...Na zemi pod nádherným stromom bola prestretá deka na ktorej boli všetky veci ktoré mám rada a bol tam tiež Matteo ktorý hral na gitaru a spieval...
Como es que se elige una princesa?
Como saber si es de una de ellas?
La que espera que sea su príncipe azul
Como es que descubro la manera?
Pues la única belleza es la que guarda en su interiorBolo to krásne nevedela som či tu pesničku napísal pre mňa ale tak bolo mi to jedno lebo bola úžasná a spieval ju mne.
Čo som to práve povedala ? Zdalo sa mi že som do Mattea zaľúbená alebo niečo také ? Ale nie som! Alebo áno ? No ja proste neviem. Uvidím ako pôjde to rande.
Prišla som a jemne som sa na ňho usmiala, úsmev mi opätoval. Sadla som na deku a on mi venoval ten najkrajší úsmev, jemne som sa pozrela do zeme.
A vtedy som ti nejak pochopila. Asi milujem Mattea.
Čo som to za volovinu vypustila z úst. Ani sama neviem ale nie je možné že, som sa ja , ja zamilovala do Mattea Balsana, povrchného a egoistického. No, teraz mi to bolo aj kúsok jedno lebo som sa cítila s ním dobre.
Sadla som si na deku a on sa stále usmieval a v tom mi doplo že mám pohľad.
,,Tak toto, som teda dal. "
Hahaha, tak to sú tie moje myšlienky. Ale tak no cítila som sa dobre.Matteo zase začal hrať na gitare a ja som v tom okamihu bola červená ako paprika.
Siento, espero
Desespero
No soy yo
Soy quién brilla
Mirá el rostro de cartón
Tú vienes a quebrar
La soledad
Te encuentro, y despierto
Me llevas a donde vas
Siempre juego con mis reglas, hoy ya no
Tengo todo y al tenerlo
No soy yoKeď dospieval tak sa ku mne začal pomaly približovať, ja som sa pritiahla tiež. Pomaly sa priblížil k mojej tvári a spojil naše pery.
Ahojte. Je tu nová časť mala výjsť až neskôr ale tak ešte jedna dnes možno výjde. Dúfam že sa vám kapitola páčila ak áno tak mi môžete nechať vote aj komentik.
Venované pre chicadeliveri11
proste pretože Lutteo scéna môže byť venovaná iba pre Ninku❤Danielle
YOU ARE READING
ADVENTNÝ KALENÁR 2018 (DOKONČENÉ)
RandomKaždonenné kapitoly ktoré vám urýchlia príchod Vianoc.