Venované pre chicadeliveri11
Vyšla som zo školy a išla k školskému parkovisku kde už ma čakal Matteo. Prišla som k nemu objala som ho a dala som mu pusu na líce. Nasadli sme a myslela som že ideme k nemu domov sa učiť alebo niečo také ale nie my sme išli len po ceste a okolo nej žiadne domy ani nič , len lúka a cesta.
Išli sme tak asi hodinu a zrazu sme zastavili pred menším lesíkom. Vystúpili sme a ja som nevedela kde ideme, no prešli sme ten lesík a zrazu som uvidela som niečo nádherné.
Bola tam lavička pod stromom a za tým boli krásne zamrznuté vodopády. No, proste nádhera. Sadli sme si na lavičku a len tak sme sa pozerali na zamrznutú prírodu okolo nás. Potom sme videli že sa pomaly zaťahuje a oblaky boli stále čiernejšie. Povedali sme si že pomaly pôjdeme aby nás úplne nechytila búrka.
Išli sme už desať minút a zrazu začalo liať. No, paráda keď sa totálne rozpršalo tak mi sme neutekali ale zastavili sme
a Matteo ma pritiahol viac k nemu chvíľu sme tam stáli a len tak sme si pozerali do očí a zrazu Matteo spojil naše pery. Bozkávali sme sa dosť dlhú dobu a keď nám zase doplo že leje a my sme hodinu od domu tak sme zase len pozerali. Potom ma Matteo zobral na ruky ako nevestu a utekal so mnou na rukách k autu ako najrýchlejšie vedel.
Keď sme došli k autu tak nám bola dosť zima, rýchlo sme nastúpili a bolo šťastie že Matteo mal v kufri deku tak ma do nej zakryl, naštartoval a išli sme domov.
Po ceste som na ňho stále zazerala a hlavne na ten úsmev a na jeho morké vlady, ktoré boli neskutočne krásne. No proste taký morký bol celý strašne hot.
Ahojte. Je tu nová kapitola, je trošku divná no proste ja neviem ale bolo mi smiešne ale nevadí. Aj tak dúfam že sa vám kapitola páčila. Ak áno tak mi môžete nechať vote a koment. Inak ako sa vám páčil beso Lutteo v daždi?
Danielle
YOU ARE READING
ADVENTNÝ KALENÁR 2018 (DOKONČENÉ)
RandomKaždonenné kapitoly ktoré vám urýchlia príchod Vianoc.