💛 DÜZENLENDİ 💛
...
(Yazar' ın Ağzından)
-Kardeşim. Canımın içi. Bak ben geldim bitanem. Nasıl özledim seni bir bilsen. Ah benim güzelim. Ah benim bahtsız kardeşim.
Fatih Amerika dan döndükten hemen sonra her zaman olduğu gibi yine kardeşi Yeliz in mezarında aldı soluğu. Ne zaman İstanbula gelse ilk uğrak yeri kardeşinin mezarı olurdu. Yine onun en sevdiği çiçek olan beyaz güllerden aldı ve mezarına bırakıp mezar taşını okşadı. Sessizce içini dökmeye başladı kardeşine.
-Güzel kardeşim biriciğim. Geldim bak yine. Abin yine senin yanında meleğim. Hiç unutur muyum hiç bırakır mıyım seni bitanem. Burdayım ve sana söz verdiğim gibi intikamını da alacağım kardeşim. Seni ölüme sürükleyen o Yiğit de aynı acıları yaşayacak. Süründüreceğim onu. Kardeş acısı ne demekmiş iliklerine kadar hissedecek. Yavaş yavaş ilerliyorum. Kusursuz planımın bozulmasına asla izin vermem. Biraz daha zaman geçtikten sonra çok büyük bir darbe vuracağım ona. Her neyse sen bunları boşver. Seni çok seviyorum meleğim. Hoşçakal.
...
-Bir şey demeyecek misin kardeşim ?
Yiğit bir sabırsızlıkla kardeşinden gelecek cevabı bekliyordu. Ona abi demesini çok istiyordu. Biricik kardeşinin yanında olmasını çok istiyordu.
-Ben. Şeey..
-Tamam canım tamam zorlamak istemiyorum seni. Afedersin daha ilk günden üzerine çok geldim. Aradan geçen bunca zaman sonra ister istemez bir yabancıya abi demek çok zor gelir ama her ne olursa olsun ben yanındayım bitanem.
-Bir dakika beni dinler misin lütfen ?
-Tabi bitanem.
-Senin onlar gibi olmadığını çok iyi biliyorum. Hem istesen de onlar gibi olamazsın zaten. Senin kalbim gerçekten çok temiz hissediyorum. Onlardan gibi olsaydın eğer beni büyüten aileme vermemek için elinden gelen her şeyi yapardın ama sen benim için çok büyük bir iyilik yaptın. Sen gerçekten bugün bana abilik yaptın. Beni korudun kolladın. Ailemin yanında oldun. Bize destek olsun bize inandın. O an hissettim ben zaten abi sevgisini. Sanki yıllarca içimde bir eksiklik varmış da seni görünce tamamlanmış gibi hissettim bir anda. Sen gerçekten çok iyisin. Sen kötü olamazsın. Bu yüzden şunu söylemek isterim ki sen mükemmel bir insansın. Ben sana hiç abi demem mi ? Sen benim öz abimsin ya. Canımdan cansın. Onlar umrumda değil ama ben senin canından canım. Candan öte can var ise o da kardeşmiş. Abim canımın öteki yarısı. Ben sana hiç abi demem mi ? İyi ki varsın abim ! İyi ki yanımdasın abim ! İyi ki benim abimsin sen !
Yiğit daha fazla dayanamadı ve sımsıkı sarıldı kardeşine. Azra da daha fazla tutamadı kendini. O da sımsıkı sarıldı can bildiği abisine. İkisinin de göz yaşları akmaya başlamış ama bunu pek de umursamamışlardı. Bu manzaraya Azad bey ve Masal hanım da dayanamadı. Onların da göz yaşları sessizce aktı. Birkaç dakika daha böyle kaldıktan sonra hemen toparladılar kendilerini ve Yiğit konuşmak için Azad beyin yanına gitti.
-Annem babam adına sizlerden çok özür dilerim gerçekten. Hiç hak etmediğiniz şeyler duydunuz ve yaşadınız bugün. Kusura bakmayın lütfen.
-Olur mu öyle şey oğlum ? Senin ne suçun var ki ? Üzülme lütfen. Hem Azramı ne kadar çok sevindirdin bir bilsen oğlum. Azra hep bir abisi olsun isterdi biliyor musun ? Onu seven onu koruyup kollayan bir abisi olsun. Kalbi temiz ya kızımın Allah dualarını kabul etti ve seni çıkardı karşısına.
-Teşekkür ederim anlayışınız için. Allah razı olsun sizden. Kardeşime bunca zaman annelik babalık yaptınız hakkınız ödenmez. Ben ise sadece kuru bir teşekkür edebiliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK KALP AĞRIM 💕
Teen Fiction*** ➡ Yıllardır öz ailesi olduğunu sandığı insanların aslında gerçek ailesi olmadığında dünyası başına yıkılan bir kız AZRA (TANEM) AKÇA... ➡ Üç yıl önce kaybettiği kız kardeşinin intikamını almaya yemin etmiş bir adam FATİH KESKİN... ➡ Yıllar sonra...