Ráno sa mi absolutne nechcelo vôbec vstať z postele, proste sa mi zdalo že aj mobil je ďaleko aj keď bol asi tri centimetre odomňa. No po piatich minútach som sa rozhodla že sa po ten mobil natiahnem a pozriem si sociálne siete a tieto veci a potom mi napadlo že už pozajtra je koncert a že kým sa ja pobalím a všetky darčeky čo musím ešte dorobiť pre BTR, lebo keď som šla na každý koncert aj na M&G tak som mala darčeky pre tých čo vystupovali. A keď som nebola na M&G tak som čakala pred hotelom. Väščinou som sa vždy pred hotelom stretla s fanúšičkami a spievali sme tam pesničky a vždy som sa zoznámila s nejakými babami s ktorými sim si potom neskôr aj písala a tak. 

No, potom som zavolala mame ktorá už bola dávno v práci že, dnes nejdem do školy že mi je nejak zle a že potom poprosím Ninu nech mi cestou domov donesie úlohy a že na obed si niečo objednám, asi niečo s McDonalds lebo však klasika. Najprv mama moc nesúhlasila ale keď som začal kašlať do telefónu tak hneď zmenila názor a povedala že dobre, že keď kašlem tak nech ostanem ležať. 

Yess, ja neverím že mi na to skočila, že vraj som chorá nech ostanem ležať. Vybehla som z izby a bežala som rovno ku chladničke a z nej som si vybrala moju najobľúbenejšiu čokoládovú zmrzlinu. Mňaaaám! K tomu som si vzala ešte najväščiu lyžičku akú som v kuchyni našla a vybehla som zase hore do izby a začala dorábať veci pre BTR. 

Ubehlo už dosť času, dokonca aj Nina tu už bola s úlohami a zrazu som počula ako sa otvárajú vchodové dvere, mama je doma!

rýchlo som zaliezla do postele a robila sa že spím. Mama vošla do izby a to že spím mi zožrala aj s nabijákom. Z izby potom odišla dole a ja som bola ešte na mobile a potom som zišla dole ako keby som som práve vstala z hrobu. 

Mama hneď ku mne pribehla a obajala ma a pýtala sa že ako mi je a tak a ja som jej povedala že mi je už dobre jebo som sa vyspala a tak. Potom už šla do kuchyne a spravila mi tam horúci kurací vývar, ktorý som potom poslušne zjedla. 

Potom som už len do večera sedela za počítačom alebo pri mobile a pozerala seriály alebo si písala s Matteom a Ninou ale no v rozumnej hodine som skončila, takže okolo jednej ráno. 

Potom som už zaľahla a išla spať, konečne. 

Danielle

ADVENTNÝ KALENÁR 2018 (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now