45 minút prešlo dosť rýchlo a my sme sa tam ešte stále s Ninou rozprávali až kým sme nezistili že máme asi tri minúty aby sme došli do triedy. Tak sme zbalili zošity a išli späť do triedy na ďalšiu hodinu. Ďalšia bola angličtina a tá je vždy vpohode a ubehne stále rýchlo. Po hodine sme mali päť minút a ďalšia hodina, chémia. Do labáku sme museli výjsť o poschodie vyššie. Na hodinách je to dobré lebo stalé robíme len nejaké pokusy a to má celkom aj baví. Dnes to bolo viac v pohode ako inokedy lebo učiteľka mala fakt dobrú náladu, dokonca nám ponúkla kávu alebo čaj, či si náhodou nechceme dať. Ja s Ninou sme len s podivným pohľadom zdvihli ruky a povedali sme že si dáme len malú šálku kávy. Keď ju uvarila tak nám ju priniesla na stôl, my sme jej poďakovali a ona odišla k svojmu stolu a išla si písať niečo do notebooku.
My s Ninou sme popíjali kávu a namiesto písania poznámok sme sa potichu rozprávali.
Keď hodina skončila tak sme išli na obed a tam som Nine všetko čo mám s Matteom vyrozprávala a Nina žasla tým ako rýchlo sme sa dali do kopi že, predtým som na ňho len nadávala že aký je neodbytný a namyslený ale že teraz ste spolu. No týmto sme debatu skončili.
Po obede sme išli na poslednú hodinu, na literatúru ktorá je úplne nudná no, knihy ktoré práve nie sú na povinné čítanie do školy ma celkom bavia, tak keď nemám nič na práci tak si rada niečo prečítam.
Hodina išla dosť pomaly ale nakoniec som sa dočkala zvonenia. Bola som rada že som vyšla z triedy a šla ku skrinkám si po veci. Dala som si tam vecí ktoré na zajtra nebudem potrebovať a knihy z ktorých sa potrebujem učiť na zajtra som si zobrala domov.
Vyšla som pred školu, a po chodníčku som som šla na školské parkovisko kde už ma čakal Matteo.
Ahojte. Je tu nová kapitolka. Ak sa vám páčila tak mi môžete nechať vote a komentik. Inak prajem pekného Silvestra.
Danielle
YOU ARE READING
ADVENTNÝ KALENÁR 2018 (DOKONČENÉ)
RandomKaždonenné kapitoly ktoré vám urýchlia príchod Vianoc.