A zrazu mi zvoní budík. Je 7:00. Ja sa musím pomaly dostať z postele a ísť do školy, no najradšej by som ostala doma, celý deň v posteli a nič nerobiť. Ale realita je krutá a ja musím ísť. 

Vbehnem do kuchyne, rýchlo si urobím kávu a vezmem si niečo jesť. Dnes som si zobrala len nejakú cereálnu tyčinku a kávu som si naliala do termosky a bolo hotovo. Samozrejme aj po tomto po mne ostala totálna spúšť. 

Okej, už nemám veľa času takže bežím ku skrini a hľadám niečo na seba ale, samozrejme nič nemám. Po desiatich minútach som si konečne vybrala outfit. Sú to len obyčajné tričko a čierne nohavice takže asi tak. 

Vačky pod očami a hrozná pleť, to som ja každé ráno. Takže make-up je u mňa dosť potrebný. Urobila som si len môj klasický make-up takže, podkladová báza, make up, linka, riasenka a nejaký slabší rúž. 

Vybehla som z kúpeľne a rýchlo sa šla pobaliť. Neviem ani aká predmety dnes mám  takže to risknem a vezmem si len niečo zo zošitov a nejaké knihy. Zoberiem tašku, kávu a na tyčinku som sa aj vykašlala kedže neviem ako by som ešte po ceste behom jedla. 

Super. Som v škole a nemeškám, len si odložím veci do skrinky a bežím na prvú hodinu. Zavieram skrinku ale nemôžem lebo mi tam asi niečo zavadzia, tak kúsok pritlačím na dvierka a zrazu sa niekto, kto ich drží ozve. 

Čo som si mohla myslieť, bol to Matteo. Ten najpopulárnejší a najkrajší chalan na škole. Všetky dievčatá sú do neho  neho zamilované a podľa to je až prehnané ale čo už.  Ale ja odolávam, hahaha. Pre mňa je až moc povrchný a zahľadený do seba takže nikto pre mňa, ja už mám  svojho princa, alebo skôr tak štyroch, hahahahahha. Je to moja obľúbená kapela. 

Ale tak o tom potom...

Ahojte, takže máme tu novú kapitolku. Dúfam že sa páči ak áno ak mi môžete nechať vote aj comment. A vidíme sa zajtra pri novej časti. A chcela by som sa vám veľmi poďakovať za krásne ohlasy. 

Danielle

ADVENTNÝ KALENÁR 2018 (DOKONČENÉ)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora