Venované pre SoyLunaNavzdy

Bozkávali sme sa dosť dlhú chvíľu a keď mi už dochádzal dych tak som sa od neho jemne odtialha. Keď som sa odtiahla tak sme boli od seba asi milimeter. Hľadeli sme si do očí a ja som sa v nich úplne strácala. Potom som trošku spanikárila a odtiahla som sa úplne. Potom som dosť znervóznela a začala trepať totálne blbosti. Ako napríklad že ako je v škole a podobné debiliny. Viem som strašne blbá ale tak nevedela som čo mu mám povedať keďže sme tam len tak na seba pozerali a boli ticho.

Potom si zase zobral gitaru a začal na ňu hrať.

No seas tan cruel (tan cruel)
No busques más pretextos
No seas tan cruel
Siempre seremos prófugos
No seas tan cruel
No seas tan cruel
Somos prófugos los dos
Somos prófugos
Somos prófugos los dos
Siempre seremos

Keď skončil tak som mu jemne zatlieskala, lebo pesnička sa mi dosť páčila. Usmial sa tým najkrajším úsmevom a ja som mu úsmev opätovala.

Potom ho napadlo, či nezájdeme do nejakej reštaurácie na nejaké dobré jedlo. Tak sme pobalili všetko čo sme mali na tom pikniku a išli sme do jednej reštaurácie. Šli sme asi desať minút a nakoniec sme do reštaurácie, ktorá už len na pohľad vyzerala že bude dosť drahá. Takže neviem ako, lebo ja nemám žiadne peniaze a nechcem aby to Matteo všetko za mňa zaplatil.

Tak teda sme tam vošli a išli sme si sadnúť k voľnému stolu ktorý sme našli. Sadli sme si a čašník nám priniesol nám menu.

Keď som sa pozrela na tie všetky jedlá tak hneď sa mi začali zbiehať slinky ale keď som sa pozrela na cenu tak to ma dosť zarazilo. A keď sa ma Matteo spýtal čo si dám tak som nevedela čo povedať keďže to bolo všetko drahé. No nakoniec som si vybrala len šalát a vodu s citrón a mätou.

V reštaurácii sme strávili dosť času, viac menej sme sa viac rozprávali ako jedli. Potom sme zaplatili a Matteo ma išiel odprevadiť domov. Celú cestu sme sa rozprávali sa. Keď sme prišli pred môj dom tak sme zastali a dívali si do očí a zase ma Matteo pobozkal a opäť to trvalo dosť dlho. Potom už ma len objal a ja som už išla dnu a Matteo išiel domov.

Ahojte. A máme tu novú časť, je možné že dnes výjde ešte jedna a chcem vám ešte povedať že vzhľadom na to že teraz tu pridám len 8 kapitolu a Vianoce sú za 3 dni tak vám to budem postovať aj cez Vianoce, lebo to budem mať aj veľa inšpirácie a tak. A tiež sa posnažím aby som vám to celé dopostovala do konca decembra. No, keď sa bám dnešná kapitolka páčila tak mi môžete nechať vote, komentík aj follow.

Danielle

ADVENTNÝ KALENÁR 2018 (DOKONČENÉ)Onde histórias criam vida. Descubra agora