala už večer, takže obliekanie mi trvalo len 5 minút. Zobrala som vak a všetky tašky.

Zišla som dole a šla do kuchyne a dala si len ľahké raňajky. Urobila som si ovsenú kašu s ovocím a kávu. Najedla som sa asi za 10 minút a potom som už len zobrala zo stola v obývačke lístky.

Obula som si moje biele converse tenisky, vyšla som von, zamkla a zobrala si kľúče. Pred domov ma už čakal Matteo. Keď ma videl ako sa s tými všetkými vecami trepem k autu tak z neho vyšiel von a pomoh mi naložiť tie veci do auta.

Bolo asi 11:45 keď sme odchádzali od môj domu a ak som počítala správne tak cesta mala trvať asi 2 hodiny, no možno aj dlhšie ak bude nejaká zápcha.

Po ceste našťastie neboli zápchy a cesta nám trvala 2 hodiny aj niečo. Zaparkovali sme pred halou a išli sme sa trochu prejsť po námestí. Koncert začína o 17:00 a teraz bolo len 14:50 takže sme mali ešte dosť času.

Najprv sme šli na Starbucks kde sme si objednali ja lattečko a Matteo si dal len ľadový čaj. Sadli sme si k stolu a celý čas sme sa rozprávali.  Čas nám ubehol dosť rýchlo lebo zrazu už bolo 16:30 tak sme už šli k hale, ale stačilo nám ísť pomaly lebo hala bola asi 10 minút od Starbucksu.

Keď sme boli pred halou tak už začali púšťať dnu. Hneď ako sme vošli tak tam bol veľký stánok s merchom BTR. Z vaku som si vybarala peňaženku a išlo sa nakupovať.
Kúpila som si všetko čo sa dalo, takže tomu predavačovi sa oplatila ta práca keďže ja som mu tam nechala asi 200€ keď nie viac.

Potom sme sa už išli usadiť na naše miesta. Boli úlpne vpredu, v prvej rade. Usadili sme sa a už len netrpezlivo čakali kým to začne.

OMG! Už začali dávať to intro čo sa dáva vždy na začiatku koncertov a ja som začala ziapať a plakat a ešte som ich ani nevidela. Samozrejme že som všetko natáčala, veď to by som nebola ja. A zrazu sa to stalo...

...zrazu sa objavili na pódiu, všetci štyria a začali spievať úvodnú pesničku ktorá bola aj v seriály. Všetky pesničky som vedela naspamäť a škriekala som tam ako šibnutá,  no ešte že tam bol Matteo inak by som sa zbláznila už dočista.

Koncert už pomaly končil a práve hrali pesničku Elevate a začali vyberať fanúšikov z hľadiska a ja som dúfala že za aj mňa si vytiahnú z davu. Povedali že vyberú troch ľudí ako prvú vybrali babu z druhej rady a potom ďalšiu ktorá sedela asi o dve miesta od domňa a potom sa to stalo...

...James mi podal ruky a ťahal ma na pódium. Potichu nám tam povedali že si to máme užiť a že nejde o to či spievame falošne alebo nie a že či vieme tancovať alebo nie skrátka si to máme užiť. A začali spievať Love me love, čo je moja obľúbená pesnička. Začali sme tam spievať a tancovať. Vlasy som mala sekundu na jednej a potom zase na druhej strane. Tancovala som ako šialená. Keď pesnička dohrala a oni dospievali tak sme ich objali a vratili sa na svoje miesta.

A je to tu, koniec, posledná pesnička práve skončila a dav si stále pýta prídavky. Nakoniec sa rozhodli že zahrajú ešte jednu pesničku ktorú vraj ešte nemajú poriadne ani naskúšanú. Pesnička sa volá 24/ seven.  Podľa mňa fakt dobrý názov ktorý úplne vyjadruje ako veľmi ich milujem. Uvedomila som si že už bude koniec, tak túto pesničku som si užívala ako najviac som mohla.

A teraz to už naozaj skončilo, chalani prišli na kraj pódia poďakovali fanúšikom za krásny koncert a hlavne za tu energiu, poklonili sa a odišli do zákulisia.

S haly sa vychádzalo extrémne pomaly ale asi po pol hodine sme boli konečne von.

Išli sme k vstupu pre M&G a čakali sme asi 5 minút kým nás pustili dnu. Matteo dnu šiel tiež, lebo vraj si ich stihol cez koncert obľúbiť.

Keď sme vošli do miestnosti tak sme si našli naše miesta. Boli to sedadlá číslo 10 a 11. Takže na radu sa dostaneme pomerne rýchlo.

Zase sme čakali asi 10 minút kým prídu, lebo zase chápem museli sa prezliecť a chvíľu si aspoň oddýchnuť.

A potom prišli. Ja nemôžem uveriť že všetci štyria sú asi 3 metre odo mňa.

Na radu sme sa dostali asi za nejakých 45 minút.

Ja som držala všetky tie veci a proste som ich priložila vedľa a ako prvé som sa rozbehla a objala Kedndalla. Potom som šla k Jamesovi, Carlosovi a nakoniec k Loganovi. Dala som im všetky veci čo som vyrobila a oni na to pozerali ako vyorané myši, hahah. Proste sa hneď začali pýtať že ako dlho som to robila a tak. Potom keď im prišli po veci, tak som zbadala ako smerom ku mne kráča Simón. Prišla som k nemu a objala ho.

Oni sa ma potom spýtali zee odkial ho poznám a tak, ja som len povedala že je to môj najlepší kamarat už od detstva.

Potom prišiel čas na fotenie a podpisovanie a pri mne mali čo robiť si myslím, lebo čo som videla tak ostatní im dali podpísať asi 5 vecí a ja som ich mala najmenej 30. Ale tak čo no som pravý fanúšik, musím mať všetko podpísané. Fotiek som taktiež urobila asi milión a nechal som nech mi každý z nich ako povie na video niečo. Urobili to pre mňa z radosťou potom už šiel na radu Matteo. On sa tam moc dlho nezdržal, len sa pofotili, myslím že si nechal aj niečo podpísať a išli sme už k autu kde sme všetko naložili do kufra a nastupili sme do auta. Keď sme nastúpili tak Matteo povedal.

M:,,Veselé Vianoce, láska môjho života."

L:,,Aj tebe, Matteito! Milujem ťa."

M:,,Aj ja teba!"

Ahojte. Takže je tu posledná kapitola knihy. Dúfam že sa vám páčila ak áno, tak mi môžete nechať vote a koment. A tiež táto kapitola bola dlhšia ako ostatné ale nevadí. Bez záveru 1138 slov.

Danielle

ADVENTNÝ KALENÁR 2018 (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now