Matteo zišiel dolu po schodoch a ja som začala hovoriť ...
L:,,Mami, toto je Matteo. Chodíme spolu."
M:,,No pozrime sa, toto je ten chlapec kvôli naša Luna blázni, že?"
Ježiší, ona zas trepe sa,mé debiliny a keď začne trepať o veciach z dectva tak sa asi prepadnem od hamby. Ale dúfam že nebude ukazovať nič, už stačí že tu rozpráva. Zrazu mi zazvonil mobil tak som sa tak nejak vyparila z obývačky a šla do chodbičky, volala mi Clari.
C:,,Ahoj moja, prepáč ale nemôžem ísť s tebou na ten koncert ale lístok môžem niekomu predať a nech ide s tebou ten dotyčný. Je mi to ľúto. "
L:,,Škoda že nemôžeš ísť ale myslím že môj boyfriend so mnou pôjde. "
C:,,Luna Valente, ty s niekým chodíš a nepovedala si my to!?"
L:,,Chcela som ale nevydalo, a ten lístok predáš za takú cenu ako si ho kúpila alebo za viac?"
C:,,Za takú istú cenu ako sme ho kúpili, a zavolaj keď sa dohodnete. Tak zatiaľ ahoj."
L:,,Ahoj a jasné večer ti dám vedieť."
Hovor som ukončila a šla do obývačky za Matteom. Mama tam o mne trepala samé hovadiny a ja som prišla k nemu a potiahla ho za ruku, čo symbolizovalo že má ísť so mnou hore.
Vyšli sme po schodoch a prešli cez chodbu a prišli do mojej izby a ja som povedala Matteovi o Clari a o koncerte a tak a súhlasil že si od Clari vezme ten lístok a pôjde so mnou. Matteo už potom šiel domov ja som dala vedieť Clari o lístku, povedala že mi ho už poslala a že peniaze jej máme dať len na účet ale že to sa potom dohodneme.
Potom som sa už pobrala do kúpeľne sa osprchovať. Po pätnástich minútach som s kúpeľne vyšla šla som už konečne spať, po dnešku som si už vážne potrebovala ísť ľahnúť. Ešte som si dala na ráno budík a šla spať.
Ahojte. Je tu nová kapitolka, teraz mi ide písanie dosť rýchlo takže dnes určite budú všetky kapitoly von. Takže ak sa vám kapitola páčila tak mi môžete nechať vote aj komentár.
Danielle
YOU ARE READING
ADVENTNÝ KALENÁR 2018 (DOKONČENÉ)
RandomKaždonenné kapitoly ktoré vám urýchlia príchod Vianoc.