Sedeli sme tam sami v aute a ja som v tej chvíli nevedela čo povedať. Ale len tak spontánne som len odpovedala ÁNO. V tej chvíli ako som to povedala nahlas tak som neverila ani ja ani on. A v tej chvíli sa mu na tvári zjavil najkrajší úsmev, úsmev som mu opätovala. A zrazu na mňa Matteo pozrel pohľadom že mám ísť k nemu bližšie. Ja som hneď vedela čo chce urobiť tak som sa k nemu priklonila a pobozkal ma. Potom sme sa od seba odtrhli a ešte sme sa objali.

Potom už Matteo naštartoval a išli sme do školy. Do školy sme prišli asi za desať minút. Matteo zaparkoval na školskom parkovisku, a ešte predtým mi Matteo povedal :,,Keď sme vystúpime z auta tak je jedno čo ai budú hovoriť ostatný, mi budeme navždy spolu, dobre? "

Ja som len prikývla a vystúpila z auta. Matteo ma chytil za ruku a prešli sme cez malý chodníček  až k hlavným dverám školy. Keď sme prechádzali chodníkom tak si spojili ruky a všetci sa na nás začali pozerať ale až tak mi to nevadilo až kým ku mne neprišla Nina aj s Jim a Yam, potom som sa už s Matteom rozlúčila a on odráčal do svojej triedy a dievčatá hneď začali.

N,J&Y:,,Takže vyklop to, ty a Matteo, ako no proste akoo? Chceme počuť všetky detaily! Ihneď !"

L:,,Kľud baby, ja vám všetko poviem jba že už mám zvoniť a meškať nemôžeme, prvá je matika!"

N,J&Y:,,Počúvaj,ty sa z toho chceš len vykrútiť že??"

L:,,Nie ale o dve minúty zvoní,tak poďme už do triedy."

Ďalej to už neriešili a išli sme do triedy ale predtým sme ešte šli ku skrinkám a keď som prišla k tej svojej tak som na nej našla nalepenú ružu s kartičkou na ktorej bolo napísané
,,Lúbim ťa, si pre mňa všetkým. Matteo"

Ružu som zlepila zo skrinky a jemne som sa nad ňou pousmiala.

Ahojte. Takže máme tu novú kapitolku snáď vám spríjemnila deň. Ak sa vám kapitola páčila tak mi nechajte vote,koment alebo follow.

Danielle

ADVENTNÝ KALENÁR 2018 (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now