Potom sme sa pustili z objatia a zobrala som ho dole aby sa zoznámil so Simónom. Podľa mňa si budú rozumieť, okej radšej nebudem predbiehať udalosti lebo fakt neviem. S Matteo sme zišli dole po schodoch a on ma chytil za ruku a ja som spolupracovala a úprimne som nevdela ako Simón  zareaguje na Mattea.

Ku podivu to dopadlo dobre. Simón a Matteo sa začali baviť o chlapských veciach, uhmm no neviem ani o čom ale asi o futbale alebo hokeji xd. No keď sa dorozprávali tak som sa začal pýtať Simóna že čo tu robí a či tu má nejakú prácu a takéto veci. 

A zrazu povedal vec kvôli ktorej ma skoro porazilo. 

S:,,Robím pre BTR, ako pomáham s vecami na turné a s ich ubytovaním v mestách a tak."

L:,,Omhfhdhrfhg, ja im idem na koncert 24.12. Takže je možné že sa tam uvidíme?"

S:,,No je to dosť pravdepodobné, a na sto pro sa uvidíme ak ideš aj na meet and greet."

L:,,Jasné že idem, veď ja sa tam asi zbláznim a budem tam trepať debily a revať ako malá ale tak je to súčasť toho celého ako aj ziapanie na koncerte. Veď celá moja klasika ako na každom koncerte, veď keď som bola na Andyho tak som stála s ním na pódiu a to už len bolo proste wtf. 

Potom keď sme sa dorozprávali tak Simón už musel ísť a mi s Matteo sme sa pustili do upratovania lebo o asi hodinku už mala prísť moja mama domov. Upratali sme asi za pol hodinu a išli sme hore do mojej izby a tam sme sa len rozprávali a ležali na posteli. 

Zrazu sme započuli ako sa otvárajú vchodové dvere, tak som zišla dole a išla pozdraviť. A chcem jej už konečne predstaviť Mattea tak som jej snažila tak naznačiť ale nič tak som začala...

Ahojte. Takže uje tu ďalšia kapitola pomaly k budú 4 kapitoly a poďakovanie. Ak sa vám kapitola páčila tak mi môžete nechať vote a komentik. Mám vás rada.

Danielle

ADVENTNÝ KALENÁR 2018 (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now