Hodina v aute ubehla rýchlo, spievali sme pesničky a rozprávali sme sa. No proste taká pohodička v aute klasika.

Potom keď sme už boli v meste, tak sme šli k Matteovi sa prezliecť keďže vždy mám v batohu tričko a legíny, no keby náhodou.

Prezliekli sme sa a Matteo ma odviezol domov a zabral si ak učebnice a budeme sa spolu učiť. Keď sme prišli k nám tak nebol nikto doma,takže super.

Vošli sme do domu, vyzuli sa a Matteo išiel do mojej izby a ja som šla do kuchyne urobiť niečo na jedenie. Urobila som len sendviče a limonádu, všetko som naložila na tácku a pomaly s tým šla hore.

Ako som si všimla, tak Matteo sa obzeral a chodil po celej izbe a pozeral si hlavne moju stenu pri posteli asi pretože, lebo tam mám fotky v rámikoch so samými slávnymi ľuďmi ako napríklad tam mám BTR, Andyho Biersacka, Black Veil Brides a ďalších.

Matteo sa hneď vypitoval že či ako som zobrala peniaze na tie koncerty a meet&greety a ja som mu proste len povedala že to mám aj za známky a tak na narodeniny.

Ďalej už sa nič nepýtal ale stále chodil po izbe a pozeral si všetko čo tam mám. Teraz sa však zastavil pri nástenke nad stolom. Pozeral si tam moje polaroidové fotky s Clari a Ninou. Mala som to tam tak pekne zavesené a hlavne keď som sa na tie fotky vždy pozrela tak som si pripomenula spomienky.

Keď Matteo pozrel celú izbu tak sa opýtal tú najväčšiu blbosť na svete...

M:,,Pozrel som celú tvoju izbu a videl milión fotiek s Ninou a tak a nevidím len jednu vec, kde máš moje fotky?"

Ja som sa len zasmiala a povedala mu na to len.

L:,,No, lebo spolu chodíme 2 dni a nemáme spolu ešte žiadne fotky až na tu jednu čo máš na instagrame."

Potom už dal pokoj a išli sme si sadnúť na postel a začali sme sa učiť.

Ahojte. Máme tu novú kapitolu, dúfam že sa páči ak áno tak mi môžete nechať vote a koment. A tiež vám chcem popriať Šťastný nový rok 2019, hlavne aby sa vám splnili všetky vaše priania. A prepáčte že tak neskoro.

Danielle

ADVENTNÝ KALENÁR 2018 (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now