Ružu som si vložila do skrinky, a už bežala na hodinu.
Keď som vošla do triedy tak som si stihla akurát sadnúť a hneď potom už vošla do triedy učiteľka.
Asi mala "dobrú" náladu keďže nám rozdala písomky. No paráda ja nič neviem a nečakala som ani ja a asi ani ostatný spolužiaci tú písomku. No ale nejak to napíšem, dúfam že aspoň na štvorku.
Po dvadsiatich minútach nám pozbierala písomky a ja som dúfala že to bude aspoň tá štvorka. Ako povedala by som že tá písomka nebola až taká ťažká ale tak moc si v nej neverím a keďže to učiteľka pozbierala tak že som sa záhadne sa práve tá moja ocitla úplne na vrchu.
Učiteľka nám dala samostatnú prácu takže sme všetci vedeli že ide opravovať písomky teraz. Vybrala si červené pero a začala opravovať a moja písomka bola ako prvá takže sa mi totálne začali potiť ruky a chytala som hneď stresy. A zrazu sa ozval hlas učiteľky.
U:,,No Valenteová, poď sem si pozrieť písomku, úprimne si ma dosť prekvapila. "
No fasa. Som práva a prvá dostanem ak päťku, no paráda.
Vstala som zo stoličky a išla ku katedre. Zobrala som si svoju písomku a nevidela som na nej ani štvorku dokonca ani trojku ale, dvojku. Neverila som že mám dvojku, s úsmevom som odkráčala na svoje miesto a popri to ako som sa vracala tak mi všeci naznačili pohľadom že čo som dostala a ja som frajersky ukázala že mám dvojku,hahaha.
Cítila som sa ako najväčší frajer sveta. Hodina ubehla dostr rýchlo, keďže som aj tým úlohám chápala tak som ich aj mala dosť rýchlo hotové. Ako som tak pozerala tak ostatní spolužiaci nemali z toho dobré známky, bolo mi ich dosť ľúto ale tak nemajú také šťastie ako ja hihi.
Ahojte. Takže máme tu novú kapitolku dúfam že sa vám páči ak áno tak mi môžete nechať vote, komentik a follow.
Danielle
YOU ARE READING
ADVENTNÝ KALENÁR 2018 (DOKONČENÉ)
RandomKaždonenné kapitoly ktoré vám urýchlia príchod Vianoc.