Venované NatyALuna
Na konci nám ešte povedala že za domácu nám pošle na stránku školy na náš profil a zajtra bude ďalšie písomka a že budeme písať každý deň kým z toho všetci nebudeme mať všetci najhoršiu dvojku. Takže tu budeme písať asi do konca roka, takže super.
Po hodine sme mali desať minútovú prestávku ktorú sme využili tým že sme išli s Ninou ku automatu na kávu a dali sme si lattečko teda ja a Nina si dala capuccino. Nina bola asi vpohode s tým že som s Matteom ale jej pohľad naznačoval že má tisíc chutí že chce vedieť všetky detaily o nás. No tak som o tom všetkom začala ja.
L:,,Okey, vidím že keď ti to nepoviem tak vybuchneš takže...."
N:,,Holka no davaj,ja už to chcem všeeetko vedieť. Ako, Kde, Kedyy?? No proste a všetko aaa, no hovoorr už!!"
L:,,No proste Matteo si nedal pokoj kým som s ním nešla na rande a proste som zistila že je úplne iný ako vyzerá, nie je len arogantný a nafúkaný ale je citlivý a pozorný. Ráno mu na skrinku nalepil ružu
a ráno keď ma bral do školy tak mi tiež dal kyticu ruží a niekde ideme aj poobede takže sa teším."N:,,OMGGGG,si robíš prdel toto som si o Matteo myslela že je totálne arogantný ale nie taký romantik hahah. A potom mi všetko čo ste robili poobede."
L:,,Jasné, všetko ti poviem."
Potom sme už šli do triedy na ďalšiu hodinu, na anglinu. Cez hodinu sme nič extra sme nerobili a hodina ubehla rýchlo a potom sme mali okná medzi hodinami, no mali jednu voľnú hodinu cez ktorú sme išli len pred školu a sadli si na lavička a celý čas sme sa rozprávali.
Ahojte. Máme tu novú kapitolku, dúfam že sa vám páčila ak áno tak mi môžete nechať vote aj komentik.
Danielle
ESTÁS LEYENDO
ADVENTNÝ KALENÁR 2018 (DOKONČENÉ)
De TodoKaždonenné kapitoly ktoré vám urýchlia príchod Vianoc.